Huutismyyjät, jotka odottavat maksua KOLME PÄIVÄÄ, niin..
MIKSI ETTE mainitse tuota jo ilmoituksessa ETTEKÄ edes omassa kuvauksessa vaan vasta vakioviestissä!
Itse voitin perjantain-iltana yhden kohteen ja ehdin vasta nyt koneelle ja kappas, olin saanut myyjältä negan, koska en ole maksanut määräaikaan mennessä tai ilmoittanut KAHDESSA päivässä maksusta, kuten myyjä käskee tekemään vakioviestissä!
Kommentit (17)
mitään pidä olla. Jos paljon ostaa, pitäis päivystää koko ajan. Kerran viikkoon riittää minusta että tsekkaa kaupat. Ja itsekin myyn, en odota mitään salamakauppoja.
elä huuda jos on menoja
Come on, se on VAAN Huutis, ei todellakaan voi odottaa, että KAIKKI ovat koneella, kun kohde sulkeutuu, vaikka ITSE olisitkin!
postittavat huudot,kun jaksavat! Itse kerran odotin tuollaiselta myyjältä huutoa kaksi viikkoa,meinasin jo antaa negan;kun vaatii nopeaa maksua,pitää itsekin silloin postittaa nopeasti. Ja siis itsekin huutiksen ostajana ja myyjänä 6 vuotta olleena EN YMMÄRRÄ tuollaista hoppuilua maksun kanssa...
Kyllä ainakin viikko täytyy saada maksuaikaa. Ap:n tapauksessa erityisen kohtuutonta, kun kyseessä oli viikonloppu (eiväthän maksut edes siirry silloin noin vain eri pankkien välillä)! Kenties voisit ottaa yhteyttä ylläpitoon.
Kyllä mua ainakin myyjänä korpee, jos ostajasta ei kuulu mitään pitkään aikaan. Yleensä itse kyllä tiedustelen asiaa, jos ei muutamaan päivään mitään kuulu. Negoja en aiheetta ja ihan hetkeen jakele. Mut en kyllä sitäkään ymmärrä, että kerran viikossa tsiikaillaan ostokset. Itse pyrin maksamaan heti tilinumeron saatuani. Ja muutenkin aina jää parempi mieli kaupoista, jos yhteydenpito toimii puolin ja toisin.
varsinkin osta heti kaupoissa ärsyttää se että laitat kohteen myyntiin.se on huudettu 2 tunnin kuluttua pois ja ostajasta ei kuulu mitään viikkoon.
itselläni on tapana jos huudan heti nappia painamalla vastaan myös heti.tuo osta heti kun ei ole mikään varaus nappula.jos on aikaa huutaa heti on myös aikaa naputella myyjälle viesti.jos sattuu olee kiire niin aivan varmasti ehtii laittaa viestin tyyliin palaan illalla asiaan uudestaan nyt on hiukan kiire.
olen törmännyt näihin että huudetaan osta heti ja viikon päästä ostaja ottaa yhteyttä ja makselee heti.nyttemmin olenkin laittanut kohteeseen tiedon jos ostat heti niin yhteyden otto ja maksu myös heti ellei toisin sovita.
huuto sulkeutuu vaikka pe iltana ja voittaja onkin lähtenyt pe aamuna perheen kanssa viikonloppureissulle ja tulee sunnuntai-iltana takasin niin toinen on jo ehtinyt negan laittaa... tosi kiva! varmaan laittaisin sitten negan takasin, että kannattaisko kiireellisestä maksusta ilmoittaa jo kohteessa....
Muutenkaan en mielellään huutele noilta, joilla on liuta kaiken maailman ehtoja ja maksupäiviä ym. Vaikka yleensä maksankin heti ostoni. ärsyttää tollaset!
huuto sulkeutuu vaikka pe iltana ja voittaja onkin lähtenyt pe aamuna perheen kanssa viikonloppureissulle ja tulee sunnuntai-iltana takasin niin toinen on jo ehtinyt negan laittaa... tosi kiva! varmaan laittaisin sitten negan takasin, että kannattaisko kiireellisestä maksusta ilmoittaa jo kohteessa.... Muutenkaan en mielellään huutele noilta, joilla on liuta kaiken maailman ehtoja ja maksupäiviä ym. Vaikka yleensä maksankin heti ostoni. ärsyttää tollaset!
maksankin 2-3 päivän kuluessa siitä, kun saan tilinumeron. Koska yleensä nuo myyjät ovat niitä maailman hitaimpia postittajia. Yksikin idiootti halusi maksun kahdessa päivässä ja postitti paketin 15 PÄIVÄN päästä! Negan meinasin antaa, mutta en sitten viitsinyt, kun myyjä viljeli kostonegoja :/
Ja sulle kolmoselle vai kakkoselle, mikä sä nyt olitkaan.. Aina ei kuule ehdi koneelle, vaikka kuinka haluaisi. Meillä mies tuli vasta tänään kotiin työmatkalta ja olen viimeiset 4 päivää siivoillut oksennuksia ja ripuleja pitkin lattioita. Kummatkin lapset ovat olleet oksenustaudissa ja pienempi ei osaa vielä oksentaa ämpäriin.
Ja muuten, kaikki eivät tee huutoa viime minuuteille, niin kuin sä taidat kuvitella. Itse huudan heti, kun bongaan jonkun kivan kohteen. En todellakaan merkkaa niitä kirjanmerkkeihin ja huuda vasta loppuminuuteilla. Miksi? Koska monta kertaa myyjä on sulkenut kohteen ennen aikojaan. Eli en saata olla koneella just silloin, kun kohde sulkeutuu.
ap
Kierrän kaukaa tuollaiset joilla on ilmoituksessa maininta, että maksu alle 7päivässä. Niuhoja yleensä ovat muutenkin.
kohde sulkeutui torstaina, perjantaina myyjä laittoi minulle jo aika tiukkasanaista tekstaria, että aionko kohdetta lunastaa, kun minusta ei ole mitään kuulunut. Olen aika aloittelija vielä huuto.netissä, 20 ostoa olen siellä tehnyt tähän mennessä, mutta kaikki ostokset olen max kahden päivän sisällä maksanut ja palautteet ovat posit.
elä huuda jos on menoja
Ei sillä ole mulle mitään merkitystä. Jos näen jotain kivaa niin huudan ja huomaan sen sulkeutuneen sitten kun viesti tulee sähköpostiini. Ei tulisi mieleenkään merkkailla kalenteriin koska pitää kytätä koneella jotain huutiskohdetta. Jos satun olemaan reissussa kun kohde sulkeutuu, niin sitten olen reissussa.
Mun mielestä jos huutaa jotain kohdetta, on silloin raha myös taskussa. En minäkään kauppaan mene persaukisena ja vaadi viikkoa maksuaikaa.
Minä en ole köyhä, enkä tarvitse rahoja välttämättä heti, mutta odotan kyllä yhteydenottoa vuorokauden sisällä huudon päättymisestä.
Postitan aina välittömästi kun raha näkyy tilillä.
Minun mielestäni se nyt on vaan huonoa yhteistyötä, jos ei välitä edes voittohuutojaan tarkastaa.
Miksi sitten edes huutaa, jos ei kerran kiinnosta koneella roikkua tai tarkastaa sähköpostiaan edes joka päivä, vaikka tietää huutaneensa jotain kohdetta?
se viikonloppureissu jättää väliin vain sen takia kun ei huutismyyjä kahta päivää kestä?
Ja muutenkaan koskaan ei tiedä jos on tuulut menoa vaikka sairaalaan. Hätähousuja ne on jotka heittää negan heti.
Mun mielestä jos huutaa jotain kohdetta, on silloin raha myös taskussa. En minäkään kauppaan mene persaukisena ja vaadi viikkoa maksuaikaa. Minä en ole köyhä, enkä tarvitse rahoja välttämättä heti, mutta odotan kyllä yhteydenottoa vuorokauden sisällä huudon päättymisestä. Postitan aina välittömästi kun raha näkyy tilillä. Minun mielestäni se nyt on vaan huonoa yhteistyötä, jos ei välitä edes voittohuutojaan tarkastaa. Miksi sitten edes huutaa, jos ei kerran kiinnosta koneella roikkua tai tarkastaa sähköpostiaan edes joka päivä, vaikka tietää huutaneensa jotain kohdetta?
on kolme pankkipäivää. Viikonloppua ei lasketa.
Jos vakioviestissä tulee ilmoitus 3 päivästä niin myyjä on mun mielestä kohtuuton.
pitää olla valmis maksamaan vaikka samana päivänä. Ei kaupastakaan saa maitoa luotolla.
Eri asia on jos sopii ennen huutoaan myyjän kanssa eri maksuajasta esim. osta heti-kohteessa.
Vähintäänkin yhteydenottoa odotan 3pv:n sisällä ja silloin ostajan tulee ilmoittaa milloinka aikoo maksaa tai nega läpsähtää ja tuote uudelleen myyntiin.
"annan maksuaikaa 3 päivää". Ei ihmiset päivystä jatkuvasti koneella, kun on tuota muutakin elämää.