Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"häpeän" miestäni, joka ei osaa sanoa kiitos tai tervehtiä...

Vierailija
11.10.2009 |

kai tämä menestyvä bisnesmies töissä käyttäytyy, mutta minun kanssani ei omaa käytöstapoja. Erityisesti harmittaa, kun olemme lapsen kanssa esimerkiksi ravintolassa syömässä, niin mies ei kiitä tarjoilijaa, kun saa annoksen eteensä, rahasta/kortin takaisin. Tai sano hei tai näkemiin.

Miehen sisko on samanlainen, hänpä on kasvattanut kaksi parikymppistä poikaa, jotka ovat fiksuja ja opiskelevat yliopistossa, mutta on noi peruskäytöstavat hukassa...

mitä tehdä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei bisnesmaailmassa pitkslle potkita ellei ole kaytostapoja.

Vierailija
2/8 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aika monet suomalaiset miehet ovat. Mutta esimerkiksi tässä perheravintolassa, jossa usein käymme syömässä, ihaillen kuuntelen suomenruotsalaisten perheiden vanhempia ja lapsia - no, ainakin vanhemmilla on kauniit tavat.

-ap

Vierailija
4/8 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketaan mielistelemaan. USAssa miehesi koettaisiin korkeimman luokan juntiksi. Ei paasisi mitaan yritysta edustamaan.

Vierailija
5/8 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetty mies on, mutta mies miesten kanssa lähinnä, ei kai siellä välttämättä erotu - kai kiittää kollegoitaan avusta tms. Erilainen toi miesten maailma. Minusta on vaan niin moukkamaista, että kun mennään vaikka teatteriin, jätetään takki narikkaan ja haetaan se sieltä, niin ei mitään kommunikointia henkilökunnalle...pahviko hän on?!?! Mutta eipä täällä Suomessa niin tervehditä:-(

Vierailija
6/8 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla pain naamaa sanomaan etta olet juntti, takanapain kylla kohotellaan kulmakarvoja.Monessti saa haveta suomalaisten kayttaytymista, ei osata kayttaa kohteliaisuus sanoja, ei osata tipata kunnolla jne.

Paras oli vaihto-oppilas joka ei koko lukukauden aikana puhunut kenellekaan mitaan ei edes minulle suomeksi, ei siis ollut kielitaidosta kysymys.

Vierailija
7/8 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä häpeäisin ilman lainausmekkejä jos mieheni käyttäytyisi noin. Mitä väliä menestyksellä, jos ei osaa ottaa muita ihmisiä huomioon?

Alat sanoa sille, joka kerta, kärsivällisesti. Samalla lailla lapsillekin opetetaan tapoja.

Vierailija
8/8 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten olen jatkuvasti valittava, nalkuttava akka. Se olkoon osani!

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan