Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkyttävä vauvakuume!!

20.11.2005 |

Poika on nyt 1v1kk ja mulla on ollut vauvakuume jo siitä asti, kun poika oli 4kk, vaikka vauva on ollut ja on aivan ihana. Haluaisin vaan niin kovasti leikkitoveria pienelle. Tää kuume tuntuu vaan kasvavan päivä päivältä. Onko muita samassa tilanteessa olevia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ainaki vauvakuumeessa olevia.Meillä on poika jo 4 joten leikkikaveria ei uudesta vauvasta sille saa, mutta vauva kuume on ollu kova täällä jo monta kuukautta.Plussaonnea sinne!

Vierailija
2/3 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli esikoinen täytti juuri vuoden ja olen potenut vauvakuumetta esikoisen täyttäessä 3kk. Miehen sain vasta lämpenemään ajatukselle toisesta ja sekin yritys alkaisi vasta alkukeväästä/kesästä 06. Mutta parempi kai sekin on, kun ei mitään. Mutta vauvakuume on kyllä niin järkyttävä. että masua vilisee jokapuolella. Onko teillä ap jo yritys aloitettu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rattaisiin aina vilkuilen, et onko kuin pieni vauva. Tää on ihan hullua. Ennen esikoisen odotusta oli kans samanlaista kuumeilua. Ei olla aloitettu mitään varsinaista yrittämistä, vauva saa tulla, jos on tullakseen. Sellainen politiikka meillä oli ennen esikoistakin. Sit kuitenkin toisaalta mietin, et nyt on aikaa olla ihanasti kahden esikoisen kanssa, et vois vain nauttia siitä. Uusi vauva veis niin paljon mun voimia. Mut ehkä tässä pian...?