Onko teidän perheessä joku ajokunnossa?
Kommentit (28)
Lapset nukkuu ja mieskin, itsekin taidan hipsiä petiin ihan just, hirveä pauke vaan käy naapurissa, mutta eiköhän nekin kohta rauhotu
mies selvänä muttei ajokuntoinen -toipuu leikkauksesta
Molemmat ajokunnossa, sekä mies että minä. Autosta en ole niin varma. Sen alla ja vieressä näkyvät paukuttelevan aika reippaasti.
Ja tuohan se turvallisuuden tuntuakin JOS just tänään sattuisi tapahtumaan jotain mikä vaatisi vaikka sairaalareissua. Voisi olla ambulanssit ja taksit aika kiireisiä tänään.
mutta autoa ei tosin ole, joten hyöty suuri :D
ei ajokorttia tule vielä yli kymmeneen vuoteen ja minä sekä vaimo ollaan ihan siinä rajoilla, eli 0,4-0,6.
jos pitäis esim. sairaalaan lähteä.
Mies ottanu pari-kolme paukkua.
ottanut himpun enemmän, ei taida olla. Sama se, mihkään ei olla lähdössä ja kaupungissa asutaan, joten eiköhän hätätapauksessa kyyti järjesty.
Mies on absolutisti, minä imetän ja mummo tietää, ettei meillä saa juoda, kun on lapsia paikalla.
Katottiin just yks hyvä leffa. Inhotaan molemmat raketteja, eikä tapana ole koskaan juoda kotona.
Ei olla, mutta kunnossa soittamaan taksi tai ambulanssi tarvittaessa. Ei lähdettäis siis auton rattiin, mutta toimintakunnossa ollaan.
oo kummallakaan korttia tai autoa :) Ja ihan hyvin ollaan pärjätty silti lastenkin kanssa.
7kpl...tosin nuorin jo unessa,,,,
Tosin olenkin perheemme ainoa aikuinen.
Ajotaitoinen en tosin ole.
Ollaanko me nyt hirmu turvattomia, pitäisiköhän sossuun raportoida?
Oli pojan eka uus vuos, mentiin koko porukka ajoissa nukkumaan!
löytyy kyllä autoja enemmän kuin ajokuntoisia, mutta johtuupi varmaan siitä, että meillä on 3 autoa ja toistaiseksi vaan 2 ajokortin omaavaa aikuista. =D Selviä ollaan, mutta väsyttää eli paras painua pehkuihin vaan...
Klo 19 aikaan join yhden siiderin ruuan kanssa.