Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon vanha...:(

Vierailija
09.10.2009 |

Poika läks ekaa kertaa koulun diskoon tänään. Aikaisemmin ei olis vähempää häntä kiinostanu mitkään diskot, mutta nyt oli kuulemma joku tyttö kysyny, että onko menossa. Ja tietystihän sitä oli sitten pakko päästä.

Nyt se maailma sitten vie mun lapsen mennessään :(

Ja tää tarkottaa vain ja ainoastaan sitä että mä olen tulossa vanhaksi..

Ja poika on vasta yhdeksän vuotias. Pieni vauva edelleen mun silmissä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni 10-vuotias tyttö, joka myös alkanut käymään nuorisotalolla junnudiskossa. Sitä ennen pitää laittautua: kähertää tukkaa, valita vaatteet huolella, sovitella koruja ja muita asusteita, vähän meikata.. Pyytää mua aina auttamaan valmistautumisessa.

Disko kestää klo 18-20.30 ja tulee sieltä suoraan kotiin, yleensä aina haen hänet. Mukana on aina aikuisia valvomassa. Hauskaa, mutta hieman haikeaa näin äidin kannalta. Niin ne vaan kasvaa.. Vaikka ei tytöllä ole kyllä asiaa riekkumaan minnekään kylille vielä vuosiin. Sen verran tiukkis olen.

Vierailija
22/32 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysää vähän; nää on ihan sun puolella, mutta nyt et tohkeissasi tajua sarkasmia ollenkaan.

Hyvää yötä, kauniita unia silti ;)

Joo, mä oon kato niin vietävissä näiden juttujen kans.

Mut oli se kyllä ihanaa, kun poika tuli kotiin ja oli kuin aurinko. Eli hauskaa ilmeisesti oli ollut.

Ja kyllä se vielä mun pikkuinen on. Hyvän yön pusut ja halit sain. Hymy huulissa ja pupu kainalossa se nukahti omaan sänkyyn.

On se ihan oikeasti ihanaa kun oma lapsi kokee noita ihan ensi kertaa juttuja. Ollaan niin isoja poikia että, mutta illan tullen kuitenkin käperrytään äitin kainaloon ja kerrotaan kuinka kivaa oli ollut.

Täytyy nauttia näistä hetkistä. Kohta siltä ei saa vastaukseksi kuin murahduksen ja tyhjän ja merkitsemättömän katseen, kun tuo murrosikä painaa kunnolla päälle.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sisua suuhun vaan ja kiltisti kotiin, ei ne vanhemmat mitään hoksaa."

Kolmas luokkalainen...

Vierailija
24/32 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diskossa myytävät Brejk-suklaapötköt "on vaan 50 centtiä!" T. 21

No minun lapseni lähti kans samanikäisenä koulun diskoon, muutkin ovat siellä. Hänestä mielenkiintoisinta oli ostella siellä karkkia.

Vierailija
25/32 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan ne ala-asteen diskot. Oli niin ihanaa, herkkää, suloista, hauskaa.

Ei niissä kuulkaa av-mammat tapahdu yhtään mitään niissä koulun tms. diskoissa, todellakin kysyn ap:n tavoin, että missä ihmeen luolassa olette kasvaneet!

Voi ap, et ole vanha - ehkä tuntuu, että omista diskoista alkaa vaan olla niin pitkä aika? Näin ainakin minulla :) Oma lapsuus ja muistot tuntuvat niin etäisiltä, vaikkakin ihanilta.

Vierailija
26/32 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brejkistä on kuule lyhyt matka muihin narkoottisiin aineisiin.

Vierailija
27/32 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssittiin hitaita.ja Bon Jovin Allways soi taustalla. Kyllä siitä todellakin on muutama vuosi vierähtänyt.

Niin ja taitaa se karkki olla kylläkin ihan päällimmäisenä mielessä tuon ikäisillä vielä (luojan kiitos).

ap

Vierailija
28/32 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut vanhemmat oli 10-15v vanhempia, itse 33v

Mutta juu tuohon disco asiaan: musta taas tuntuu ettei noita discoja nykyään edes ole, tytär käynyt koko ala-asteen aikana ehkä 2kertaa ja nyt on tulossa halloweendisko 4-6lk:lle. Itse muistan hyvällä omat ala-asteen discot nuokkarilla.

Poika läks ekaa kertaa koulun diskoon tänään. Aikaisemmin ei olis vähempää häntä kiinostanu mitkään diskot, mutta nyt oli kuulemma joku tyttö kysyny, että onko menossa. Ja tietystihän sitä oli sitten pakko päästä. Nyt se maailma sitten vie mun lapsen mennessään :( Ja tää tarkottaa vain ja ainoastaan sitä että mä olen tulossa vanhaksi.. Ja poika on vasta yhdeksän vuotias. Pieni vauva edelleen mun silmissä.

Vierailija
29/32 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

discot loppuu viimeistään klo. 22,00.

Vierailija
30/32 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli musta tosi jännää, valita muka niitä vaatteita, meikkiä enkä tukkaa tosin laittanu.

Mut jokin tunnelma siinä oli! =)

Vierailija
31/32 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kouludiskoja jo ekaluokkalaisille tänä syksynä, lapsi ei halunnut kuitenkaan mennä

Vierailija
32/32 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta siinä ei oo mitään pahaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme