Mua ahdistaa töissä. Ja ette usko miksi...
Olen ylempi toimihenkilö ja saan ihan kohtuullista palkkaa. Minulla on oma työhuone ja hyvin itsenäinen työ.
Esimiestäni en juurikaan näe, eikä hän työtäni millään tasolla ohjaa, koska ei niistä asioista paljoa tiedä.
Työkaverit tekevät omia, mun työtä liippaavia juttuja, mutta samaa asiaa tekevää kollegaa ei ole.
Nyt mulla on liian vähän töitä. Mä olen täysin turhautunut. Muilla on kiire ja juoksevat palaverista toiseen. Minulla on ehkä 1 palaveri päivässä ja muuten rakentelen toimintamalleja ja pohdin asioita.
Se on tylsää. Ihan liikaa vapaata. Mä turhaudun kun istun huoneessani ryystämässä kahvia ja kuuntelen musiikkia. Voisin istua siellä koko päivän tekemättä mitään eikä kukaan huomaisi. Ei ketään varmaan edes kiinnosta että olenko siellä.
Minulle ei sysätä enempää hommia, koska ihmiset pitävät minua hyvin kiireisenä. Tapasin esimieheni muutama viikko sitten ja hän vain varmisteli etten ole liian ylityöllistetty ja stressaantunut. Sanoin että en tosiaankaan, pidän työnteosta. Hän vain halusi varmistaa etten stressaannu ja lähde muihin hommiin.
Olen tekijänainen, haluan että töissä on kiire ja koko ajan hommia. En kestä tällaista löysäilyä. Taidan olla omituinen, moni varmaan nauttisi löysästä tahdista. Minä en, tämä todella ahdistaa.
Kommentit (12)
Ja sitten tuntuu, ettei niitä vähäisempiäkään hommia saa aloitettua... onneksi välillä on taas todella kiire, muuten hävettäisi jo itseäkin palkkapäivänä :)
Lisäksi se tarkoittaisi tässä taloudellisessa tilanteessa, että seuraavissa yt:issä menee paikka alta. Toivottavasti teillä ei ole yhtä tylyä.
esimies ei oikeastaan voi delegoida. Eli kehitystyö. Ja nyt ei asiat etene, joten mun työ ei voi edetä.
Tilanne tulee muuttumaan viimeistään vuoden vaihteen jälkeen, mutta ihan kamalaa jos siihen saakka on tällaista!
YT:t oli jo.
ap
en ole irtisanomisuhan alla.
Nykyinen toimenkuvani on uusi ja yrityksen painopistealue. Sellainen, jota ei tulla muuttamaan. Joten sitä en jaksa pohtia.
ap
varmaan pian keksit auttaa muita jottet ihan tylsistyisi, siihen asti niin voi voi
Muutamat tyypit vetävät hyvää palkkaa, mutta ei niillä koskaan mikään kiire tunnu olevan. Ehtivät hengata kahvihuoneesa, jutella muiden kanssa, hoidella omia asioita jne.
Itse olen alempi toimihenkilö samalla työpaikalla, koko syksy on ollut todella kiireistä, hyvä kun ehdin syömässä käydä enkä todellakaan ehdi jutella työkavereiden kanssa. Palkkaa ei vaan voi nostaa. Työn sisältö kun ei nähtävästi ole sellaista millä on niin suurta merkitystä firmalle.
On se niin väärin.
Joillain on pieni palkka ja tajuttomasti duunia ja sitten on sellaisia, joilla on iso palkka eikä paljoakaan tekemistä. Se on tosi väärin!
Järjestä työhuoneesi hyvään kuntoon kiireaikaa varten. Ainakin sulla on vuoden lopussa hyvin hoidetut kynnet, jos ei muuta :)
kuinka tärkeää myydä itsensä projekteihin ,lue ajatuksella
(ja aika lailla sama täällä)
Mutta jos tosiaan tiedät, että tilanne on muuttumassa nyt voisit kehittää omia toimintatapojasi, laajentaa tietämystäsi vähän laajemmin yrityksesi suhteen, verkostoitua ym. Jos puhuisit tästä esimiehellesi selkeästi, myös hän varmasti neuvoisi näin tekemään. Toisaalta, jos muutosta ei ole tulossakaan työmäärään, niin se valitettavasti kertoo jostain.
en ole irtisanomisuhan alla. Nykyinen toimenkuvani on uusi ja yrityksen painopistealue. Sellainen, jota ei tulla muuttamaan. Joten sitä en jaksa pohtia. ap
aloitin lisäopinnot avoimen yo:n kautta, teen kirjalliset töissä alta pois. Esimies tietää ja siunaa, luulee jotta parannan omaa ammattitaitoani taloa varten- katin hännät, lähden heti kun löytyy motivoivampi ja haastavampi duuni!
lisää töitä kiitos:-O