Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako iltapäiväkerho kertoa lapsesta arkaluontoisia asioita muille kuin huoltajille?

Vierailija
11.10.2009 |

Viime viikolla ip:ssä oli sattunut ikäviä asioita, kerhosta yritettiin soittaa mulle mutta en ehtinyt vastata. Olivat sitten soittaneet mun äidille, mutta kysymys kuuluu onko se laillista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuinka kiireellistä asiaa oli? Ja olitko antanut äitisi numeron silmälläpitäen tapauksia, joissa et itse ehdi vastata puhelimeen?

Vierailija
2/5 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä niillä sun äidin numero oli?

Jos olet itse antanut, niin asia on silloin ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ominaisuudessa - ei siksi että kerrotaan jotain arkaluontoista.

Jos on "hetiasiasta" kyse, niin OK, mutta muut esim. kastelemiset, kiusaamiset, syömättömyys, puhunattomuus jne. tulee kertoa vain vanhemmille.

Varahakija soitetaan hakemaan jos omaa vanhempaa ei saada kiinni ja tarttis hakea. Vähän ammattitaitoisempaa väkeä toivoisi ip-kerhoihin laitettavan, sillä tiedän ainakin erään kunnan jossa käytetään halvalla työllistettyjä, kun kyseessä on jo isommat lapset. Mutta isommissakin on kaikenlaista ja ammatillisuus olisi taattava palvelua saaville.

Vierailija
4/5 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse oli seksuaalisesta käyttäytymisestä. :( Mun mielestä sellainen asia joista ei pitäisi raportoida kuin vanhemmille, ja tarvittaessa lastensuojeluun.

ap

Vierailija
5/5 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ohjaaja kerhosta olisi saanut kertoa siitä muille kuin vanhemmille. Ja tosiaan viedä asiaa eteenpäin, jos on kyse lastensuojelullisesta asiasta. Eli olet oikeassa ap.

Varahakija voisi olla vaikka naapurin täti. Numero ei ole todellakaan sitä varten siellä paereissä, että siihen voi soittaa arkaluonteisista asioista.

Minusta sinun kannataa ottaa asia puheeksi ohjaajan kanssa.