Noniin naiset, jokos vaihdoitte talvirenkaat?
Turha murmuttaa huomenna että talvi yllätti.
Meillä tyttäret seurasivat mielenkiinnolla vieressä kun äippä vaihtoi renkaat.
Kommentit (9)
En ole koskaan vaihtanut.
Mies vaihtaa, joko oma tai maksettu :)
Mutta siis mies vaihtoi tänään mun autoon. Omaansa hankki ja vaihdatti uudet renkaat jo torstaina, ennenkuin lähdin hänen autollaan matkalle.
Mutta osaan mä itsekin renkaat vaihtaa.
Mutterit eivät liikahdakaan, vaikka hypin ylös alas. Liian kevyt.
Sulla on vain liian lyhytvartinen avain, hommaa isommat työkalut.
Mutta nyt jo muutaman vuoden ajan on renkaat vaihdettu mieheni työpaikalla, jossa nosturit ja pulttikoneet yms... Käy niin nopeasti. ja itse olen viimeisilläni raskaana, joten tänä vuonna vaihto jäisi muutenkin miehen harteille! Mutta kyllä jokaisen naisen täytyy renkaat osata vaihtaa, jos vaikka joskus tien päällä menee puhki ja joutuu vaihtohommiin! :)
Ei ole tullu vielä vaihdettua, ajelen päiväsaikaan jos ajelen. Sitten jos onkin liukasta ja johonkin pitää päästä niin kävellen pääsee ja bussitkin kulkee.
Ei tuo nyt iso homma ole, mutta tänä viikonloppuna on ollut niin kiire että se on vain jäänyt tekemättä.
Tuohon ylempään vastaukseen, niin paljonko on liian kevyt?
Itse olen 160/55 ja hyvin olen saanut vaihdettua kesä- ja talvirenkaat autoihin. Kun ei väännä jatkovarsien kanssa tai ammu pulttipyssyllä liian tiukkaan niin ne saa sitten ajallaan poiskin ilman kummempia pomppimisia ja parin metrin jatkovarsia.
että minun ei tarvitse ihan kaikkea tehdä itse tai edes osata. Yli nelikympiseksi olen elänyt asenteella että ihmisen on osattava sitä ja tätä.
Osaan vaihtaa renkaat ja joskus olen vaihtanutkin, nyt laitan pojan 16v vaihtamaan.
Mitä tasa-arvoa se on että nainen osaa tehdä kaikkea kun silloin myös joutuu tekemään kaikkea?
kesärenkaat säilöön