Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seison tästä lähtien koko valveillaoloaikani.

Vierailija
07.10.2009 |

Kun joka kerta kun laitán perseen penkkiin, alkaa sekunnin päästä kitinä jostakin suunnasta asuntoamme.

Turha istua kun se ilo loppuu aina lyhyeen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä melkein voin sanoa että seison koko valveillaoloajan. Huomautuksena, että syöminen on tästä syystä jäänyt vähille, laihdun koko ajan hitaasti, mutta olen jo turtunut nälkäänkin, sitä kestää yhdellä ruoalla päivän ja odottaa iltaan kun lapset nukkuu että saa olla av:llä ja syödä.

Vierailija
2/4 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun seisoo oikeassa asennossa, niin myös vatsa-ja selkälihaksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tarvitse kun istahtaa sohvalle niin ei mene sekuntia kauempaa kun kaksi lasta on jo pomppimassa päällä. Mies saa kyllä maata ja lepäillä ihan rauhassa ja ihan just niin paljon kun haluaa, ei sitä kukaan häiritse. Enkä nyt tarkoita, ettenkö haluaisi antaa lapsilleni hellyyttä tms. Annan kyllä pitkin päivää, mutta joskus olisi kiva istahtaa ihan vaan seurailemaan vaikka lasten leikkejä tms.

Vierailija
4/4 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyyhkeen päällä kun perse vuotaa verta niin kauheasti. Aivan järkyttävän runsaat kuukautiset ekaa kertaa synnytyksen jälkeen. Olis pitänyt pölliä enemmän niitä kroonikkovaippoja sieltä synnäriltä, kun tavallisilla siteillä ei tee mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme