.:¨' * ' ¨NELIAPILOIDEN viikot 41 ja 42 (oisko vielä toivoa? =D) ¨' * ' ¨:.
Kommentit (28)
no niin, täällähän mä oon, vieläkin! Oon vaan pitäny taukoa enkä liiemmin oo käyny ees lukemassa ku ihan satunnaisesti, osittain sen takia että pitäny hieman saada etäisyyttä näistä epätoivoisista yrityskerroista ja osittain siksi että kerta kaikkiaan oon ollu niin tiukasti töissä ettei aikaa oo ollu muuhun ku välillä nukkumiseen ja kodin/perheen hoitoon.
Paljon on täällä ilmeisesti tapahtunut, niin hyvää kuin ikäviäkin asioita. Pahoittelut kaikille joille epäonni on ollut seurana!
Nani: piti tulla ilmottautumaan ku huhuilit =) Ootkos testiä tehny jos vaikka olis jo kaveri matkassa. Aika parantaa haavoja, hienoa että kaikesta huolimatta jaksat olla positiivisin mielin tulevaan. Kenties jo pikaisesti saan onnitella !
pönttis: Oikein ihanat onnentoivotukset raskautumisesta! Näitä ilon uutisia tänne tarvitaankin paljon !!!!
Jonn@: ei tosiaan ois enää montaa viikkoa kun "luvan" kanssa saisi vauva syntyä maailman ihmeitä katselemaan. Ihanaa.
mammariini: hienoa että lepo auttaa. En voi kun vaan ihmetellä mihin nää viikot "katoaa", vastahan säkin plussasit ja nyt porskuttelet jo noin kauhian pitkällä!
ruusurouvalle pahoittelut mun puolesta. Se on vaan niin väärin, joka kerta kun kuulee miten epäoikeudenmukaisesti elämä kohtelee. "Miksi" on varmaan aika suuri kysymys monen kohdalla. Tsemppiä tulevaisuuteen, kenties se teilläkin tärppäis pian uudestaan.
pörrille pahoittelut myös!
paritonsukka: mitäs mitäs, millonkas se testi pitäis olla kahdella viivalla =)
Uusia kasvojakin oli listalle tullut, nimiä en ikävä kyllä vielä muista (hyi minua) mutta paljon TERVETULOTOIVOTUKSIA teille.
Paljon jäi vielä sanomatta varmaankin mutta jospa se virkistyis pikku hiljaa.
on: tätiä odotellaan viikon sisällä, kierto ku jäi melkein käyttämättä ku mies työmatkalla sopivasti parhaat päivät. Ehkä vähän saanut etäisyyttä tähän kuvioon, ja mielikin taas vähän virkeempi ja maltillisempi, pakon edestäkin. Silti se kytee se vauvatoive edelleen vaikka olen kyllä melkein varma siitä että ikä on tehnyt tehtävänsä eikä sitä nyyttiä meille enää saavu. Mutta yrittää pitää. Lääkäriinkään en oo saanu aikaiseks tilattua aikaa, ihan oman mielenrauhan saavuttamiseks siitä että kaikki olis ok.
Mutta siis, loppuvuotta kohti mennään, sateisissa tunnelmissa. Mikään ei oo niin ihanaa ku kylmän koleina päivinä laittaa takkaan tulet ja vetästä koiralenkin jälkeen villasukat jalkaan ja vaan hetki olla ja lämmitellä =) Ja kynttilät on alkanu tuikkia pikku hiljaa hämärän saapuessa lähimaastoon .. Oikein hienoa syksyä kaikille, sateista ja myrkyistä huolimatta, niissäkin on jotain ihanaa kunhan vaan ei olis ihminen näin viluinen kuin minä. Mutta nautitaan ja plussatuulia puhkuen loppuviikkoa kohti !!
myllerispyy kp 22/28-30
Hyvää aikaa kirjoitella kun esikoinen on lähetty kouluun ja pienemmät tuijottaa Kaapoa :-)
Voi Mansikkainen, olettepa saaneet tosi kurjia uutisia. En tiedä yhtään voidaanko asialle jotain tehdä (auttaako esim. punktio suoraan kiveksistä?), mutta toivottavasti saatte apua jotain kautta!
Nani, teehän se testi jo! Jos vaikka olisi tärppi käynyt heti :-)
Myllerispyy, kuulostaa niin tutulta toi sun paleleminen. Takan äärellä lämmittelen itsekin, ja nytkin on villasukat jalassa :-) Mua sanoo lapsetkin vilukissaksi kun palelen aina, usein kesälläkin! Ja kädet on aina ihan jääkylmät :-/ Toivottavasti teille se nyytti myös pian suotaisiin!
