Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian synnytyksen jälkeen nautit ensimmäisen alkoholijuoman?

Vierailija
09.10.2009 |

Minkä otit, missä tilanteessa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sassamma kirjoitti:

Onko se jotenkin epänormaalia, jos ei käytä pikkulapsiaikana alkoholia? Meidän piireissä ainakin ihan normaalia 😄 ei me siitä muille saarnata, mutta ei omassa kaveripiirissä ole myöskään tapana tissitella lasten kotona ollessa.

Mun mielestä on outoa, jos pitää kaikkea alkoholin käyttöä tissutteluna tai on kauhean jyrkkä sen suhteen, että alkoholia ei juoda ollenkaan, jos lapset on läsnä. 

Tissutteluhan on semmosta, että juodaan säännöllisesti ja isoja määriä. Alkoholia voi käyttää niinkin, että juo sitä harvakseltaan ja pienen määrän kerrallaan. Minulla on tapana ostaa silloin tällöin tölkillinen tai pullollinen jotain pienpanimo-olutta ja sitten jakaa se miehen kanssa, kun lapset on nukkumassa.

Toki jos ei osaa pitää hommaa hanskassa ja on tottunut siihen, että juo aina päihtymykseen asti, niin parempi olla juomatta kokonaan.

Vierailija
22/23 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen, että synnärillä sai lasillisen. Muuten en käytä alkoholia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen on 16-vuotias. Join varmaan jotain olutta aika pian kotiutumisen jälkeen, kun sen pitäisi nostaa maitoa (en kyllä huomannut mitään eroa). Minulla ei ole mitään periaatteita alkoholin suhteen, olen juonut viskiä lasten nähden ja aterialla viiniä, saatan olla koskematta alkoholiin kuukausi kaupalla tai sitten avata viinipullon ja juoda siitä lasillisen monena iltana peräkkäin (siis kunnes se pullo loppuu). En ole kuitenkaan ollut humalassa kertaakaan sen jälkeen kun ensimmäisen lapseni sain, joten katsoisin, että olen ollut hyvä esimerkki lapsilleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi