Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söitkö/joitko synnytyksen aikana?

Vierailija
11.10.2009 |

Jos, niin mitä? Onkohan taas multa ihan tyhmä kysymys..

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin noi tilanteet kai tulee ihan noin nopeesti?

Vierailija
22/28 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syödä vuorokauteen, synnytys takkuili eikä edennyt. Pyysin ihan pientä lasia vettä edes, kieli oli iha kuiva suussa huulista puhumattakaan. Mahdollinen sektio esti siis syönnin kun lapsivettä tuli eikä ottanut synnytys käynnistyäkseen käynnistelyista huolimatta.

Toisessa sain aamupalan kello 7 (vain jugurttia), käynnistys oli edessä puoleltapäivin. Vauvan sydänäänet laskivat, joten en saanut silloinkaan mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin noi tilanteet kai tulee ihan noin nopeesti?

Mutta mulle tehtiin kiireellinen sektio pari tuntia sairaalaan saapumisen jälkeen. Olin kotona koko avautumisvaiheen (en kyllä tarkoituksella), ponnistin sairaalassa melkein 2 tuntia, jonka jälkeen todettiin, että vauva ei mahdu ulos alateitse.

Vierailija
24/28 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan van, että kunto on varmaan aika hyvä, jos pystyy ja edes ajattelee syömistä ja sitten heti hätäsektio? Kiinnostaa.

Vierailija
25/28 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea mitä sairaala "tarjosi"

Vierailija
26/28 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan van, että kunto on varmaan aika hyvä, jos pystyy ja edes ajattelee syömistä ja sitten heti hätäsektio? Kiinnostaa.

Siis tyyliin pari voileipää ja hedelmän tms. (en enää muista). Avautumisvaihe ei ollut mulla kovin kivulias - siksi myös vähän myöhäinen sairaalaan lähtö.

Mutta mulla siis kiireellinen sektio, ei siis nukutettu.

t. 8/29

Vierailija
27/28 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kaikki synnytykset alkaneet niin rajusti, että syöminen oli viimeiseksi mielessä. Kiitos vastauksistanne.

Vierailija
28/28 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset