Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä HS:n juttu thai-hierojista sinulle yllätys?

Vierailija
08.10.2009 |

Pitää tehdä ihan oma aloitus kun huomasin että useat naiset kuvittelevat tosissaan että thai-hieronta on ihan sama asia Suomessa kuin Thaimaassakin!!!

Jutussa kerrotaan että jokaisessa paikassa 30:stä tarjottiin myös seksipalveluita, eikä ne osanneet edes thai-hierontaa? Avaisiko tämä jo niitä sinisilmiä?

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/HS+testasi+30+thaihierontaa+Helsing…

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulehden Moro liite tutki Tampereen thai hieronta paikat jo reipas vuosi sitten ja melkein kaikistä olisi saanut seksiäkin tai ainakin intiimi hieronnan

Vierailija
22/25 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes montaa oikeaa thai-hierojaa? Ja nekään ei varmaan ole töissä noissa bumbum-hoitoloissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole hyväkilti. avaa sydän hyväky joku ei ole mitään samalainen. tervetuoa kokeilaan itselesi nokialla minkalainen aito on.Ennen päätoksiä antaakaa kunioita toinen monta paikka ei ole sama miksi tv tai uutiset ei näyttä mitään.Onko reilua.

Vierailija
24/25 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

9lle haluaisin kommentoida, että mielestäni sinkkuus ei mitenkään oikeuta maksullisten seksipalvelujen käyttöä. Mielestäni jokaisella tulisi olla niin paljon järkeä päässä ettei hyväksikäytä muita ihmisiä. Ja seksipalveluja ostaessa on aivan äärimmäisen vaikea tietää miten vapaaehtoista työ myyjälle on joten mielestäni kenenkään ei tulisi käyttää näitä palveluja. Olen ehkä tiukkis mutta ihmiskauppa on todellisuutta ja paljon sellaista mitä ei ihmiskaupaksi lasketa ei todellakaan tapahtuisi jos ei maailma olisi niin eriarvoinen kuin on.

Vierailija
25/25 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä keskustelu aiheesta toiselta palstalta. Tuli vaan pahempi mieli mitä pidemmälle luki. Miehelle on tosi helppo sortua ja astua thai-hierojan kynnyksen yli, oli missä kaupungissa tahansa. Mut entä mistä nainen sais noin helposti. Ja jos sais niin mitä mieltä miehet siitä olisi että vaimokin voi käydä ruokatunnilla hoidettavana alakerran hoitolassa...

Mies lupasi tilata sen minulle synttärilahjaksi mutten suostunut kun se taitaa vain yrittää anteeksi antoa erinäisistä riidanaiheista. Eikä kai meillä sentään niin huonosti mene että riidat sovitaan lupaamalla toiselle ammattilaisten erotiikkapalveluita...

http://alastonmies.nettisivu.org/alastonta-palvelua-naisille/

Mun mies ehdotti mulle tuota eroottisata hierontaa.. En siis kokeillut, eli en osaa sanoa yhtään minkälaista on todellisuudessa eikä tuolla ollut hintojakaan.... Pistin nyt vain tuon tietämäni palveluntarjoajan kun kysyttiin...