Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiselle lapselle oma kännykkä ?

Vierailija
08.10.2009 |

Meillä ekaluokkalainen väittää, että kaikilla muilla on. Tiedän kyllä, ettei ihan kaikilla, mutta valtaosalla kyllä on omat puhelimet, vaikkei sille niin suurta tarvetta olisikaan. Eli minkä ikäisenä oma lapsenne on puhelimen saanut ja onko siihen ollut joku tietty syy ?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-mies osti pojalle eskari ikäisenä vaikka olin kovasti vielä vastaan, on nyt kakkosella eikä vieläkään mukana kuljeta, en siis anna. soittelee sillä isälleen,mummuille ja kummitädilleen ja toisinpäin. itse pidän kännykän ns. omassa tallessa ettei soitella leikkipuheluita mihin vaan!!! pari kertaa jo kokeiltu kavereiden kanssa salaa soitella 7lehden mainos nroihin 0700... ym! siksi pidän puhelimen näkösällä ja tarvittaessa annan pojalle.

Vierailija
2/11 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin, että meidän 15,13 ja 9-vuotiailla ei ole kännykkää vieläkään, eikä tule.

Perustelutkin annoin. Voin laittaa viestiketjun tänne, jos ahluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nuorempi sai nyt eskarin aloittaessaan. Oli niin ylpeä kun hänkin viimein sai, ja voi pitää sitä pihalla matkassa. Näyttäähän tuota kavereillakin monilla olevan. Ja kyllähän tuolla on sitten helppo käskeä sisälle syömään, jne. Saattavat kuitenkin leikkiä viereisen kerrostalon pihalla, tai kavereiden luona. Kännykkä on kylläkin ikivanha romu, ja liittymä prepaid, ihan hyvä harjoitella tuolla, ei haittaa jos häviää, eikä laskua pääse tulemaan.

Vierailija
4/11 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan, en löytänyt haulla.

Vierailija
5/11 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hurjan paljon enemman aivokasvaimia viime vuosina....

Vierailija
6/11 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat saaneet kännykät ekalla. Tarpeeseen on hankittu koska kulkevat paljon harrastuksiin ja kavereille yksin, pysytään paremmin kärryillä kuka on missäkin ja mistä pitää hakea jne.

Vierailija
7/11 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkeinpä pakollista MINUN MIELESTÄNI - iltapäivisin lapsen on voitava ilmottautua koulusta kotiuduttuaan ja itsekin on kiva saada lapsi tarvittaessa kiinni. Kiinteää kotipuhelinta meillä ei ole ollut vuosikausiin.

Eivät puhu kännyköissään joutavia eivätkä pidä niitä mukana koulussa tai muissa menoissa. Eli säteilyhöpötykset voi saman tien unohtaa.

Vierailija
8/11 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin, että meidän 15,13 ja 9-vuotiailla ei ole kännykkää vieläkään, eikä tule.

Perustelutkin annoin. Voin laittaa viestiketjun tänne, jos ahluat.

Vierailija
9/11 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saaneet omat kännykät. Enhän minä muuten tiedä, missä ovat ja menevät jos en voisi soittaa heille. Lapsilla myös harrastuksia, joihin menevät ennen kuin tulen töistä, joten elämä ilman kännykkää olisi kurjan rajoitettua, yh-äiti kun olen.

Vierailija
10/11 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olepa hyvä.

Vierailija
11/11 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeseen se tulee, eikä turhaan lärpättelyyn.

Monella lapsella prepaid liittymä, eikä sillä voi turhia lässyttää.

Ei ole mitään säälittävää näissä lapsissa. Nykyaika on nykyaikaa. Kiva soittaa lapselle ja kysyä onko kaikki hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä