Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minäpä imetän ja poika 15kk!

Vierailija
10.10.2009 |

ihanaa on, enkä ihan heti aio lopettaa. WHO n suositushan on että lasta imetetään 2-vuotiaaksi...

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

so?

Vierailija
2/28 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole ihan teidän asia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koraanin mukaan tulisi imettää 2 vuotta.

Imetin itsekin jokaista vähintään 2 vuotta kun lapset eivät vieroittuneet itse ennen sitä.

Vierailija
4/28 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehee... Tosi monet on jo KAUAN ihmetelly et VIELÄKÖ sä imetät! Ja joo, eihän siinä sit.

Vierailija
5/28 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että imetät ja kannattaa jatkaa vielä :)

Vierailija
6/28 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin liki 2 vuotiasta imetetään, taitaa tosin loppua kun puree jo. Mutta ei ole ollut yhtään kuumeita ja sairauksia.

Vierailija
7/28 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaahan se oli. Lopetus sitten olikin itkun paikka, mutta pian tuokin suru meni ohi.

Vierailija
8/28 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuon 15 kk, sitte lopetettiin pikkuhiljaa. Olivat itsekin jo valmiita luopumaan silloin, ei ollut mitenkään vaikeaa.

Vierailija
9/28 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole edes ajatellut sen olevan mitenkään erikoista?

Vierailija
10/28 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta vuoden ja ihan vauva vielä. Toki tuon ikäistä imetetään :) Ihmettelisin enemmänkin jos et imettäisi!

Vierailija
11/28 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikaan, koputtaa puuta, ja haluan vain antaa lapselleni kaiken parhaan minkä pystyn ja osaan ja tähän pystyn. Vaikka olen käynyt osittain töissä siitä asti kun lapsi oli 5,5kk.

Ja maitua riittää vaan..

Vierailija
12/28 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut ihmeissään että yli vuoden vanhaa imettää, mulle se toki tuntuu ihan normi meiningiltä.

Vierailija
13/28 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt jo tulee sitä ihmettelyä, että "vieläkö sä imetät?" Olen sitten tiedottanut näistä WHO:n suosituksista ja todennut, että loppujen lopuksi siitä ei haittaa ole vaikka imettäisin kouluikäiseksi asti, joten saisinko tehdä sen ihan rauhassa, kiitos...

Onnea ap, että imetät edelleen, ihan oikeasti :) mäkin toivon, että ainakin noin pitkälle jatkuisi imetys, miksei pidempäänkin - tosin jos poika nyt itse päättää aiemmin lopettaa, niin sitten lopettaa.

Vierailija
14/28 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en aio lopettaa vielä piiiiiiiitkään aikaan.

Käsittääkseni ihan normimeininki.

Vierailija
15/28 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkin. Minä imetän puolitoistavuotiasta eikä kukaan ole ihmetellyt.

mutta nyt jo tulee sitä ihmettelyä, että "vieläkö sä imetät?" Olen sitten tiedottanut näistä WHO:n suosituksista ja todennut, että loppujen lopuksi siitä ei haittaa ole vaikka imettäisin kouluikäiseksi asti, joten saisinko tehdä sen ihan rauhassa, kiitos...

Onnea ap, että imetät edelleen, ihan oikeasti :) mäkin toivon, että ainakin noin pitkälle jatkuisi imetys, miksei pidempäänkin - tosin jos poika nyt itse päättää aiemmin lopettaa, niin sitten lopettaa.

Vierailija
16/28 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pitäis" imettää mut vähintään 2 vuotiaaksi? näin mä olen käsittänyt. itse olen aina joutunut lopettamaan 1 v 4 kk ikäisenä kun on tullut haittavaikutuksia, yöheräämisiä vähän väliä, ei minkäänlaista seksielämää (multa imetys vie halut ja kuukautiset), yms. syiden takia. mielestäni olen imettänyt lyhyen aikaa. ehkä ensi kerralla sitten ainakin yli 2 v.

Vierailija
17/28 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olisin mielelläni imettänyt pidempään mutta molemmat lapset tekivät itse täydellisen tissilakon. Ensimmäinen 7kk ikäisenä ja toinen 10kk ikäisenä.. Pettymys oli aika suuri...

Vierailija
18/28 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten lopetti itse. Kuopus lopetti itse 8 kk ikäisenä, kun alko tulee hampaita. Eikä ole kumpikaan pahemmin sairastellut.

Vierailija
19/28 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kukaan ihmetellyt mitään. Ei tullut mieleenkään että se olisi jotenkin erikoista tai toisten tulisi ihmetellä.

Jatkakaa imetystä niin pitkään kuin lapsesta ja äidistä tuntuu hyvältä! Äidinmaito on todella hyvää lisäravintoa lapselle!

Vierailija
20/28 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa vaan lapsettomia jotka ei taida tajuta, ettei lapsia lykätä suoraan synnäriltä päivähoitoon ja sieltä kouluun... yksikin närkästyi kerran tosissaan kun oltiin sovittu tapaamisesta, ja mä ilmestyin paikalle lasteni kanssa. Ärtyneenä kyseli että "miks sun pitää noi lapset joka paikkaan raahata?", ja kun ihmettelin että miten se oikein luulee mun pääsevän sitten jonnekin jos en ota lapsia mukaan, niin tämä (parikymppinen nuori nainen) totesi että "no olisit jättäny kotiin, tai vieny vaikka päiväkotiin." Ei ihan tainnut tajuta että 4v ja 3kk ei ole vielä ihan keskenään kotiinjättö -kelpoisia, tai ettei päiväkotiin voi vaan viedä lapsia, vaan pitää olla ne hoitopaikat :)

ja itseasiassa, nyt vasta oikeastaan tajusin, että mun kaveripiirissä nekin, joilla on lapsia, ovat kaikki alusta asti syöttäneet pullosta, eli eivät ole imettäneet ollenkaan. Hekin ovat kauhistelleet ylipäänsä sitä, että edes imetän. Kai ne kaikki Suomen imetysvastaiset hörhöt vaan on jotenkin eksyneet mun kaveripiiriini...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi