Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö miehesi thaimaalaiselle hierojalle?

Vierailija
07.10.2009 |

Mainoksen mukaan harjoittaa klassista hierontaa, mutta ei kuulemma puhu edes suomea vaan ainoastaan thaita ja ruotsia.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin aika sitten joku toimittaja oli yrittänyt varata aikaa thai-hierojalle, mutta ei meinannut saada aikaa kun oli nainen. Niihin paikkoihin joihin sai ja kysyi että saako hän tehdä siitä lehtijutun, niin yllätten huomattiinkin että jo saatu aika olikin varattu eikä vapaita aikoja ollut.

Ehkä jos menee johonkin hyvämaineiseen kylpylään tai spahan missä thai-hieronta on otettu mukaan muiden hoitojen rinnalle niin ehkä siellä saattais ihan thai-hierontaa saada, mutta ne yksityiset thai-yrittäjät kyllä tarjoaa muutakin.

Vierailija
22/39 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän thaihieroja kysyvät suomessa että saako tehdä "happy end". ei toki pakko ole ottaa mut eikös se ole tarkoitus?

juu, eli todellakin suomessa olevat thai-hierontapaikat ovat "sitä" varten. ja jokainen turkulainen ainakin sen tietää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten kärjistetyistä ja huonosti perustelluista, jopa valheellisista mielipiteistä suututaan. Mutta totta kai, jos SINÄ et ole koskaan käynyt hyvällä naishierojalla, niin se tarkoittaa, että sellaisia ei tässä maailmassa ole.

ei ei tietenkään tarkoita,rakas, mutta vaikka Sinä olet käynyt niin se ei myöskään tarkoita, että naishierojat ovat hyviä... Kun kerran noin puolustuskannalla olet, niin suosittele ihmeessä..? =)

15

Vierailija
24/39 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasivat 30 thai-hierontapaikkaa ja KAIKISSA tarjottiin intiimipalveluita! Kaikenlisäksi hierontaa kuvattii liki kaikissa paikoissa luokattomaksi!

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/HS+testasi+30+thaihierontaa+Helsing…

Vierailija
25/39 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluhieroja osaa vahvasti hieroa miehen selän ja niskat kuntoon. Tuntuu siltä, että thai-hieronta olisi tehottomampaa ja onhan niillä huono maine. Mitäpäs minä miehenä sinne menisin, seksiä saa kotona ja jos selkä jumii niin urheiluhierojalle.

Vierailija
26/39 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollakkaan mistään kotoisin,ei...

Vierailija
27/39 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni meni thai-hierojalle oltuamme 1.5 vuotta naimisissa. Ensikis oli hierottu sen jälkeek hieroja oli pyydellyt että saako koskea mieheni penikseen ja suudella sitä. Niin siinä sitten oli käynyt että ja nyt on avioero tulossa

Vierailija
28/39 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on assi (asperger) hän ei voi sietää tuntemattomien ihmisten kosketuksia. Jo pelkkä kättely ja halailu saa hänet voimaan pahoin. Monesti kättelyn jälkeen mieheni pesee useita minuutteja käsiään. Eikä voi pitää samoja vaatteita päällään jos on ollut huoneessa jossa tuntematon ihminen on aivastanut.

Hän ei anna minunkaan hieroa. Kertoi että on vaikea laskea ketään taakse näön ulkopuolelle. Eli siitä tulee turvaton ja epämielyttävä olo.

Vierailija
29/39 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sanoisin että jos menee, niin mäkin soitan sitten mun exälle, ja meen sille hierottavaks. Exä ei oo ammattihieroja, mutta hyvä hieromaan. Voisin sitä ennen käydä ostamassa vaikka uudet alusvaatteet, kun exä on ilmanen, ja sen hieronta maksaa.

Luulen että mies ei oikeen tykkäis, ja unohtaisi oman hierontansa. Joskin, tietäisin että mies on ottanut askeleen eteenpäin pettääkseen, ja se olis kyllä myös keskustelun paikka.

Vierailija
30/39 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tämä eroaa normaalista hierojasta?

Vierailija
31/39 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tarvettakaan, koska saa ammattitaitoista hierontaa kotonakin...

Vierailija
32/39 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten kyllä päästäisikään.

Vierailija
33/39 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä suuttuisin. Kuka voi olla niin sinisilmäinen että uskoo sen olevan normaali hierontaa. Aivan varmasti thaihieroja hivelee juuri sieltä mistä pitää, että saa miehen maksamaan lisää hintaa. Jos vaikka miehellä olis tarkoitus ekaksi mennä vain normaali hierontaan, luulen ettei monikaan sieltä lähde ulos ilman intiimimpää kontaktia.

Vierailija
34/39 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin muutaman kerran viereisessä looshissa hoidettavana.

Mitäs mammat tästä sanoo?

Vierailija
35/39 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieshierojalle ja kunnon sellaiselle, eihän naisislla ole tarpeeksi voimaa käsissään, itse en menisi mistään hinnasta naishierojalle, ihan liian helläkätisiä.. Yhden kerran olen homppelilla käynyt ja se oli aika hauskaa.. =)

Vierailija
36/39 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mamma täällä tai koko maassa, joka on TAIKUISSA käynyt thai-hieronnassa. Haloo, Thaimaassa thai-hieronta on ihan oikeaa hierontaa, kyllähän kaikki sen tietää. Siellähän sitä tehdään rannoilla ja seinättömissä hoitoloissa. Suomessa toimivat thai-hierontapaikat sitävastoin tarjoavat (lähes) poikkeuksetta myös toisenlaista hierontaa, johon kuuluu ns. "happy end". Väittäisin, että kukaan suomalainen mies ei thaitytöllä käy kireitä hartijoitaan hoidattamassa. Kyllä se kireys on jossain ihan muuaalla.

Ja mitä kysymykseen tulee, niin en ilahtuisi jos mieheni ilmoittaisi menevänsä thai-hierontaan -siis täällä Suomessa. Meillä on ihan oikea fysioterapeutti sitä varten.

Minäkin olin muutaman kerran viereisessä looshissa hoidettavana. Mitäs mammat tästä sanoo?

Vierailija
37/39 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on ihan yleisessä tiedossa että tarjoavat seksipalveluja ja siksi miehet siellä käyvät. Ne tytöt ilmoittelee itsestään seksipalstoilla ja sitä kautta ohjaavat asiakkaita tiloihinsa "thai-hierontaan". Mun kaveri (mies) kävi kotiaan lähimmällä thai-hierojalla ilman että olisi nähnyt siitä mitään vihjailevia mainoksia vaan mainokset olivat hyvin ammattimaisia joissa oli eritelty erilaisia hierontoja jne. Siellä oli kuitenkin hieronnan alettua kysytty että haluaako hän myös "rentouttavan intiimialueiden hieronnan" johon mies oli vastannut että tottakai, sillä juuri sitä oli hieronnalta toivonutkin. Sen jälkeen on käynyt siellä pari kertaa kuussa. Myöhemmin hän alkoi seurustelemaan ja ainakaan ekojen kuukausien jälkeen ei ollut thai-"hieronnassa" käyntiä lopettanut. En ole uskaltanut kysyä onko lopettanut vieläkään vaikka menivat viime kesänä naimisiin. En nimittäin usko että on lopettanut.

Thaimaassa varmasti thai-hieronta tarkoittaa juuri sitä hierontaa kun seksipalvelut löytää muutenkin helposti. Mutta mun mies ei saisi lupaa thai-hierojalle, en usko että Suomessa on yhtään thai-liiketta jossa ei seksipalveluita saisi. Mietin myös miksi mies juuri thai-hierojalle haluaisi? Jos sillä on joku tärkeä sy niin menisin mukaan ja lukisin vaikka lehteä miehen vieressä hieronnan aikana ja joka kerta. Tai voi hierojan varmasti kutsua kotiinkin ja seurailla siinä sivussa.

Vierailija
38/39 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että mieshierojalle? Ja sinä uskot vaikket ole näkemässä. Voihan siellä vastaanotossa olla toki mies huolehtimassa tyttöjensä turvallisuudesta.

Vierailija
39/39 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä loukkaantuisin verisesti jos kehtaisi edes ehdottaa. Sehän on ihan sama kuin kysyisi että sopiiko mulle että se käy maksullisissa naisissa!

Kaikki miehet tietää mitä thai-hieronta on. Mun ystävä tosin väitti että sen mies oli ollut ihan huuli pyöreänä kun ystäväni oli häneltä kysynyt että tietääkö hän että thai-paikoissa tarjotaan myös seksiä. Mun mies taas kertoi että ovat ystäväni miehen kanssa usein vitsailleet thai-paikkojen seksitarjonnasta joten kyllä se mies varsin hyvin siitä tiesi, mutta vaimolleen väitti ettei ole kuullutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi