Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on, ettei säätiedotukset pidä paikkaansa?

Vierailija
12.10.2009 |

Sadetutka näyttää, että on satanut jo monta tuntia.

Ei sada!

Jossain myös sanottiin, ettei tiedossa ole kovaa tuulta.

Täällä kyllä tuulee! Olen Vantaalla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne sadetutkat näyttää sadetta, kun tuolla yläilmoissa on sadetta, mutta jostain syystä se sade ei ylläkään maahan asti, joten täällä ei oikeesti sada. Mutta tutkalle tilanne näyttää sateelta.

Vierailija
2/8 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vaikka huomiseen? Minä en ainakaan osaa.

Sääennuste on juuri sitä ENNUSTE ei totaallista faktaa.

Juuri niin kuin edellinen sanoi tutka lukee ilmakehää eri kerroksissa.

Vaikka juuri sinun kohdallasi ei sada voi homma olla 2 kilometrin päässä ihan toinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mua naurattaa se että esim. iltalehden sivuilla hehkutettiin eilen että tänään saa autoilijatkin olla varuillaan koska eteläänkin on luvattu lunta... sitten heti perään katsoin ilmatieteen laitoksen sivuja niin siellä luvattiin vesisadetta ja n. +5 astetta lämmintä :) Ja forecan sivuilla oli myös jotain ihan muuta.. eli kaikki ennusteet aina erilaisia eri sivuilla :) itsekkin olen vantaalta...

Vierailija
4/8 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalaiset todistavat juuri miksi ovat vantaalaisia.

Vierailija
5/8 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadetutka näyttää, että on satanut jo monta tuntia. Ei sada! Jossain myös sanottiin, ettei tiedossa ole kovaa tuulta. Täällä kyllä tuulee! Olen Vantaalla.

Ja vesisadetta tosiaan näyttäisi, illalla muuttuisi lumeksi tai rännäksi, kun menee 0.

Vierailija
6/8 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopeasti ettei ennusteet aina pidä paikkaansa.

Vierailija
7/8 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009101210408010_uu.shtml saas nähä mitä täällä vantaalla tuleman pitää :) Ja hei mä kyllä tiedän että noi on vaan sää ennusteita. Ja voi suuresti vaihdella jopa pk-seudun sisälläkin nuo ilmat.. silloin kun kuopukseni syntyi ja pääsimme sairaalasta kotiin (1.11.06) niin stadissa naistenklinikalla satoi TÄYSIN VETTÄ ja samaan aikaan esikoisemme oli martinlaaksossa pulkkamäessä koska siellä lunta oli noin metrin verran maassa. t. se toinen vataalainen ei ap...

Vierailija
8/8 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääennuste, siis matala-ja korkeapaineen ennustaminen on helppoa. Mutta TUULTA ei voi koskaan ennustaa. Eli tuuli on se epävarmuustekijä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi