Audi Q7 vai BMW X5?
Nyt pitäisi osata valita jompikumpi noista luxus-maastureista. Mieheni aikoo ostaa meille käteisellä uuden kunnon auton.
Nykyinen Audi A6 menee vaihdossa.
Kommentit (82)
Ja kaikki muka uskoo.
Seuraavaksi sitten (taas) kehut kuinka on kiva ajella miehen kyydissä (sulla ei taidot riitä noin isoon autoon) kun on auto_asiat kunnossa ja naapurin mammoilla on naamat hiekka_laatikolla istuessa kateudesta vihreinä. Kun sä oot vaan ihan tavallinen koti_mamma. Ja hiilidioksiidi_päästöistä viis tai paljonko se vie pensaa. Tehän asustelette vaan vuokralla ja hyvin menee.
Kiitos, virtesi on kuultu jo aiemmin.
Sori vaan, kun varallisuutemme loukkaa sinua noin.
Bensaa auto ei vie tippaakaan, sillä se tulee olemaan diesel-moottorilla, aivan kuin nykyisemmekin.
Hulppea suorituskyky, mutta silti pieni kulutus&päästöt.
Tosiaan, minä nautin kyydistä, en uskalla ajaa noin kallista autoa. Itse ajelen vain omalla A-mersullani.
Tärkeintä onkin olla näyttävä ja tehdä muut kateellisiksi, se on sitä elämänsisältöä.
Audin kaupunkimaasturi.
Meillä ollut miehen veljellä ja serkulla toi Bemarin X5 ja molempien autoissa jatkuvasti vikaa. Viime kuussa miehen veli joutui tekemään 8000 euron moottoriremontin Bemariinsa.
Ja Saksan tilastoissa toi BMW X5 on eniten tiellejättäneiden tilaston kärjessä.
Jos kaikki olisimme vastaanvanlaisia ökyilijöitä niin maapallo olisi mennyttä vieläkin nopeammin..
Itse olemme vaihtamassa Audi A6 juuri joko tuohon Audi Q7 tai toinen vaihtoehto on WV Touareq.
BMW:tä meille ei tule.
Nyt pitäisi osata valita jompikumpi noista luxus-maastureista. Mieheni aikoo ostaa meille käteisellä uuden kunnon auton. Nykyinen Audi A6 menee vaihdossa.
Meillä oli kyseinen auto ja tykkäsin kovasti. Audin seiskaa en ole ajanut mutta uskon että sekin on kyllä mukava ajettava, en vaan tykkään oikein sen ulkonäöstä!
Itse olemme vaihtamassa Audi A6 juuri joko tuohon Audi Q7 tai toinen vaihtoehto on WV Touareq. BMW:tä meille ei tule.
On se vaikeaa, kun pitää ostaa autoja, joiden nimiä ei osaa kirjoittaa eikä lausua. ;-)
Ap:lle ehdotan X6:sta. Nuo kaksi tarjokasta on rumia.
Nimessähän se jo kerrotaan kumman ostatte. Nyt viivoitin käteen ja miehestä mittaa. Jos yltää lähemmäs 7 cm pärjää audilla. Alle 5 cm tarvitaan jo bemari.
Hih, te kateelliset olette sitten hauskoja.
Audiin saa V8 dieselin, Bemariin vaan rivikuutosen.
BMW on kuitenkin uudempi malli -vaikea valinta olisi.
Paha sanoa, hienoja kumpikin. Koeajo kertoo kumpi natsaa käteen paremmin. Muitten mielipiteillä ei ole tippaakaan väliä.
Itsellä kokemusta Q7:sta ja edelliskoppaisesta X5:stä. Mersun vastaava tuli pihaan sitten lopulta.
Hyvin kiihtyy Mersun viritetty V8 vielä parin sadan epäsosiaalisemmallakin puolen...
Oohoosee kakstoistaventtiilinen turpo kolmosen kautta nelosen puhaltimella jättää sen.
Meilläkin harkitaan sen hankkimista, tai sitten Mersun maasturiin.
Ensin mietitään miten saadaan lapsilisä riittämään menoihin ja seuraavassa viestissä ongelma on audi vs. bemari!!?? Jotenkin tuntuu, etten kehtaisi tuollaisia ökyautopohdintoja ääneen esittää (niitä pohdintoja ei ikinä tule olemaan), kuulostavatkin heti niin naurettavilta. Mutta saahan sitä tietysti pohtia ongelmiaan, jos niin haluaa...
ihan sillä perusteella, että sen rivikutosen ääni on parempi kuin audin :) Ja muutenkin audiin verraten, bemmu on Auto. Olen ajanut merkillä nyt jo 18 vuotta, enkä vieläkään halua vaihtaa.
joissa jokainen voi leikkiä olevansa rikas/ajavansa hienolla autolla/aiheuttavansa kateutta. Tietysti osa on sitä oikeasti, mutta yleensä sellaiset henkilöt eivät kysele tällaisilla palstoilla mielipiteitä autovaihtoehdoista.
Muistan elävästi yhdeltä keskustelupalstalta aiheen, jossa kysyttiin vastaajien autoja. Eräs tuntemani henkilö (rekisteröidyt tunnarit) vastasi ajavansa sen hetken uusimmalla, hienoimmalla Volvolla. Todellisuudessa heidän pihassaan nökötti 15-vuotias ruostunut kosla. Ei varmaan muistanut, että palstalla kävi myös ihmisiä, jotka tiesivät hänet IRL.
Ensin mietitään miten saadaan lapsilisä riittämään menoihin ja seuraavassa viestissä ongelma on audi vs. bemari!!?? Jotenkin tuntuu, etten kehtaisi tuollaisia ökyautopohdintoja ääneen esittää (niitä pohdintoja ei ikinä tule olemaan), kuulostavatkin heti niin naurettavilta. Mutta saahan sitä tietysti pohtia ongelmiaan, jos niin haluaa...
Keskustelupalsta on keskustelua varten.
Jos jonkun autonvaihtamisjutut eivät kiinnosta, niin sulje viestiketju.
Itseäni moinen kiinnostaa, koska Q7:aa koeajoin sekä bensa -että dieselkoneella. Ja uutta X5:sta saa myös 7-paikkaisena.
Jaa molemmat ovat ehdokkaina kun nykyinen auto menee vaihtoon.
Myönnän kyllä etten täältä neuvoa sitten kysele, vaan ko. merkkien keskustelupalstoilta jonne pitää rekisteröityä.
Itse suosittelen Mersua -sen laatu on parantunut viime vuosina sille tasolle missä sen pitää ollakin.
Itse valitsisin Audin, mutta kumpikin kertoo menestyksestä, sekä tekee naapurit todella kateellisiksi.