Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minäpä imetän ja poika 15kk!

Vierailija
10.10.2009 |

ihanaa on, enkä ihan heti aio lopettaa. WHO n suositushan on että lasta imetetään 2-vuotiaaksi...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi tekee tissilakon...

Meillä tissi tuntuu olevan hyvinkin tärkeä asia ettei lopetus ole lainkaan ajankohtainen asia..

t ap

Vierailija
22/28 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetin iltaisin lastanilähes 3-vuotiaaksi. Ihanaa oli enkä kadu yhtään lapen vierellä vietettyä iltahetkeä. Nukahti tosi helposti rinnalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikaa, mutta ryökäle starttasi mopon ja häipyi, en tiedä minne?!? Tää on iiihan kauheaa, kun vasta pari kuukautta sitten täytti 15 v. ja nyt jo on tekemässä tissilakkoa! Tätäkö se ennakoi kun väitti, ettei hänen kavereitaan kyllä enää...Olenko nyt ihan täysin epäonnistunut äitinä?

Vierailija
24/28 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on yli 10 kk.

WHO:n suositukset koskevat myös kehitysmaita, joissa lapsen about ainoa ravinto on äidinmaito.

Lopetan kuukauden sisällä, sillä lasta ei enää kiinnosta (pyrkii selvästi tissiltä pois). En missään nimessä halua imettää taaperoa.

Oletko muuten missän imetyskampanjan kuvissa nähnyt, että äiti imettäisi parivuotiasta poikaa...? Ei näytä oikein hyvältä. Sori vaan.

Mutta sinäpä teet miten lystät ja sinäpä jaat sen meidän kanssamme ( ;

Vierailija
25/28 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun muistaa että se imettäminen tapahtuu heti ruokailun jälkeen tai ennen, eikä niin että pitkin päivää lapsen suussa on happohyökkäys.. sitä ne ei suosittele... ei todellakaan. Ja mun mielestä tossa ei ole mitään hienoa, jokaisen oma asia. mä ainakin olen lukenut tutkimuksia joissa puolen vuoden imettämisen jälkeen siitä ei ole enää merkittävää hyötyä jos on ollenkaan

Vierailija
26/28 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa ajatus isosta lapsesta tissillä. Mun mielestä vaan vauvojen hommaa..Ootteko kaikki provoja?

Vierailija
27/28 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän pian 2v täyttävälle pojalle siitä on se hyöty, että hän saa rauhoittua äidin rinnalla yöunille. Ihme ajattelua joillakin naisilla, kun lapsen pitäisi olla vauvasta asti niin iso jo, ettei mitään rajaa.

Minä en julista tuolla kaduilla, että imetän taaperoa, mutta todellakin aion jatkaa vielä niin kauan, kuin se tuntuu tarpeelliselta. Ehkä kuukauden, ehkä puoli vuotta tai jopa vuoden, en osaa vielä sanoa.

Meillä esikoinen söi tuttia nukahtaessaan 3-vuotiaaksi saakka, keskimmäinen joi velliä ja tämä kuopus syö tissiä. Yhtä kaikki, se on sellainen rauhoittumisrituaali pienelle.

Vierailija
28/28 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää provosoida imetyksen (varsinkin taaperoimetyksen) vastustajia vai vain kehua itseään?

Meillä esikoinen vierottauti ollessaan 17kk eli 1v5kk ja kuopus lopetti äidinmaidon nauttimisen 22kk eli 1v10kk iässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi