***ENSKAT uuteen vuoteen 2009!!***
Uusi pino uudelle vuodelle!
Tässä joulukuun juttuja:
http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…
Me miehen kans nukuttiin tosi huonosti kun kauheesti paukuttelivat raketteja tässä lähellä. Mä yritin nukkua korvatulppien kanssa. Pitää kyllä Eetun kans mennä päiväunille tänään. Iltapäivällä olis sitten kyläilyä tiedossa.
Onnellista uutta vuotta kaikille!!
hermione ja Eetu 1,3v ja masukki rv25
Kommentit (63)
Hei taas kaikille pitkästä aikaa.. vieläköhän täällä mut muistetaan.. Kiirettä on tässä talossa pitänyt ettei oo paljoa koneella kerinnyt istumaan. Viime päivinäkin sivut on ollut poissa käytöstä kun on tänne eksynyt.
Näin jälkikäteen onnittelut kaikille 1-vuotiaille, niitä on sitten viime käynnin jälkeen tullut :)
Iida-Linnealle ja perheelle onnittelut uudesta perheenlisäyksestä
Gaiolen piiperölle paranemisia
Susanna Saaga on ollut onnistunut tarhaan meno
Mitenkäs Tipun työt ja Siennan tarha on lähtenyt sujumaan?
Jos sitten vielä pikaiset kuulumiset meidän perheeseen. Poitsu kovasti kävelee jo tukia vasten ja taaperokärryllä ajellaan, askelia ei uskalla ilman tukea ottaa, mutta seisomaan kyllä noustaan jo ilman tukeakin. Hapanmaitotuotteita alotettiin kokeileen pikkuhiljaa ja kaikenlaista muutakin karkeampaa ruokaa on maisteltu.
Tämä mamma aloitti työt 5 tammikuuta, päivät meneekin tosi nopeesti nyt kun töissä käy. Iskä hoitaa poitsua kuukauden kotosalla ja sitten mummut jatkaa. Hoitoon poitsu menee vasta maaliskuussa näillä näkymin.
Pitää kyllä koittaa ahkerammin käydä lukemassa ja kirjottelemassa.. ja toivottavasti sivut toimii paremmin, mutta nyt nukkumaan, että jaksaa aamulla taas nousta.
-Sara-Maria ja poitsu 11 kk-
Buuffa: Hermeliinejä on juu. Musta tosin on hermeliini-leijonanharja joten se on hiukan isompi kun nuo kaksi muuta. Pari viikkoa sit punnitsin tuon ruskean ja tais painaa 1060g, eli samaa kokoluokkaa kuin teillä olleet. Poden myös huonoa omaatuntoa kun tuntuu ettei kaneille riitä niin paljon aikaa kun itse haluaisi mut onneksi niitä on monta niin niistä on kovasti seuraa toisilleen eivätkä vaadi samalla tavalla huomiota kun jos olis vaan yksi. Käytiin joskus hakemassa lintuja ja silloin ihastuin kaniin valtavasti. Kolme viikkoa kinusin mieheltä sitä ja sit suostui vihdoin viimein. Eka oli poika ja kun se oli ollut muutamia viikkoja niin alkoi kovasti tehdä mieli toista. Heti kun pystyi leikkauttamaan pojan niin löydettiin tyttö. He rakastuivat toisiinsa välittömästi. Systeri myös otti kanin, toisen ja kolmannen. Eka ei tullut toimeen yhden kanssa joten me adoptoitiin sitten se "erakko" jonka ei pitäny tulla toimeen kenenkään kanssa. Kuten siitä kuvasta näkyi niin todella hyvin kaikki kolme tulevat toimeen keskenään, onneksi, yksi poika ja kaksi tyttöä. Voi kyllä sanoa että siinä asiassa kävi tosi hyvä tuuri.
Sara-Maria: kiva kuulla teistäkin pitkästä aikaa. mietinkin tässä että pitäisi huhuilla sinua. mitenkäs töissä on lähteny menemään?
en tiedä mikä on kun eilen poju nukku 2h päikkäreitä ja nyt kun tulin koneelle niin 30min. se siitä sitten tällä kertaa. palailen taas. t. viivi ja toni 9kk
ai niin, kytät haki aamulla sen hepun!!!!!! jes!!!! pari iltaa sitten meni sorkkaraudan kanssa kytät asuntoon. olihan taas äksöniä silloin. ja minä tietty ikkunassa kyyläämässä ja mies ovenraossa salakuuntelemassa. mä tunnen itteni jo pahemmaksi kyyläksi kun tän talon mummelit jotka on oikeasti PAHOJA KYYLIÄ!!!
jos vielä tonin kuvan saisin liitettyä. "mitäköhän meillä harrastetaan=))"
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=c89e4ad7-e92d-11dd-8bc8-…!
Odottelija:
Meillä täälä ei päässy ees esikoisesta salaeihin tutustuun. TAYS karsii "turhia" menoja. Hyvä että jokapaikassa ei oo samanlaiset säästötö menossa. Otetaanko muuten neuvolassa taas ne kaikki samat verikokeet kun enskastakin? Meillä vaan oli ihan surkee terkka ottaan. Ei saanu kertaakaan mun suonista mitään.
Susanna:
Hienosti kuulostaa Saagalla hoidossa käynti sujuvan, vaikka pöpö olikin jo iskeny. No mutta niiltähän ei voi välttyä mitenkään. Paskamainen toi teidän 1+1=3 juttu. Oliko miehelläs oikeen suhde, vai oliko se vaan joku hairahdus. Ei oo pakko vastata tähän, mutta kysyin nyt kuitenkin. Ite oon ollu aikoinaan vastaavanlaisessa tilanteessa. Omasta kokemuksesta voin sanoo , että siitä voi selvitä jos molemmilla on halua siihen. Töitä se vaatii ja luottamusta on vaikee ansaita takasin, mutta kyllä se pikkuhiljaa palautuu. Riipuu tietenkin siitäkin kuinka, ja kenen kanssa se on tapahtunut. Ja onko teolle joku syy. Meillä kyseessä oli vaan yksittäinen tapaus joskus ihan suhteen alkumetreillä. Nyt siitä on kulunu jo yli 10 vuotta, eikä sitä tuu enää mietittyä. Tsemppiä kuitenkin teille. Nää asiat ei ihan parin yön miettimisellä kyllä ratkee.
Viivioskari:
Voi, olipas ihanan näköisiä pupuja. Taitaa olla hermeliinejä? Vai onko sekotuksia? Mulla on tosiaan ollu 2 kania. Molemmat aivan loistavia persoonia. Toinen oli tollanen mini (1,2kg). Ja tää viimesin olikin sit iso ranskanluppa. Adoptoitiin se vajaan vuodenikäsenä miehen siskolta, kun niillä oli kaks ja ne tappeli keskenään. Tekis kovasti mieli ottaa uus pupu, mutta nyt kun Neea on pieni ja mahdollinen tonska tulossa jossain vaiheessa, niin mulle tulee morkkis siitä kun en kerkee oleen pupun kanssa mielestäni tarpeeks. Sit kun otan sen, niin haluun kans että sille on myös aikaa. Mutta muutaman vuoden päästä meille sit varmastikkin taas pupu tulee.
Aikaisemmin asuttiin yhessä asumisoikeus kerrostalossa. Meillä oli siä kans tollanen huumediileri viereisessä rapussa. Poliisit kävi välillä syynäämässä paikkoja ja öisin ihme porukkaa roudaili puutarhapöytiä yms. ihmeroinaa maksuks sille. Meillä ilmoitettiin isännöitsijälle ja sille hommattiin häätö. Onnaa siis asumisoikeus talossakin, vaikka sieltä onkin vaikeempoi häätää kun vuokralta. Tehkää valitus niin se on 1-2 kk pihalla sieltä.
Tipu:
Mitenkäs siellä on töihin paluu sujunut? Ja mitenkäs Siennan tarha? Siennalla se näyttää sanavarasto kovaa vauhtia karttuvan. Meillä tulee kanssa joka päivä uusia sanoja, mutta yleensä vaan etu tavuineen. Koskahan toi malttais sanoo ne kokonaan. Toisista sanoista huomaa selvästi, että osaa koko sanan kun välillä sanoo sen kokonaan, mutta yleisemmin ei vaan viitti käyttää kun alkua,kun kerran tulee jo sillä ymmärretyks.
Pia:
Hienoo, että voit jäädä vielä kotiin hoitaan pötköö, kun kerran siltä tuntuu. Mä tiedän kans itestäni, että rankkaa ois ollu, jos ois pitäny viedä. Onneks on mahdollisuus olla vielä kotona.
Gaiolen Piiperölle paranemistoivotuksia.
Meillä Neealla on ihan älytön matkimiskausi menossa. Telkkarista kun tulee se mäkkärin paljon makso-2 euroo-wauuu mainos niin vetää oikeen teatraalisesti sitä wauuuuu. Siis sen ilme on jotain niin huvittavaa ja heittäytyy oikeen taaksepäinkin. ;D Nyt on pakko lopetella., taas on niin älysti tekemistä.
Buuffa ja Neea 1v4kk