Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten musiikkikonserteista... ov

Vierailija
08.10.2009 |

Suuri suosikkimme Frobelin palikat on tulossa konsertoimaan paikkakunnallemme ja ostinkin liput 5 ja 2-vuotiaille lapsillemme konserttiin. Nyt mietityttää kuitenkin tuo juuri 2v. täyttänyt, että jaksaako tuon n. 1h konsertin, vilkasta sorttia kun on... Lähinnä mietin, että häiritseekö toisia, lähteekö koko ajan juoksentelemaan jne (vai vangitseeko mielenkiintoinen konsertti pikkuisen elokkaan "pauloihinsa"). Onko kenelläkään kokemuksia aiheesta? Oletteko vieneet tuon ikäisiä konsertteihin ja miten on mennyt? Kiitos, jos viitsit vastata / kommentoida!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on käyty jo hiukan ale 1-vuotiaasta alkaen esim. nukketeatterissa (alussa kesto reilu puoli tuntia) ja olen aina ihmetellyt, että villi poika nauliintuu seuraamaan esityksiä niin intensiivisesti. Konserteissa on käyty ja yleensä niissä saa myös hiukan elämöidä eli tehdään juttuja yhdessä (esiintyjät ja yleisö) eikä niissä yleensä pieni liikuskelu/tanssikaan haittaa. Juuri oltiin konserttisalissa 50 minuutin lastenkonsertissa, 2 1/2-vuotiaamme istui ja taputti sekä leikki laulujen mukaisia leikkejä paikallaan, mutta kyllä siellä jotkut liikuskelivat. Vain joidenkin pikkuvauvojen itku häiritsi jonkun verran, kun häiritsi lapsen keskittymistä eikä itsekään meinannut kuulla kivoja laulun sanoja.



Vierailija
2/2 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääkin saa kommentoida, jos löytyy kokemuksia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi