Eipä löytynyt sitä puutavaraa Vanhasen kodista!
Kommentit (18)
Ainoa epäilyttävä puutavara mikä Vanhaselta löytyy on sen korvien välissä.
Eihän siellä Ylen jutussa puutavarasta tarkkaan ottaen ollut puhe. Puhuttiin Nuorisosäätiöstä, joka olisi poliisiasia. Ei TMn. Saattoihan vanhasen betonitaloon tulla vaikka ilmaiset betonit Nuorisosäätiön rakennustyömaalta, kun lähellä nekin olivat. Samoin puutavaraa menee vaikka Vanhasen piilopirtille, jonka kanssa oli jotain epäselvyyksiä jo ennenkin. TM päätoimittaja oli muuten Maaseudun tulevaisuuden omitajan lehdessä ennen, joten sieltähän Matti kai tiesi kysyä apuja.
Ylen toimittaja oikeuteen, niin juttu aukaistaan todistajien kanssa kunnolla.
Suomessa siis voi kuka tahansa väittää mitä tahansa, ja asian todistaminen on syytetyn vastuulla, niinkö?
Eli jos minä väitän nimettömänä että olen heittänyt viidet arvokkaat uudet talvirenkaat palveluksen toivossa vaikkapa Urpilaisen pihaan 10 vuotta sitten, niin olisiko vastuu näiden renkaiden etsimisellä Urpilaisella??? Miettikää nyt!
Syytön kunnes toisin todistetaan. Yle on velvollinen näyttämään todisteet, Vanhasella on parempaakin tekemistä tässä taloudellisessa tilanteessa.
Yleä nyt jurppii kun asia ei mennytkään kuten toivoivat, eli kansa ei pääosin lynkannutkaan Vanhasta.
Tosin epäilen vahvasti että ei savua ilman tulta, jos kerran henkilö on valmis tulemaan oikeuteen todistamaan asian.
Tai sitten pelataan todella häikäilemättömästi.
tämä puutavarauutisointi. Poikkeaa täysin itse asiasta.
Puupää-Vanhanen suunnittelee taas jotain daylight-robberyä kansan pään menoksi. Tuliskohan seuraavaksi kansallinen hiihtomaksu, myös niille jotka eivät hiihdä?
sitä puutavaraa olisi jossain ulkovarastossa jos sellainen puu on erityisesti käytössä mm. entisöinti kohteissa, koska niin arvokasta ja erikois mittasahattua on. Ei sitä missään rakenteissa tai rantasaunassa ole. Herätkää jo, ihan on pierastu koko juttu ja minusta yle pitää laittaa vastuuseen. Suomessa on sellainen tapa, että löydetään yksi henkilö jonka päälle sitten kaikki alkaa kilpaa latoa paskaa. Viimeiset vuodet se on ollut Vanhanen, koska on hallituksen pääministeri ja ei ole demari. Lisäksi taisi alun perin saada jo huonon maineensa huonoilla naiskokemuksilla. Mikä sinänsä on myös ihan turha aihe. Kaikki me ollaan ihmisiä.
ei voi tulla julkisuuteen ilman oikeudenkäyntiä. Tulis nyt niin ylekin pääsis ehkä pälkähästä. Vai pääsiskö. Kyllä minä uskon, että olisi jo faktat tarkasti kerrottu jos ne olisi totta. Typerää.
vanhanenhan sanoi ettei sitä puutavaraa ole juuri siellä, se ei todista ettei vanhanen olisi ko. puutavaraa saanut..Ainoa millä pystyisi maineensa putsaamaan, olisi vetää yle oikeuteen, mutta silloin koko juttu paljastuisi, siksei vedäkään. Yle ei pyydä anteeksi, koska on oikeassa.
kiinnittikö joku muu muuten huomiota yle uutisten kameramiehen työskentelyyn vanhasen lautakasan käsittelyssä. Kummasti kamera veti vasemmalle ja kumman pitkään viipyi puuverhoilussa varasto(?)rakennuksessa..
Voi olla että olen myös vainoharhainen.
Te ootte kyllä niin huvittavia oikeusjuttuinenne...
Eikös olekin hienoa, että meidän pääministerin moraalia punnitsee TM-lehti?
miks jotain höylättyä puuta ois laitettu rakenteisiin?? Mun tietääkseni rakenteisiin käytetään höyläämätöntä puuta..
Tai Jungner on soitellut pyykkipoika nenässä...
miks jotain höylättyä puuta ois laitettu rakenteisiin?? Mun tietääkseni rakenteisiin käytetään höyläämätöntä puuta..
Jospa Vanhasen talon rakenteisiinkin on käytetty parasta laatua olevaa puuta?
kukaan ei olekaan väittänyt että se on Vanhasen talossa, vaan että se on mennyt Vanhaselle. Ja kun niin kovin innokkaasti tarjosi taloaan tutkittavaksi, niin voipi olla ilmassa ajatusta että kun se todetaan "puhtaaksi" niin kohu laantuu. Ja Yle saa lokaa päällensä sen jälkeen.
Vaan jospa ne kuuluisat laudat onkin jossain muualla? Mökillä...? Sukulaisella?