Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en vaan saa itseäni ruotuun. Masentaa.

Vierailija
08.10.2009 |

Painoa tullut vuodessa 8kg. Harrastan kyllä liikuntaa 5-6 kertaa viikossa. Mutta mä syön, syön ja syön. Oon niin väsynyt, masentunut ja nälkäinen koko ajan. Perusruoka on terveellistä ja kasvispitoista. Mutta ne herkut, niitä menee joka päivä, enkä pääse irti. Oon niin masentunut ja pettynyt itseeni.

Miten mä saisin itseni takas ruotuun? Ihan oikeesti, kertokaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ise saavutin tuossa pari viikkoa sitten painoni lakipisteen 80 kiloa ja itseinho oli ylimmillään : (

Aattelin, että nyt täsät ei voi mennä enää kuin ylös tai alaspäin. Valitsin alaspäinmenemisen. Hain kaupasta Nutrilettejä, nyt kolmas viikko meneillään ja paino on 73 kiloa, tuntuu tosi hyvältä! Näinkin olen jo tosi tyytyväinen olemukseeni mutta kiva olis vielä saada neljä kiloa pois.

Usko pois kyllä sullekin se fiilis vielä tulee, nyt kuurille. Ilman sitä ja mieletöntä motiivaatiota laihdutus on mahdotonta.

Vierailija
2/15 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lihotin itseni terveellistä ruokaa syömällä 65kg:sta 75kg:aan vuodessa. Annoskoot olivat vaan hervottomia. Saatoin syödä kaksi isoa lautasellista (kukkuraista) sinäänsä kevyttä ruokaa mutta eihän se auta. Jos lounaan paino on esim. 750g niin vaikka se olisi vain 110kcal/100g niin jokainen voi laskea kuinka paljon siitä tulee kaloreita. Siirryin tässä ihan poppaskonsteihin. Söin yhä kaksi kukkurallista lautasellista ruokaa mutta lautanen oli paljon pienempi. ;)

Minäkin otin akuuttivaiheessa nutriletit peliin. En koskaan ns. "täysnutrannut" mutta tein niin että söin aamiaiseksi nutrilettia (noin 200kcal) joka piti nälän tosi hyvin pois lounaaseen asti. Lounaalla sitten kevyttä ruokaa n. 400kcal, välipalaksi nutrilettia n. 120kcal, päivälliseksi kevyttä ruokaa n. 400kcal ja illalliseksi nutrilettia 120kcal.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko keksiä syömisen sijaa muuta puhdetta, vaikka villasukkien neulomista tai ihan mitä tahansa muuta?

Vierailija
4/15 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua masentaa kai vaan tää väsymys ja saamattomuus. Tuntuu, että kaikilla muilla on hauskempi elämä kuin mulla. Kaikilla on vilkas seuraelämä ja aina niin mukavaa. Mä vaan oon kotona tai töissä, hoidan lapsia. Urheilu on ainut ilo, mutta sit on nää läskit.

Mä voisin kokeilla noita nutriletteja, mutta tuleeko niistä muka oikeesti maha täyteen?

Missä voisin syödä kevyen lounaan Helsingin keskustassa halvalla? Osaako kukaan neuvoa? Ja sen pitäis olla myös hyvää.

ap

Vierailija
5/15 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikun paljon, mutta aina karkin/pullanhimo iskee :( Mikä auttaisi?

Paino ei vaan tipu.

Vierailija
6/15 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen lihonut 7 kg vuodessa :(

Vierailija
7/15 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kamalaa, että liikkuu paljon, mutta silti lihoo. Ja paino ei laske millään, ellen sit oo tosi nälkäkuurilla eli 1200-1500 kcal päivässä. Mun aineenvaihdunta on ihan perseestä, jos syön vähänkin liikaa, paino nousee heti. Mutta jos yritän syödä vähemmän, paino ei laske millään.

Sit oon niin väsynyt iltaisin, etten jaksa kuin syödä. Ja väsyneenä kaikki päätökset unohtuu, eikä itsekuria vaan oo, kun väsymus vie sen pois.

ap

Vierailija
8/15 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten kun olet PÄÄTTÄNYT niin pääset niiden yli. Sen jälkeen helpottaa ja nälkää ei enää ole. Suosittelen.

Ja se hirvittävä itseinhokin katoaa : ) Päinvastoin, tekee mieli ruveta meikkaamaan, ostelemaan korkokenkiä ja kaikkea muuta ihanaa : )

-t.2

Vierailija
9/15 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko nutriletin yhteydessä syödä hedelmiä? Esim jos juo pirtelön ja sitten lisäksi hedelmiä. Voisiko olla hyvä?

ap

Vierailija
10/15 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nutrauksen helppous perustuu juuri tuohon ketoosiin, ja sitä ei tule, jos kalorimäärät ylittyy.

Uskokaa pois jos minä pystyn tähän te kaikki muutkin pystytte!

Vierailija
11/15 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakkaus se on? Onko se quick-start vai mikä? Miten nopeesti elimistö menee ketoosiin? Paljonko nutriletit maksaa?

ap

Vierailija
12/15 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljäntenä päivänä, kun silloin helpottaa.

Syön ihan tavallisia pusseja, kasvista(hyvää) suklaata(menettelee). Ja juoda pitää paljon.

Motivaatio ainakin mulla nousi kun ekana päivänä oli tippunut kilon. Nestettä varmaan mutta motivoivaa.

Vierailija
13/15 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä masennu, vaikkei se nutraus onnistuisikaan. Itsekin olen päässyt sinne 4. päivään useasti, mutta vasta nyt oli kaikki tähdet kohdallaan ja onnistui!

Vierailija
14/15 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen huomenna apteekkiin katseleen nutriletteja :) Paljonkos sellainen aloituspakkaus maksaa?

Vierailija
15/15 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintahaarukka 15-22 euroa.

Tsemppiä sulle, palaillaan asiaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme