hormonikierukka ja raskausoireet?
Mulla on ollut hormonikierukka kohta viisi vuotta ja kaksi lasta ennestään. Olen yh.
N. kuukausi sitten harrastin seksiä yhden illan tuttavuuden kanssa kuukautiskierron päivä taisi olla 10:s. Samalla viikolla alkoivat tutut oireet, rintojen aristus, vatsan nippailu, viikon kestänyt flunssa kuumeineen. Ja viikon päästä, eli viikkoa etuajassa, tiputteluvuoto, jota kesti 8 päivää. Varasin ajan lääkäriin, joka otti kaikki mahd. testit sukupuolitautien varalta, mutta sanoi, etten mitenkään voi olla raskaana. Kirjoitti kuitenkin lähetteen labraan verikokeeseen, en ehtinyt vielä käydä. Olen jo viime viikolla kahteen otteeseen tehnyt virtsasta raskaustestin, joka näytti negaa (yllätys, eihän se nyt yleensä plussaakaan "ennen aikojaan", mutta teinpä kuitenkin). Kolme päivää sitten alkoi myöskin lievä kuvotus.
Onko muilla kierukan kanssa raskautuneilla ollut ihan normaaleja raskausoireita, vai poikkeavatko ne jotenkin tavallisista? Entä ne joilla on ollut kohdunulkoinen raskaus?
Ajattelin huomenna tehdä ensin virtsasta testin ja sitten mennä vielä sinne labraan, jos se näyttää negaa...tänään pillahdin myöskin itkuun kun näin vieraiden ihmisten halaavan...huolestuttavaa...