Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas alkaa jahkailu koska vaihtaa talvirenkaat.

Vierailija
11.10.2009 |

Ärsyttää, joka ainoa syksy sama juttu. Pakkasta on yöllä ja ikkunat jäässä, mut päivällä sit +7 lämmintä. Onko talvirengaskeli vai ei?

Nytkin luvattu lunta ja räntää taivaalta, mutta jos ei jää maahan muuta kuin märkä läntti, pärjääkö kesärenkailla?

Puhuin just miehelle, että kuulema on huomiselle luvattu lumisadetta, pitäiskö renkaat vaihtaa (tänään)? Mies tähän: nyt hei paistaa aurinko, katellaan viikolla millaista säätä on luvattu ja vois seuraavalle viikolle varata ajan renkaanvaihtoon. Just niin, että jos huomenna sataa lunta, mä en pääse töihin!!!

Miksi ei voi olla selkeää päivää laissa määrätty, jolloin on renkaat vaihdettava? Säästyis tältä joka vuotiselta jahkaamiselta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään 1.12. pitää olla talvirenkaat. Aikaisintaan syyspäivän tasauksen aikaan saa vaihtaa.

Vierailija
2/10 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.12. pitää olla talvirenkaat alla. Ja pois pitää ottaa pääsiäisen jälkeisenä maanantaina. Että ei tartte jahkailla enempää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ota sitä riskiä et mettään mennään joku kaunis aamu lapset kyydissä. Ja niin näyttää vaihtavan aikas moni tänä viikonloppuna.

Vierailija
4/10 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siellä ei lue, että 11.10 on renkaanvaihtopäivä.

Tätä hain. Syyspäivän tasauksen ja 1.12 välillä on pitkä aika ja mies voi rauhassa pitkittää vaihtamista, kun on hyvä keli aina välillä.

Vierailija
5/10 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi autoa, joista vain toista käytetään päivittäin. Voi sitten aikainen lähtijä valita auton kelin mukaan.

(paitsi ettei siinä toisessakaan ole vielä talvirenkaita...)

Onneksi huomenna ei ole aikaista lähtöä kenelläkään, ehtii vaihtaa aamulla, jos on tarvis.

Vierailija
6/10 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

satoi tai paistoi.

Vierailija
7/10 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakolliset talvirengaskuukaudet ovat joulu-tammi-helmikuu.

Talvi- ja nastarenkaita SAA KÄYTTÄÄ AINA milloin keli ( tai sen epäilyskin esim. aamuliukkaus ) vaatii.

Vierailija
8/10 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyseessä on ihan Varkaus eli pikkuinen paikka.Mulla o renkaat säilytyksessä ko liikkeessä.

Eli kantsii ottaa huomioon että sinne liikkeeseen ei sit pääsekään hokkus pokkus...ite olin äimän käkenä ku antoi viikonpäähän ajan.Parempi ennemmin kuin myöhemmin....

Vierailija
9/10 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyseessä on ihan Varkaus eli pikkuinen paikka.Mulla o renkaat säilytyksessä ko liikkeessä. Eli kantsii ottaa huomioon että sinne liikkeeseen ei sit pääsekään hokkus pokkus...ite olin äimän käkenä ku antoi viikonpäähän ajan.Parempi ennemmin kuin myöhemmin....

renkaat alle.

Vierailija
10/10 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi