Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko kirjoittaa.

Vierailija
09.10.2009 |

En oikein voi kenellekään kertoa ihastuksestani. Olen siis naimisissa ja 2 lapsen äiti, mutta nyt ihan mielettömän ihastunut toiseen mieheen. Ja tämä minuun.

Ihan normaalia tietenkin on ihastua, eihän se mitään haittaa jos ei anna sen vaikuttaa tekemisiinsä. Enkä aiokaan tehdä mitään tilanteessa. Silti oli pakko purkautua tänne ja pyytää teitä takomaan järkeä päähäni :)

Minulla on hyvä avioliitto ja hyvä mies, mutta tietenkin 15 v jälkeen välillä tylsää. Olen jännityshakuinen ihminen ja tiedän tällaista voivan tapahtua silloin tällöin. Yritän olla ruokkimatta ihastusta ja vältän miehen seuraa. Silti hän on koko ajan mielessä...

En kehtaa kertoa asiasta kellekään, enkä viitsi, koska asian ruotiminen lisää tunteita. En myöskään halua loukata miestäni kertomalla tästä tuttavilleni. Onneksi on av!!!!

En siis ole tekemässä mitään hänen suhteensa ja haluan elää aviomieheni kanssa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sun päähän mun mielestä tarvi mitään takoa. Kerroithan itse, ette ole tekemässä mitän. Elämässä tulee ja saa tulla ihastumisia, jotkut kokee niitä enemmän kuin toiset, mutta uskoakseni suurin osa kyllä kokee. Pidä langat tiukasti omissa käsissäsi ja haaveile ja unelmoi ihastus ns. loppuun.Se nimittäin loppuu aikanaan, ihastus menee ohi ja silloin viimeistään ymmärrät ja arvostat itseäsi kun annoit asian olla unelmien tasolla vaan, kun perhe ja koti on ehjä ja haluat yhä jatkaa miehesi kanssa.

Vierailija
2/5 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin tää mun ihastus ei tiedä siitä mitään, eikä sen tartte tietääkään. Musta on vaan ihanaa ihailla sitä joka päivä...varsinkin sen timmiä kroppaa. Oma ukko 20 kg ylipainoinen, enkä ole itsekään mikään keijukainen, mutta mitä sitten. Haaveilu ei haittaa! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän tosiaan pitää järjen päässä ja housut jalassa ; ) ja tyytyä siihen, että kaikkea ei voi saada. Lapset on tehty ja mies valittu, ei pieni romanssi ole perheen hajottamisen arvoista.

Täytyy vain nautiskella tästä tilanteesta mielen tasolla... Ohi tämä kyllä menee. Haikeaa silti... Olisi se alkurakastuminen niin ihanaa kokea.

Vierailija
4/5 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette päässeet irti ihastumisesta? Vai oletteko antaneet vain vähitellen hiipua?

Vierailija
5/5 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette päässeet irti ihastumisesta? Vai oletteko antaneet vain vähitellen hiipua?

Ihanan kutkuttavia tunteita. Olen tosi tyyväinen alkuperäiseen päätökseeni, etten koskaan kerro hänelle tunteistani. Mutta kyllä hän saa pasmani vieläkin sekaisin.

'Töissä salaihastunut'