ON: Ei ole tätiä vielä näkynyt, mutta en ole testannutkaan. Silloin km jälkeen päätin että yhtään testiä en enää niin aikaisin tee. Jos menee aikaisin kesken niin kivempi kun ei tiedä että on raskaana ollutkaan... Muutenkin tossa laskeskelin, että mulla meni 30 päivää km alusta seuraaviin menkkoihin (jotka siis on ne viimeiset), ettei se ihan normaali 28-29 ainakaan silloin ollut. Nyt olosta ei osaa sanoa mitään. Jännästi sekin vaihtelee! Ensin olin viime viikon lopulla aivan varma että olen raskaana, sitten tän viikon alussa odotin että menkat alkaa justiinsa, ja nyt ei tunnu miltään! Kaikki muut oireet on hävinnyt, mutta paksua limaa riittää edelleen. Odottelen nyt mitä loppuviikko tuo tullessaan, ja tarpeen tullen sitten testailen joko viikonloppuna tai jos maltan niin vasta ensi viikolla. Haluaisin odotella vielä parikin viikkoa ennen testiä jos menkat ei ala, mutta tiedän että siihen en pysty...
Mukavaa loppuviikkoa kaikille!
Paritonsukka kp.30 /28-29 (30)
Mulla on tänään kp 21 ja aamulla oli aivan järkyttävän huono olo. Sanokaa nyt, että EI OLE MAHDOLLISTA aamupahoinvointi vielä, vaikka olisinkin raskaana. Kierto on mulla vaihdellut 26-28 pv välillä. Tää on vasta eka kuukausi, kun pikkunelosta on yritetty eikä edes kovin aktiivisesti. Ehkä mulla on mahatauti tulossa tai sitten liian vilkas mielikuvitus ;)
Tulin vaan kurkkasemaan, miten täällä menee:) Pönttikselle lämpimät onnittelut!
Ja kaikille muille plussatuulia ihan hirveesti!
Mä en taida jaksaa tai siis ehtiä tuonne
odotuspuolelle kirjoitella, mutta raportoisin vaan, että kaikki tähän asti raskaudessa hyvin. Nyt mennään jo 15. viikkoa, ja pari viikkoa sitten np-ultrassa pikkuinen "rokkasi" ihan täysillä. Neuvolassakin kuultiin jo reippaat sydänäänet:) Nyt jännitellään sitten seuraavaksi rakenneultraa.
Pahoinvointi tai "kestokrapula" alkaa olla voitettu -luojalle kiitos! Se olikin jotain ihan kauheeta...Maha on jo valtava; pari ihmistä onkin kysellyt, onko kaksi kyydissä ja joko mä kohta jään äitiyslomalle..Kuinkahan valtavaksi mahdankaan paisua. Maha on mennyt kummassakin edellisessä odotuksessa reippaasti pluskäyrillä eli iso tästäkin tulee!
Toivon teille kaikille hirmuisesti plussausonnea ja tsemppiä yritykseen! Kyllä te kaikki vielä omat nyyttinne saatte!
..veli tulossa piakkoin morsmaikkunsa kanssa meille joten ei ole ku hetki aikaa..
Eltemia: voi ku ihania uutisia saitte ultrasta, onnea!! ja onnea varmaan voin lähettää myös kestokrapulan lyömisestä =D Jakselehan taas hyvin ja muista meitä aina välillä kuulumisin...
Myllerispyy: mitäs me kestosuosikit? =D no ei täälläkään naurata...en testaa en vaikka testejä tilasinki...sillä täti on tulossa...toivottavasti sun ens kierto ei mee harakoille!! mulla taitaa mennä...ukkokulta ilmoitti olevansa joka viikko reissussa...
Paritonsukka: testiä äkkiä kehiin, mua ihan jännittää!! mulla on kaikki varpaat ja sormet pystyssä jospa se oiski plussaa!!!
Susamaria: jospa se vois ollakki jo sitä ku sulla noin lyhyt kierto on! pietään sulle peukkuja!!
ON: kp1 ja ei siitä sitte muuta :/
Nyt taisivat tulla, pitää siis mennä...
nani ja kp1
HitsinVitsit. Tänään on juilinut alaselkää koko päivän, täti on siis jo ovella :-( Mä en vaan ymmärrä, jaksa tai edes halua tietää MIKSI???
Nyt olen pyörinyt täällä kuumepuolella kesäkuusta 08 lähtien.. Ei ole kivaa ei.
No mutta mitäs muuta. Voi vinde kun sulla on jo ELtemia paljon viikkoja, Wau!
Nani: Mä taidan tulla paripäivää prässä, täti taitaaa tulla sunnuntaina.
Paritonsukka: peukutuksia täältäkin!
Palaamisiin.
äitix3 kp21/24-26
Pönttis: oikeen paljon onnea plussasta,toivottavasti asukki pysyis loppuun asti matkassa mukana.
Täällä vaan supistelee päivästä toiseen tosi kipeesti ja kummastakin päästä lentää ei yhtään kivaa semmonen.
Nyt myös poksuu rv 34+0 käyntiin
Äitix3: Jokos se täti sinne kurvas? Hope not!! Mullahan tulee tammikuussa 2v tässä pinossa...alkaako jo olemaan aika epäitoivoista... :/
Paritonsukkaaaa!?!?! Eihän täti tullu, eihän!?! Toivottavasti vaan plussaa...jookos?!
Myllerispyy: eihän sitä koskaan tiedä kuule...määki plussasin just sellasesta kierrosta ku kaikkein vähiten oltiin peittoja pöllyytelty...jospa se teilläki tois sitte tulosta jos kuitenki jonki verran ehitte pöllyyttelemään...Ainaki minä kovasti niin toivon että se plussa teille nyt jo vihdoin suotas!!
Susamaria: mites sulla, onko oireet vahvistuneet?? Oispa ihanaa jos sääki plussaisit!
Jonn@: hui...sullahan taitaa synnytys olla aika lähellä ku nuin tulee molemmista päistä...onneksi sentään viikkoja on just tuo 34 täynnä, onnea sen saavuttamisesta!! Kovasti jaksuja laittelen!
Vieraat lähti just ja mää vuodan edelleen ku seula...jännä miten nyt vuodan enemmän ku km:ssä...Ihanan "jälkitaudin" km:stä sain eli hiivan tietty ja todella ärhäkän vielä...mrr...kurja vieras...En tiiä onko nyt sitte kp4 vaiko 3 ku to alko pienen pientä viirua tulla mutta vuoto alko sitte pe...noh eikait sillä oo mitään väliä...Kierron pituudeksi tais tulla se 31pv
KILOKLUBILAISET: Määhän olen nyt nelisen viikkoa ollu sellasessa laihisryhmässä...huomenna ois taas puntarointi ja sitte katotaan taas nuo kehonkoostumuksetki mitkä meiltä otettiin ekä kerralla...aika epätoivoinen olen ollu tänki suhteen ku ei tuo paino tipu sitte millään...olen siis ihan oikeesti ja kiltisti ollu kovalla mutta ihan terveellisesti dietillä...ihan pelottaa huominen...jotku tuolla ryhmässä tiputtaa painoaan ihan sikana!
Nyt pitää mennä siivoamaan jälkiä...huoh...
nani kp 4 (varmaanki sitte) yk:t on jo ainaki 17
En nyt ole ehtinyt juurikaan netissä surffaileen, mutta pikaisesti tulin ilmoittamaan ettei tule kesäkuun vauvaa meille. Lauantaina vaihtui kp32 kp yhdeksi. Kierto on siis sekaisin, ja nyt vuotoa tulee ihan älyttömästi. Jospa nyt viimein menisin sen kuukupin hankkimaan, kun käyttöäkin sille taitaa varmaan lähes parikymmentä vuotta vielä olla. Meidän yritykset taitaa olla tässä, miehelle tuli aika kirurgin esitarkastukseen 2 viikon päähän. En tiedä kuinka pian ton jälkeen itse toimenpide on, mutta kovasti nyt yritän suunnata ajatuksia muualle. Välillä onnistun ihan hyvinkin, mutta sitten se vauvan kaipuu taas iskee... Hetken jo ajattelin etten annakaan miehen mennä sterilisaatioon, mutta kai sitä on itsekin pidettävä päätöksistä kiinni kun mieskin on niin urheasti mua tukenut. Ja kun itselläkin kyllä järki laittaa edelleen vauvahaaveita vastaan...
Mutta iloista syyslomaa sitä viettäville ja pikaisia plussia teille kaikille! Varmasti käyn jatkossakin kuulumisianne lukemassa...
Paritonsukka kp.2
Mansikkainen: Voi surku mitä uutisia.. Toivottavasti teille jokin keino löytyisi.
Onnelinenmamma: Jospa se sitten olisi tehnyt tehtävänsä!!
Nani: Kiitokset onnitteluista!!
Myllerispyy: Kiitokset myös sinulle!! Minäkin pidän aivan kamalasti syksyn hämäristä illoista, kun sade ropsii ikkunaan on ihana poltella sisällä kynttilöitä. Takkaa meillä ei ikäväkyllä ole, mutta mukavasti tuo tuli keittiön hellassakin rätisee! Ja villasukat ne on saatava jalkaan!
Susamaria: jospa se olisikin juuri sitä!!
Eltemia: Kiitokset onnitteluista! Mukavaa että sulla alkaa jo pahoinvointi helpottaa!! Tällä sitä vasta “odotellaan” alkavaksi. Toivottavasti mentäisiinkin entisenkaavan mukaan ettei mitään ihan kamalia vessanpöntön halailuja tänne tulisikaa. Aika helpolla olen siis aiemmissa raskauksissa päässyt. Sulla onkin raskaus jo aika ihanassa vaiheessa! Joko olet yhtään liikkeitä tuntenut?
Äitix3: Jospa se ei olisikaan täti kun kolkuttelee!!
Jonn@: Kiitokset onnitteluista!! Voimia sulle loppuraskauteen!!
Ei ole kivaa jos kovasti etukäteen supistelee ja jos vielä on huonovointinen muutoinkin.. Koeta miettiä vaan sitä pientä nyyttiä jonka jo aika pian saat syyliisi!! Vaikka kaikkein hitaimmin ne viimeiset viikot taitavat mennä..
Paritonsukka: Voi harmi että se täti sitten sinnekin löysi.. Muuta en nyt osaa sanoa.. Toivottavasti teette oikean päätöksen, ettei tarvitse myöhemmin sitte katua.
Pitiköhä vielä kommentoida jotaen vai tulikohan nyt kaikki?
ON: Ei ihmeitä tuntemuksia vieläkään. Toisaalta ihan hyvä, en mitään pahoinvointeja kaipaakkaan, mutta toisaalta.. Tuntuisipa sitten että jotain tapahtuu. Kummasti on kyllä alkanut tehdä mieli suolasta ja hapanta eikä ollenkaan makeaa. Irtokarkit ja suklaa ovat yleensä aivan järjetön paheeni.. Voin vetää puolikiloa irtiksiä ihan tosta noin vain ohimennen.. Nyt ei ole tehnyt mieli yhtään!! Piimää sitten olen juonut, jota en kyllä normaalisti juo!! Aika hassua, mutta hyvä näin!! Ei tosiaan haittaa pieni karkkilakko!!
Pönttis rv 4+5 (jos oikein laskin)
Mulla on nyt kp 25. Pari päivää oli sellainen etova olo, mutta sitten taas ihan ok. Eli en nyt mitenkään toiveikas uskalla olla raskauden suhteen. Meillä ei oo koskaan kerrasta alkanut, joten miksi nytkään. Sitäpaitsi kierto on ollut suht epäsäännöllinen viime aikoina. En ees tiedä milloin testais. Viimeksi oli vain 26 pv, mutta yleensä 28-29 päivää. Odotellaan siis vielä...
Tänään kp25/24-26. Ei oireita enään kumpaankaan suuntaan :( Mä tulen pian huulluksi tämän homman kanssa. Blaah!
Välillä sitä miettii että onkohan tämä homma edes viisasta. Seuraavassa hetkessä on niin kova kuume että rinnassa puristaa.. *huokaus* kylläpä nämä hormonit heittelee mieltä.
Esikoinenhan on meillä erityislapsi ja nyt KELTO oli käynyt päiväkodilla ja antanut ohjeet kuopuksen seuraamiseksi. JEstas sentään, nyt jos meillä onkin kaksi erityislasta perheessä niin kuinkakohan sitä sitten jaksaa.. Kaikkea sitä tässä miettii ja pohtii. Eipä vaan lapsiani rakastan yli kaiken, mutta joskun on vain hirmuisen raskasta olla äiti.
Toisaalta jos oerheeseemme tulisi neljäs lapsi niin mulla olisi aikaa olla lasten kanssa ja jättää työt harrastukseksi. (mä en osaa olla tekemättä niitä kotoakaan käsin) Se taitaisi olla lastenkin kannalta se parempi vaihtoehto. Mutta jaksaisiko sitä enää valvoa öitä?? Justiinsa kun pienemmät ovat alkaneet nukkua meillä yönsä putkeen.
No nyt tulikin jo niin omaa napaa että.
Susamaria: Samoissa päivissä mennään. Jännitetään siis yhdessä.
äitix3 kp25/24-26
... eli nyt sitten kp 33 vaihtui viiden vuoden virtaukseksi eli vuosituhannen menkat saapui meille. Ihan tajuton vuoto. Varmaan kun hormoonikierukka olut 5v ja ei menkköja niin nyt sitten tulee olan takaa!! Sillai harmittaa kun tuli tehtyä kiiruspäissään 3 testiäkin tässä odotelessa kun jotenkin odottavan aika oli niin pitkä.. Mutta hyvä kun nyt tilanne nollattu ja keho ns. palautunut normaaliin ja voi alkaa laskee kiertoa paremmin. Ja nyt pitäis saada vaan oma pää kylmättyä ettei kuumeilu olis niin hallitsevaa ja pystyis vaan coolisti odottelemaan mitä tapahtuu mutta helpommin sanottu kun tehty..
MIniUnikko
ON: Eilen hyökkäs äklöolo meille, mutta ei kai se vielä voi!!!??? Taitaa olla psykosomaattista. Sori suorasukaisuus, mutta mua pierettää kans ihan sikana. Sattumaa vai voisko liittyä johonki?
Samoja fiiliksiä kuin äitix3:lla jaksamisesta ym. Toisaalta oottaa vauvaa jo hirmusti, mutta samalla pelottaa. Voishan sitä helpompaaki elämää elää. Mutta ei ehkä silloin yhtä antoisaa;)
OnnellinenMamma kp 21/28
Meidän perheessä on kaksi erityislasta. Rankkaa se on, mutta ei mahdotonta kuitenkaan. Jos mulle ois etukäteen kerrottu kaikki, mitä vielä eteen tulee näiden lasten kanssa, en olis ikipäivänä uskaltautunut tekemään lapsia. Onneksi on ongelmat paljastuneet vähitelleen. Ehkä se oma kestokyky on siinä venynyt ja ajattelen aina, että kai tämäkin nyt vielä tässä menee.
Pakko myöntää, että itsekin välillä mietin, että miten jaksan neljän kanssa, jos meille vielä vauva annetaan. Onneksi on ihana mies ja tällä hetkellä pystyn olemaan kotona lasten kanssa (tosin teen vähän töitä siinä sivussa).
Susamaria ja lapset 07/01, 07/03 ja 07/08
P.S Tän perusteella vois ennustaa, että seuraava meille tulis 07/10 tai 07/11 :D
Susamaria, onnelinenmamma, äitix3: Siinäkö meidän piinailijat? Vähän jännää! Plussailkaa nyt kovasti!! Lähdetään sitten porukalla tunne odotuspuolelle!! Minä kun en sinne vielä ole uskaltautunut..
Kuulostaa myös enemmän kuin tutulta nuo ajatukset jaksamisesta yms. Välillä mietin että onko sitä edes ihan fiksu kun haluaa aloittaa taas alusta kaikki yöheräilyt yms. Juuri kun on kuopus saatu rinnalta vierotettua (imetin melken 2veeksi) ja on alkanut nukkua kokonaisia öitä omassa sängyssä!!
Aina välillä kaipaan aikaa itselle ja aikaa miehen kanssa kahden sekä aikuisten ihmisten (ystävien) seuraa ilman yhtään lasta!! Kuitenkin ajatus neljännestä lapsukaisesta vei vielä voiton!!!!
Tämä on nyt tämä vaihe elämästä, yritän nauttia (parhaanimukaan) nyt tästä, ehtii sitä vielä muutakin!! Ja jos ei ehdikkään niin mieluiten olen aikani “tuhlannut” rakkaimpieni parissa!!
Pönttis rv 4+6
tänään ja lupasin itselleni, että huomenna haen raskaustestin ja perjantaina testaan. Mitään kummepia raskausoireita ei oo, paitsi palelee ja väsyttää, mutta sehän on muutenkin luonnollista näin syksyllä.
Mites muut piinailijat?
En sitten malttanut huomiseen odotella vaan tein heti testin, kun kotiuduin apteekista :) Plussaa! En voi oikein uskoa edes todeksi tätä, sillä koskaan aikaisemmin en oo raskautunut ekasta kierrosta. La laskurin mukaan juhannusaattona eli 25.6.
Plussatuulia myös muille! Mennään sitten porukalla odotuspuolelle.
Mun piti käydä eilen apteekissa muilla asioilla, ja eiköhän sieltä pari testiä sattunut matkaan... Nyt polttelee kaapissa myös yks sellanen, jonka vois tehä jo 4 pv ennen kuukautisia...
Mutta vielä sinnitellään. Oireita ois, miten jo nyt? Ei kai voi olla oikeita...
OnnellinenMamma kp 23/28
Laitoin uuden pinon ku tuo edellinenhän jäi jo "tosi" vanhaksi...
Pönttis: Voi vitsit!! Ihan mielettömän hienoa että täällä on ees joku jolla tärppi käy heti, oikein paljon onnea!! Nyt toivon hurjan paljon enkeleitä ja tarrasukkia teille matkalle mukaan jotta saisit sen pienen nyytin ens kesänä syliisi!! (ja tietty saat!!)
Muka vatsatautia =DD kyllähän mää sen arvasin! =D ihanaa...
Mansikkainen: Olen todella pahoillani huonoista uutisistanne! En kuitenkaan poistanu sua tuolta listalta ku kyllähän sää tänne vielä mun mielestä kuulut! Meitähän näyttää olevan muutama pitempi aikanen neliapilainen sun seurana...Toivottavasti se pikkuinen teille suotas sitten tuota toista kautta! Pidän teille kovasti peukkuja!
RuusuRouva: Voi hirveätä että sua pitiki vielä noin koetella, ihanaa että oot kunnossa nyt!
mulla on ollu yhteensä neljä keskenmenoa 11/98, 07/06, 05/08 ja 09/09 nää kaks viimestä ovat perättäiset ja pisimmälle edenneet (siis raskaudet) ton ekan jälkeen raskauduin niin että yks kierto oli välissä, toisen jälkeen meni 5kk ja nyt sitte jatketaan tästä mihin kk sitte jäätiin...Uutta raskautta on alettu tjottailemaan heti ku testi oli negaa...Mun kaveri synnytti aikoinaan rv 15 enkelipojan ja tuli heti seuraavasta kierrosta raskaaksi ja sitte tuliki kaksoset =D Mutta mulle ei ole tehty kaavintaan joten en kyllä osaa sanoa miten sen kanssa voi alkaa yrittämään...mutta luulis että ei sitä tulis ees raskaaksi jos ei ole kunnossa...
Pörri: voi että, mää olen todella pahoillani ettei teillekkään suotu nyt sitä pikkuista! Me pidetään sulle täällä paikkaa, oot tervetullut heti takasi kuhan vaan jaksat tai sitte ku siltä tuntuu...Raskasta se on alussa, mutta niin se vaan aika parantaa neki haavat...
Jonn@: nyt sitte vaan koitat lepäillä muutaman viikon...hurjalta kuulostaa että paikat ovat noinki valmiit...toivottavasti pikkumies jaksais nyt vielä hetken yksiössään kölliä =D
Onnellinnenmamma: onnea härvelin lähdön suhteen! Toivottavasti teillä sama putki jatkuu että se täti ei teille nyt sitte tuliskaan vaan kaks viivaa testiin! Sullahan on tarkkasilmäinen kulta!
Mammariini se vaan porskuttaa jo noin ihanilla viikoilla! Hienoja uutisiaki olit saanut, että lepo on auttanu...eihän siinä ole ku enää 6vkoa ku ootte jo "turvallisilla" viikoilla...Jaksuja laittelen!
Paritonsukka: mites teillä, toivottavasti se tätipunainen ei sinne löytänyt!! Ootko päässyt testailemaan? Nyt siis täällä jännäillään sun puolestas!!
Äitix3: mutta eihän sitä vielä tiedä...kyllähän ne kaksi kertaa tai se yks ovat riittäneet =D älä vielä masennu...
Myllerispyy: huhuu, missä oot?!
ON: ei mitään...kp taitaa olla jo yli 30 mutta se nyt voi olla niin sekasin tää kierto sen km:n jälkeen...Tänään tuli kk siitä km:stä ja vähän kyllä vielä suretti ku sen tajus...
Mutta nyt meen laittamaan tuon pikkumiehen nukkumaan joka pomppas tuolta sängystä pois...
nani kp 31 ilmeisesti ku laskin..