Mun mies ei suostu
anaaliseksiin, suuseksiin, muihin asentoihin kuin lähetyssaarnaajaan jne. On uskovainen ja jopa masturbointi on syntiä. Mä tulen hulluksi!!!
Harkitsen vakavasti avioeroa, koska mieheni ei suostu edes keskustelemaan asiasta.
Kommentit (15)
seurusteluaikoina, mutta kaikki noi sun mainitsemat ihanuudet loppuu kun ollaan naimisissa ja on lapsia... eipä niistä kauaa kukaan saa nauttia. Suomalaiset miehet on surkeita ja laiskoja rakastajia.
kyllä täytyy kokemuksesta sanoa että kyllä käy (en yleistä)
Mutta ainakin minulle on osunut kohdalle
Ja alussa kaikki oli ihanaa ja jos keskusteli jostain uudesta niin
katotaan myöhemmin.
Ja siiten kun lapsia niin siihen ne ihanat asiat unohtu.
Ei pelkkä taloudellinen liitto kasassa pysy jollein kumpikin tyydy kohtaloonsa.
mici65(a)luukku com
katkeroituneen vaimon valitukset. halusin vastauksia jotka auttais mua.
AP
onko syntiä tuottaa hyvä olo omalle rakkaalle tai pitää vaimoa lähellään. Jos hän tuottaa sinulle nautintoa, ei kai esim. suuseksi voi kovin väärin olla. Varsinkaan naiselle annettuna siinä ei edes " tuhlata" siemeniä, vaan ainoastaan tuotetaan naiselle hyvää oloa ;) Mitenkäs muuten ehkäisy, hyväksyykö miehesi sen?
Mutta kannattaa ehkä välttää syyllistävää sävyä, jos tuosta asiasta juttelet, koska sitten miehesi ainakin menee lukkoon. Asiallisesti keskustellen ja oma kanta perustellen viesti menee varmasti paremmin perille.
Teillä naisilla on kumma tapa aina yleistää meitä miehiä jos oma mies on surkee sängyssä, tai ei toteuta teidän fantasioita. Meillä asiat on taas toisin päin, minä kun olisin valmis melkein mihin vaan mutta kun ei....
Kuule jätä miehesi ,jos sitä jeesustelijaa ei vaimon tyydyttäminen kiinnosta. Tai hanki itsellesi rakastaja.
Vierailija:
Suomalaiset miehet on surkeita ja laiskoja rakastajia.
Turha sitä on odottaa mieheltäkään liikoja, jos nainen on liikuntaa vieroksuva läski, joka odottaa miehen tekevän kaiken kuntoa vaativan sängyssä.
mici65(a)luukku com
edes oo olemassa(aloittaja), provo tää on. Suurin osa naisista haluu just tollasen miehen , ainakin kun liitto on vähänkään pitempään kestänyt ja kakarat on jo tehty..
kuulemma sanotaan että " syntinen on se joka ei kiimaista hädässä auta" En ole lukenut itse mutta kuulemma näin.
kyllä minä olen olemassa. Musta vaan tuntuu, että mieheni kaltaisia miehiä ei pitäisi olla olemassa.
Mici veti kyllä pohjat tuolla kommentilla, et ole aikaisemmin noin tyhmiä laukonu!
Vierailija:
anaaliseksiin, suuseksiin, muihin asentoihin kuin lähetyssaarnaajaan jne. On uskovainen ja jopa masturbointi on syntiä. Mä tulen hulluksi!!!
Harkitsen vakavasti avioeroa, koska mieheni ei suostu edes keskustelemaan asiasta.
Ei mun vaimokaan.. autetaan siis toisiamme. tässä sulle rakastaja joka nai mielellään kyllä joka koloon. ja kaikissa mahdollisissa asennoissa :D:D:D
-M30
plemme uskossa ja minä taas en suostu lähetyssaarnaajasta muihin erikoisempaan seksiin ennenkuin olemma naimisissa ja sit vasta aloittaa rikas avioseksi ja kehittää seksin vuorovaikutusta eteenpäin.. ja poikaystävä ymmärtää tuon : )