Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ENSKAT uuteen vuoteen 2009!!***

01.01.2009 |

Uusi pino uudelle vuodelle!

Tässä joulukuun juttuja:

http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…

Me miehen kans nukuttiin tosi huonosti kun kauheesti paukuttelivat raketteja tässä lähellä. Mä yritin nukkua korvatulppien kanssa. Pitää kyllä Eetun kans mennä päiväunille tänään. Iltapäivällä olis sitten kyläilyä tiedossa.

Onnellista uutta vuotta kaikille!!

hermione ja Eetu 1,3v ja masukki rv25

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iida-linnealle ja perheelle tosi paljon onnea!! Teidän tyttönen on aika lailla samaa ikäluokkaa kuin Eetu tulee olemaan kunhan tää meidän tonska syntyy. Hienoa että rytmi alkaa löytymään.

ONNEA paljon kaikille 1-vuotiaille taapero-enskoille. Eli ainakin Gaiolen Piiperö, Pian Pötkö ja olikos Susannan Saaga vielä vuoden täyttänyt. Dajmin Pätkistä taisin onnitella jo aiemmin mutta onnitteluja sinnekin vielä. Ja Odottelijan Eemilillä tais olla huomenna synttärit joten Onnea paljon sinnekin!

Viivioskarin kuulumisia oli mukava lueskella!

Maman Justukselle 10kk onnittelut!! meillä on toppahaalari kokoa 86 ja samaa kokoa puku jossa on siis housut ja takki. Syksyksi oli sellainen välipuku kokoa 80 ja se käy kyllä talven aikana pieneksi. Toi 86 mene varmaan vielä kevään mut ei ens syksyä. Vois yrittää treffailla tässä lähiaikoina.. Mulla on 14. ja 15. päivä vapaat, käviskö sulle silloin? tervetuloa vaikka meille kylään jos sulla sattuu olemaan auto käytössä.

Dajm, kyselit Eetun suhtautumisesta kun menin töihin. Se viihtyy tosi hyvin isänsä kanssa ja niiden välit on lähentyneet entisestään. Iltavuoroina ja viikonloppuisin ovat siis kahdestaan kun olen töissä. Eli eipä Eetu mun perään kaipaile sen enempää kuin koskaan aiemminkaan. Hirveesti se on alkanut meitä halimaan nyt kun vähempi nähdään. Tuntuu että Eetun kans sujuu kaikki niin hyvin että vähän jo pelottaa onko tämä tonska sitten ihan eri maata joka asiassa =0 Toivottavasti teidän hoitopaikka on hyvä, tulehan kertomaan sitten kuulumisia.

Butterflyn pojille 11kk onnittelut huomiselle! Ja onnitteluja kihlapäivästä =)

Pia-marialle ja Pötkölle vilkutuksia! ja plussatuulia vauvakuumeeseen!!

Samoin kuin Buuffalle ja muillekin kuumeileville +++tuulia!

Gaiolelle tsempitykset imetyksen lopetukseen ja Piiperölle lähettelen maidon juomishaluja!

Mies on ollut vapaalla ja ollaan sukuloitu ja kierrelty kauppoja etsiskellen uutta hellaa. Vielä ei ole sattunut sopivaa eteen. Yritän huomisaamuna tulla kertomaan paremmin meidän kuulumisia. Nyt pakko mennä iltapalalle.

hermione ja Eetu 1,3v ja masukki rv25+3

Vierailija
22/63 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iida-Linnealle ja perheelle onnittelut pikkuisesta!!

Olitkos Buuffa vai kuka Tampereelta? Vieläkö olet kotona? Sori, oon tosi huono muistamaan näitä... Kun ollaan tulossa viikoksi 3 Tampereelle mun isän luo yksinhuoltajuutta pakoon, kun mies lähtee viikoksi reissuun. Olisi ollut kiva treffata. Majaillaan lähellä keskustaa ja vaari on päivisin töissä, joten voitaisiin mikä päivä vaan tulla vaikka kaupunkiin kahville.

Hermione: Harmi, kun ollaan just nuo 14. ja 15. päivä Tampereella. Pitänee odottaa sun seuraavaa arkivapaata.. Käytiin muuten kattoo yhtä asuntoa ihan teidän läheltä, oisko ollut peräti sama taloyhtiö, ja toista sen lähikaupan vierestä.

Vilkutukset kaikille muillekin! M & J

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MamaJaJustus, meidän naapurissa onkin ollut syksystä lähtien asunto myynnissä. Ja sitä taloa siellä lähikaupan luona mekin on joskus katseltu, se on ollut jo tosi pitkään myynnissä. Toivottavasti mieleinen asunto löytyy, olispa kiva jos muuttaisitte tänne meidän suunnalle =) millonkas te lähdette reissuun? on mulla tän viikon perjantai vapaa jos vielä olette maisemissa? mut jos ette niin näköstellään sitten teidän reissun jälkeen. Mukavaa reissua!

Hei vauvakuumeilijat!!! mulla olis 13kpl ovulaatiotestejä kaapissa ihan joutilaana. Olisko jollain kiinnostusta niitä ostella? Sit olis yks Clearbluen digitaalinen raskaustestikin mut en tiiä haluaako sitä kukaan ostaa kun se on sellainen kolmen kappaleen paketissa ollut. Se testitikku on tietenkin yksittäispakattu mut sitä itse testilaitetta on kyllä käytetty. Jos jollain kiinnostaa niin ilmoitelkaa!

Pitää mennä aamutoimiin. Katsotaan ehdinkö palailla vielä ennen töihin lähtöä..

Vierailija
24/63 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

IIDA-LINNEALLE ja perheelle kovasti onnea, kiva kuulla että arki on alkanut pikkuhiljaa rullaamaan. ja tsemppiä arjen pyöritykseen, voi tosiaan olla melko hektistä kahden pienen kanssa. Sitä odotellessa... meillä ikäero tulee olemaan noin 1v3kk.

VIIVIOSKARIN lintujen pesiminen siis onnistu, kiva kuulla. : ) Tulehan sitten kertomaan kuulumisia kun tilanne koneen luona rauhottuu.

MAMAJAJUSTUS olitte asuntoa katelleet. Me ollaan vähän samoilla asioilla, yhdestä talosta tehtiin jo tarjous mut pitivät hinnan niin kovana et unohdettiin sit suosiolla koko juttu. Miehen mummola on ilmeisesti menossa perinnönjakoon piakkoin ja sitä paikkaa ollaan pikkusen mietitty, jos perikunnalta ostais ja pistäis vanhat rakennukset (ihan lahoja) matalaks ja rakentais talon. Mutta siinä on vielä mutkia matkassa ja en oo vielä ihan 100%varma miten mä sopeutuisin sinne böndelle. ; ) Tosin ei sieltä ole kaupunkiin ku 5min automatka. mut toinen auto olis kyllä oltava muuten tulisin ihan mökkihöperöks siellä. : ) no tais mennä pikkusen aiheen vierestäki jo. Justukselle 10kk onnittelut! ja teille mukavaa Tampereen viikkoa, jos en muista myöhemmin toivotella.

Kiva kuulla taas PIAN ja GAIOLENKIn kuulumisia. Toivotaan tosiaan että Piiperö olis ottanu kunnon kasvuspurtin.

Meillä Eemil täyttää sitten tänään 1v!! ja kiittää kaikkia onnitteluista. Äitin vauva on jo niin "iso". juhlat juhlittiin viikonloppuna, lauantaina lähinnä, sunnuntaina kävi vielä yks kummeista. kivasti meni pirskeet. Vähän sai kakkuakin maistaa. : ) eemil syö ihan innoissaan ite, tosin suurin osa ruuasta menee suuhun käsin ja lusikka huitoo muuten vaan siinä mukana, mut pikkuhiljaa...

Jeps mut nyt hommiin ennen ku jäbä herää unilta.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

Odottelija rv 28+5 ja Eemil 1v

Vierailija
25/63 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iida-Linnealle ja koko perheelle onnittelut uudesta tulokkaasta!

Hermione, mua kyllä vähän kiinnostais noi ovistestit, riippuen hinnasta tietenkin. :) En oo koskaan moisia käyttäny, mutta nyt kun kierrot tosi pitkiä ja muutenkin vähän sekasin, niin oo miettiny josko kokeilis ihan mielenkiinnosta.

Gaiolelle tsemppiä imetyksen lopetteluun! Kyllähän senkin aika joskus tulee, toivottavasti Piiperö myös hyväksyy pian asian ja suostuu juomaan maitoa.

Mamalle tsemppiä asunnon metsästykseen. Haalareista kyselit, meillä on ollu tänä talvena käytössä äp-haalari joka on siis kokoa 68 cm. Pötkö käyttää muuten 80 cm vaatteita, mutta haalari on vielä silti mahtunu. Nyt kun ollu enemmän pakkasta ja joutunu laittaan alle enemmän vaatetta, alkaa oleen nafti. Sit meillä on toppapuku (housut henkseleillä ja takki) kokoa 80 cm. Me kun ollaan kulkevaista sorttia niin toi 2-osanen puku on ollu kovassa käytössä, kätevämpi esim. kaupungilla kun voi ottaa vaan takin pois jos tulee kuuma.

Meille ei mitään uutta. Tänään oltiin Hop Lopissa leikkimässä Pötkön kummitädin ja sen poikien kans. Pötkö oli vähän ihmeissään ja ei kauheemmin uskaltautunu telmiin, kun ei selvästikään tykkää mistään adhd-meiningistä. Äänet sinänsä ei pelota yhtään ja vilkas poikahan tuo on, mutta oon huomannu ennenkin että liika on liikaa. Parempi ehkä niin.

Eipä kai muuta, palataan taas!

Pia ja Pötkö reilu 1v.

Vierailija
26/63 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

iida-linnea:

Onnea hirmuisesti koko perheelle. : )

Eemilille,Pötkölle, Pätkikselle ja Piiperölle 1 vee onnittelut. Jäiköhän joku mainitsematta?

Tipu:

Meillä on kans astiasto Neealla. Tekee ihan samaa kun Sienna, mutta mässytys ja nam nam äänillä. Teillä taitaa olla vähän sivistyneempi yksilö. :)

Hermione:

Kiitos +tuulista. Taisivat mennä vaan ohi tällä kertaa. Testit kiinnostais, mikäli Pia ei niitä osta. Tosin kerkesin jo tua kuumepuolella hieroo kauppaa Bejpin kanssa. Mutta se ei muistanu montako sillä oli.

Dajm:

Neea oli syntyessään 51cm 2890g. Meitä ei tosiaan onneks laitettu mihinkään kontrolliin. Neea on kokoajan syönyt ihan hyvin ja nyt sanoivat että voi automaattisesti alkaa syömään vähemmän, kun kasvu alkaa pikku hiljaa hidastua.

MamajaJustus:

Joo asutaan tässä Tampereen vieressä, joten voidaan ihan hyvin tulla kahvitteleen kaupunkiin. Ja hoitovapaalla oon :) . Ois tosiaan ihan mukava treffata, kun täälä ei oo järkätty enskatreffejä,niin en oo tavannu ketään enskaa aiemmin. Onkos sulla jotain meiliosotetta,jonka voit tässä antaa niin vois sopia tarkemmin.

Sit haalarista. Meillä Neealla on nyt 86cm reimatec haalari. Saatiin se tutuilta. Vähän on reilun kokonen, mutta ei silti niin iso että ei pystyis liikkuun. Olisin kyllä varmasti päätynyt siihen kokoon joka tapauksessa. Kakkoshaalarina menee vielä toi äpakkausen haalari. Lähinnä kaupunkikäytössä. Pihatelmimistähän se ei juurikaan kestä, kun täälä on melkein aina märkää lunta.

Täälä ei mitään ihmeempää. Kovia pakkasia on ollut, joten ulkona telmiminen on jäänyt vaunulenkkeilyn tasolle. Tänään onneks päästiin jo liukumäkeen, keinuun ja pulkkaileen. Kovasti ois Neea naapurin pojan stiigaan ollu menossa. Vähän sai istuakin siinä kun ei vedetty sitä.

Buuffa ja Neea 1v4kk

Vierailija
27/63 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pialle noista ovulaatiotesteista. Ne on tilattu halpa-testi.fi sivuilta ja on sellaisia yksinkertaisia liuskatestejä. Siellä taitaa olla halvimmat testit 0,89senttiä/kpl joten ajattelin noista 13kpl pyytää 10euroa. Miltä kuulostaa? Mä voin kyllä hoitaa postikulut yms. Ne sopii ihan tavalliseen kirjekuoreen joten tuskin postimaksukaan on enempää kuin sen tavallisen postimerkin verran. Jos et sä niitä osta niin toivottavasti sit Buuffa...

hermione

Vierailija
28/63 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa saan aikaiseksi tänne kirjoitella, olen tosin useammin yrittänyt mutta sivut on silloin ollut poissa käytöstä.

Hermione ja odottelija ovat tonskien kanssa jo hyvän matkaa yli puolen välin, vastahan teitä onniteltiin ja läheteltiin tarrasukkia.. =)

Pia ja Pötkö oli päässyt muuttamaan ,miltäs oma koti tuntuu?

Siten omaa napaa, minä viettelen parhaillaan kesälomaa ja olen palailemassa töihin helmikuun alussa, tarhapaikka saatiin Edwinalle tuosta lähimmästä vuoropäivätarhasta. Huomenna mennään päiväkodin johtajan juttusille ja tutustutaan hieman paikkoihin.

Edwinalle puhkesi kolmas hammas jouluaattona, kaikki hampaat on alhaalla. On aika metkan näköinen hymyillessä. Liikkuminen tapahtuu sellaisella omituisella ryömimis- konttaussekoituksella. Peruskonttaaminen ei vielä onnistu vaikka pitkiä aikoja heijaakin itseään konttausasennossa.

Nyt neiti heräilee pitää mennä

Äiti ja Edwina 10,5 kk

Vierailija
29/63 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermione: Lähdetään perjantaina puolen päivän jälkeen ajelee, joten täytyy varmaan varata se päivä auton pakkailulle yms. Kylläpä me mennään ristiin.

Buuffa: En mielellään laittais mailia tänne, kun sama on mm. Facebookissa. Onko sulla sellaista osoitetta, jonka voisit laittaa? Tai sitten sovitaan täällä ja yritetään pitää siitä kiinni.

Vilkutukset Edwinan äidille pitkästä aikaa!

Vierailija
30/63 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermione, ei oo kyllä hinnalla pilattu noi sun testit. Voin siis ostaa ne. Ilmeisesti ihan toimivia kun teilläkin tonska tuloillaan. :)

ÄitijaEdwina, tuntuu kyllä tosi hyvältä olla vihdoin omassa kodissa! Johan tossa tuli asuttua toisten nurkissa pitkä tovi. Vielä olis tekemistä, tavaraa purkamatta, verhojen ja verhotankojen metsästystä ja muutenkin pientä näpertelyä, mutta eiköhän se tästä. Oon ollu huomattavasti paremmalla tuulella kun saa olla omissa oloissa. :) Sullahan onkin eksoottinen kesäloma, pakkasta riittää! :)

Meillä on huomenna Pötkön 1v neuvola. Mielenkiinnolla odotan miten on kasvanu. Ruokahalua on tällä kertaa vaikka muille jakaa. Enää ei vaan kerjää vieressä kun joku syö vaan on alkanu jo "varastaan" ruokaa. Tuntuu että noi 80 cm vaatteetkin alkaa olla jo puntista lyhyitä... Mutta huomenna siis viisaampana uudestaan.

Pia ja Pötkö 1v +

Vierailija
31/63 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pia, joo ilman noita testejä ei olis Eetu saanut alkuansa silloin kuin sai ja tää tonskakin sai luultavasti alkunsa testauspäivänä tai sen jälkeen. Sillon kun Eetu sai alkunsa, olin just toipumassa noro-viruksesta. Kokeilin vaan yks ilta testiä ja siihen tuli selkeä viiva, mies oli just sairastumassa noroon mut jaksettiin (puoliväkisten) touhuta sen verran että Eetu sai silloin alkunsa. On nimittäin helppo laskea se, kun itse olin ensin sairas ja mies sitten, joten toi testausilta oli varmaan kahden viikon sisällä ainoa pupuilukerta. Eikä muuten olis todellakaan ollut seksihaluja, oli sen verran rankka tauti toi noro. Tää tonskakin sai alkunsa testailupäivänä, ilmeisesti?! Mulla eka kierto imetyksen lopetuksen jälkeen oli normaalia pitempi. Toisessa kierrossa oli vaikea laskea oletettua ovulaatiota ja oltiin kesälomareissulla just silloin eli sekstailtiin silloin kun siltä tuntu. Kotiin kun tultiin niin pari päivää sen jälkeen kokeilin testiä muutamana päivänä ja yhtenä päivänä siihen sit tuli haalea viiva, kiertopäivät oli varmaan jo yli 20. Miehen kans mietittiin että voisko ovulaatio olla niin myöhään mutta hyödynnettiin se haaleakin viiva. Ja ekassa ulrassahan sikiö vastas vasta viikkoja 6 vaikka menkoista laskettuna olis pitänyt olla jo reilusti yli 7. Että kyllä niistä hyötyä on ollut ainakin meille. Mä en kyllä koskaan ole niillä saanut kauhean vahvoja viivoja. Ohjeissa on että testiviiva pitäis olla vahvempi kuin kontrolliviiva vaan ei oo mulla koskaan ollut. Laita osoitteesi mulle niin laitan sulle tilinumeroa ja sit testit postiin, mulle s.p.osoite on: simpa (at) dnainternet. net . Jätä noi ylimääräiset välit pois, yritän noin välttää mahdollisia roskaposteja. Tulehan kertomaan 1v-neuvola kuulumiset.

Mukava kuulla äitin ja Edwinan kuulumisia =) toivottavasti päiväkodin aloittaminen sujuu mukavasti.

Mamalle ja Justukselle mukavaa reissua!!

Meillä on eka aamu ettei annettu Eetulle maitoa pullosta. Vähän itkeskeli aamulla kun annettiin nokkamukista maitoa mut eipä pahasti. Se on alkanut niin reippaasti juomaan nokkamukista että kokeillaan tosta aamupullosta luopumista. Jukurttia annettiin mahan täytteeksi kun ei jakseta heti kuuden jälkeen puuroa keitellä. Sen takia kai me tota maitopulloa on annettukin kun se niin mukavasti täyttää mahan ja Eetu jaksaa sitten sillä odotella puuroa tänne kasin kieppeille. Eetu kun edelleen on aamuvirkku ja heräilee kuuden maissa. Menee kyllä nukkumaankin jo klo19. Nyt oliskin pian mentävä puuron syöntiin. Rölli kuulostaa olevan telkkarissa, Eetu tykkää sitä katsella. Ja noi joululahja-duplot annettiin viikonloppuna ja ne on kyllä mieleiset =)

hermione ja Eetu 1,3v ja masukki rv26 (kai laskin oikein...)

Vierailija
32/63 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys meidänkin suunnalta pitkästä aikaa. Myöhäiset onnittelut kaikille 1-v rajapyykin saavuttaneille! Ja Iida-Linnealle onnittelut tyttärestä!

Butterfly oli näköjään pk-seudun treffipinossa kysellyt, vastailen nyt tänne kun en jaksa sinne erikseen. Me ei enää päästä treffeille kun ollaan tarhassa harjoittelemassa ja mun alkaa työtkin jo reilun viikon päästä. Harmi vaan, olisi kiva nähdä teitä.

Meillä on siis toinen tarhapäivä takana, tosin vasta aamupäivisin ollaan oltu siellä ja tultu kotiin syömään ja unille. Tarha on tosi mukavan oloinen, harmittavasti vaan turhan kaukana meiltä, reilu puoli tuntia menee julkisilla (bussi + metro). Mä nyt alkuun kuskaan molempiin suuntiin kun teen 6-tuntista työpäivää, mutta jatkossa mies heittää Siennan aamulla autolla ja mä haen iltapäivällä julkisilla. Siennan "omahoitaja" vaikuttaa oikein mukavalta, se tulee meille kotiin huomenna aamulla tarhan johtajan kanssa juttelemaan Siennasta ja tarhan käytännöistä (tässä tarhassa on tällainen outo mutta mukava tapa). Hauska nähdä, kuinka pian Sienna sitten puhuu enemmän ruotsia kuin suomea, toistaiseksi suomi on vielä voitolla.

Ollaan ulkoiltu nyt kovillakin pakkasilla joka päivä, vähän tarhaan valmistautumista ajatellen. Tänään parikin eri tätiä kommentoi tarhassa, että Siennahan kävelee tosi hyvin ulkona. Nähtävästi sitten turhaan harmittelin ja murehdin sitä sen hidasta liikkeelle lähtöä, on ottanut nopeammin liikkeelle lähteneet jo täysin kiinni. Muutenkin tyttö on tosi reipas, tosin voi olla toinen ääni kellossa sitten kun joudun sen jättämään yksin tarhaan.

Eipä nyt kummempia, yritän ehtiä kommentoida teidän kuulumisia seuraavalla kerralla. Vilkutukset kaikille!

Tipu & Sienna 1v3kk+

Vierailija
33/63 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vapaapäivä. Eetu ei sen kummemmin itkenyt maitopullon perään aamulla, vähän kitisi kun sai nokkamukista maitoa mut joi kuitenkin. Aika helpolla loppui tuo tuttipullon käyttö. Laitoin äsken Eetun nukkumaan vaille 11 ja heräs n.50min päästä itkemään eikä sit enää nukahtanut. Joskus aiemminkin tehnyt noin, mikähän lie?? no täytyy iltapäivällä nukkua toiset unet kunhan käydään ulkona. Kiva kun pakkanenkin lauhtui alle -10 asteen.

Viikonlopun olenkin töissä, mukavaa viikonloppua kaikille!!

Tipulle ja Siennalle mukavia tarha-kokeilupäiviä!!!

hermoione ja Eetu 1,3v ja masukki rv26+1

Vierailija
34/63 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermione, mulla ei oo vissiin vieläkään tasaantunu kroppa synnytyksen ja imetyksen jälkeen, vaikka imetyskin loppui jo ainakin puoli vuotta sitten. Kierto lähemmäs 40 pv ja välillä saattaa jotain tuhrua olla välissäkin... Kai se testailu täytyy alottaa aika randomilla kun en oikein oo selvillä missä mennään. Sillä mua ne testit kiinnostikin, mahdanko ovuloida ollenkaan. Mutta katsotaan... Mukavaa vapaapäivän jatkoo, laitoin sulle meiliä.

Kiva kuulla Tipusta ja Siennastakin. Toivottavasti Sienna viihtyy tarhassa ilman äippääkin. :)

Tässä oon mietiskelly että millon pitäis jättää iltamaito pois? Kysyin neuvolasta ja typy oli sitä mieltä että kyllä vielä voi antaa. Mutta kun Pötkö juo sen maidon vielä pullosta, siitä haluaisin jo luopua. Tänään laitoin päikkäreille ilman tuttia. Hetken inisi, mutta ilmeisesti rätti oli tarpeeksi hyvä korvike. Rättiä on kyllä muutenkin halaillut, vaikka tutti oliskin suussa. Muuten ei tuttia oo koskaan syöny, nukkuessa vaan.

Neuvolassa oltiin eilen ja uusia mittoja olis 76cm ja 8560g. Pituutta voi kyllä olla enemmänkin, koska musta näytti että Pötköllä oli niska mutkalla siinä mittasysteemillä. Painokäyrä oli lähteny vihdoin nousuun, ekan kerran ei laskenu! Mutta kyllä on pojalla ruokahalukin kasvanu ihan hillittömästi. Tuntuu ettei enää lautasten koot riitä iltapuuron määrälle. Hemoglobiini oli 109, mikä on normaalin rajoissa ja sai myös rokotuksen. Oireita ei oo havaittavissa, reidessä pieni patti piikin jäljiltä.

Lähdetäänkin tästä metsästämään verhoja ja verhotankoja, mälsää... Ja edessä myös pari yötä töissä, vielä mälsempää...

Pia ja Pötkö 1v +

Vierailija
35/63 |
11.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MamajaJustus:

Tässä osoite johon voit ottaa yhteyttä jos haluat sopia niitä treffejä buuffa80@hotmail.com Nää sivut on taas tökkiny oikeen urakalla niin nyt vasta kerkesin ton laittaa. Meillä ei oo viä sovittuna mitään menoo, paitsi maanantaile ja keskiviikko illalle.

Vierailija
36/63 |
11.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljasta on tosiaan...

Toivottavasti TIPUN Siennan hoidon alotus menee hyvin. Kurja toi pitkä matka mut kiva et oli mukavan olonen paikka. Hienoa et pystyvät järjestämään et tulevat kotiin keskustelemaan. Tsemppiä sullekki töiden alotukseen.

PIA-MARIA, mä oon miettiny tota tutin pois jättämistä... En vaan oo saanu viel aikaseks. Meillä on tutti vaan unilla, tosin nyt Eemil on alkanu myös päivisin hakemaan sängystä tuttia aina välillä... Sillon kyl otetaan pois suusta ja viedään takas sänkyyn. Nyt olis korkee aika luopua mut jotenki en oo saanu itestäni aikaseks. Tuskin meillä onnistuu ilman itkuja. Tutti on tärkee unille mentäessä, toinen suussa ja toinen kädessä. Vielä jos pidempään syö niin taitaa olla turha enään ennen toisen syntymää vierottaakkaan. Pullo meillä jäi pois ihan itestään.

Mulla on joku ihme alakulo kausi ollu päällä, mitään en oo saanu aikaseks, mikään ei huvita ja miehen kans vaan taistellaan. Ei jaksa. Välillä oon ihan valmis pistään pillit pussiin. Ku olis edes joku oma paikka mihin mennä hetkeks tuulettaan päätä! Tai joku ystävä jonka luo mennä istuksimaan. Mut eipä ole, eikä aina jaksa lähtee vaan yksin kävelemäänkään. tai sit pitäis lähtee niin kauas.Siis niitä ystäviä moikkaamaan.

No ehkä ens viikolla helpottaa ku alkaa taas perhekerhot sun muut pyörimään ja mies palaa töihin. Sotkee meidän kuviot kokonaan ku on arkisin kotona.

Onko kukaan muuten ollu kirjastojen satutunneilla? Mietin et viittiikö noin pienen kans mennä. Ei välttämättä kyl viel jaksa keskittyä.

Mutta vilkutuksia kaikille!

Nyt iltapalalle ja kirjan ääreen.

Odottelija, Eemil 1v ja masukki rv 29+4

Vierailija
37/63 |
11.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipu: Kurja kyllä kun ette enää pääse treffeille:( Mutta tsemppiä töiden alotukseen ja Siennalle hoitoon. Sienna kuulostaa kyllä niin reippaalta tytöltä että varmasti pärjää muitten mukana:)

Pia-MAria: Meillä kans tutti yökäytössä ja haluisin kovasti siitä eroon yhteen vuoteen mennessä. Voi vaan olla että meen sieltä mistä aita on matalin ja annan niitten syödä tuttia vielä jonkin aikaa. Sillä saa pojat rauhotettua niin nopeesti takas nukkumaan. Noille ku ei mikään rätti kelpaa korvikkeeks.

Iltamaidostakin luopuminen tulee olemaan aika rankkaa. Noi on sellasia maitopoikia. Meillä menee muutenkin aika paljon maitoa vielä pullosta... Kaipa noi ittensä vierottaa ennen kouluikää:)

Odottelija: Jaksuja sinne kovasti:) Musta tuntuu kans samalta et arki menee ihan sekasin ku mies on kotona. SIllon on enemmän aikaa riidelläkin. Heti aamusta ku alottaa niin kummasti saa sisällisodan aikaseks iltaan mennessä.

Mä olin eilen häämessuilla Helsingissä. Kummasti virkisti mieltä kun sai kavereitten kaa olla ihailla hääjuttuja ja suunnitella kaikkea. Olinkin ollu aikamoinen linssilude siellä kun vilahdin pariinkin otteeseen ykkösen uutisissa:) Nyt on hirmunen määrä materiaalia häitä varten että enköhän mä jotain saa aikaseks.

Pojille kuuluu ihan hyvää. Tappelevat vaan ihan älyttömästi. Leevi on alkanu puree Lauria päähän. Hirmuset jäljet tossa ohimoilla. Mä aloin ihmettelee ku Laurin pää oli aina märkä ja rupesin seuraamaan niin Leevihän se sen kastelee. Sellasta sisarusrakkautta meillä.

Leevikin oppi taputtamaan ja on alkanu myös osottelemaan asioita. Sit on kivaa ku kertoo mikä mikin on. Osaa myös osottaa jos kysyy esim. Missä Leevin kuva on. Näyttää kirjahyllyyn, josta oma kuva löytyy:)

Nyt nukkumaan...

Terkuin Butterly & Lauri ja Leevi 11kk

Vierailija
38/63 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi päivä tänään. : ) Huomattavasti. Alakulo katos jonnekkin yön aikana ja aamulla nousin ihan uudella tarmolla.

Nyt on jo koti siivottu ja ruoka tuloillaan.

BUTTERFLYLLE kiitoksia tsemppailusta. jotenki kaikki rutiinit menee ihan höpöks ku mies on kotona, tai unet ja syömiset kyllä on suht kohdillaan mut ei ite oikein pääse lähtee liikenteeseen tai muutakaan. Ja muutenki aina välillä masentaa, sepä vissiin kuuluu elämään niin osaa sitten taas hyvinä päivinä nauttia siitä mitä on. : ) Kiva et oot päässy tuulettumaan kavereiden kanssa ja hakemaan ideoita messuilta. Mäki jossain vaiheessa miehelle ehdotin et pitäiskö käydä katsastamassa messutarjonta. Vaikka ei me olla edes naimisiin menossa. Tai onhan siitä ollu puhetta aina tasasin väliajoin mut jotenki ei vaan ole vielä löytyny sopivaa ajankohtaa... Harmi et jäi uutiset kattomatta, vaikka enhän mä olis sua tunnistanu.

Voi poikia, että semmosta sisarusrakkautta.

Jaahas, pyykkikone kuulu pysähtyvän, eiku hommiin. : )

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

Odottelija rv 29+5 ja Eemil 1v 1vko

Vierailija
39/63 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelija oli saanu piristysruiskeen yöllä, hyvä niin! Mulla kans joku talvimasennus vissiin menossa. Ei huvita mikään, ei saa mitään aikaseks, väsyttää vaan. Rupesin taas nappaileen ekstra-vitamiineja, josko ne jotain auttais.

Butterfly, kyllä Pötkökin joi tosi pitkään maitoo useemmin päivässä pullosta. Iltapäivämaito jätettiin pois eka, eikä sen perään huutoja tullutkaan. Aamumaito jäi vähän vahingossa pois varmaan tollon 11 kk iässä, kun nukuttiin parina aamuna tosi myöhään niin ei ollu ruoka-aikaan kovin pitkää aikaan ja aattelin ettei syö jos maha täynnä maitoo. Sitten jätinkin sen kokonaan pois ja rupesin antaan jugurttia aamupalaks. Mutta nähtävästi iltamaidon kans ei käy yhtään noin helposti! Ehkä sitten kouluikään mennessä tosiaan. :) Hitsi vie, mä missasin sitten noi häämessut! Noh, täytyy selvitä ilman. Olis vaan ollu kiva käydä varastamassa ideoita... Tampereella taitaa olla kans jotku häämessut, täytyykin tarkistaa.

Messuista tulikin mieleen että ootteko kukaan menossa lapsimessuille tänä vuonna? Josko jotain kimppamessuilua olis tiedossa...? Mä aattelin lähtee katteleen, riippuen tietty saanko joskus niitä töitä ja miten osuu työvuorot.

Tais siitä piikistä tulla sittenkin vähän oireita. Reidessä pienen patin sijasta hillitön patti ja mustelma, pari äkäistä päivää ja yks hulinayö. Tuttia en oo yrittäny ottaa pois, syököön nyt vielä niin äiti pääsee helpommalla. Muutenkin tulee joka yö viereen. Onko vinkkejä millä sais pysyyn omassa sängyssä koko yön? Illalla jää kyllä kiltisti sinne.

Pia ja Pötkö 1v, päikkäreillä tutin kans :)

Vierailija
40/63 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin laittaan sulle postia. Huominen sopii