Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö miehesi thaimaalaiselle hierojalle?

Vierailija
07.10.2009 |

Mainoksen mukaan harjoittaa klassista hierontaa, mutta ei kuulemma puhu edes suomea vaan ainoastaan thaita ja ruotsia.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellenikin kyllä hieronta kelpaisi,eikä siinä juuri kielitaitoa tarvita :)

Vierailija
2/39 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, thai-hieronta on hyvä ja kunniallinen ammatti ja loistavaa terapiaa särkyihin ja kolotuksiin, mutta toisaalta on myös tutkimuksin osoitettu, että Suomessa lähes kaikki thai-hierontapaikat tarjoavat myös seksipalveluja. Ja sellaista yritystä tuskin kukaan haluaa tukea, vaikka itse olisikin kiinnostunut vain hieronnasta. Onko mitään tapaa selvittää paikasta yhtään enempää? Kokemuksia tuttavilta, nettisivuja jne.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että miestä kiinnostaisi muu muin hieronta, vaikka seksipalveluja olisi tarjolla. Ja tosiaan kelpaisi mullekin hieronta :)

Mulla voisi olla erilainen mielipide jos mies olisi joskus käynyt "sellaisessa" thaihieronnassa tms

Vierailija
4/39 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mie voisin sille ne hieronnat antaa ihan itse :)

Vierailija
5/39 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö sua sitten jäisi vaivaamaan, että olet tukenut ihmiskauppaa ostamalla kyseisen yrityksen palveluja? Se mua tässä nimittäin rassais, vaikka itsekin hieronnasta tykkään.

Vierailija
6/39 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenne haluaa uutta tussua..

Siis oikeasti - kai joku ns.virallinen urheiluhieroja/koulutettu hieroja löytyisi? Thaihierojat ovat MULKUN hierontaan keskittyneitä täällä Suomessa, vaikka on olemassa ns. oikeaakin thaihierontaa.

Onko kivaa, kun osallistut ihmiskauppaan ja saat jonkun hyppykupan?? Vakavan arvokeskustelun paikka. Mutta itsehän asianne sössitte.

Vierailija
7/39 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Järkyttävää puhetta, että "päästäisittekö". Ette te sentään miehiänne omista. Hyi hemmetti, kuinka ahdistavaa olis elää suhteessa kanssanne, jos jokainen meno ja tekeminen pitäisi hyväksyttää teillä ja te sitten suuressa matroonan ylhäisyydessänne antaisitte luvan siihen, mihin miehenne saa tai ei saa mennä. Teidän vankejako ne miehet on?

2) Te jotka sanotte, että ette päästäisi miestänne thai-hierontaan - eiköhän miehenne tiedä, ettei teiltä heruis lupaa, ja jos käyvät thai-hieronnassa, tekevät sen salaa teiltä. Ja te jotka sanotte, ettei miehiänne kiinnostaisi: voi teitä naiiveja lapsia. On kaksi täysin eri asiaa, mitä miehet kertovat vaimoilleen ja mitä he oikeasti ajattelevat. Toki minäkin paheksun vaimon kuullen thai-hierontaa ja prostituutiota, mutta toki mua oikeasti kinnostaisi kokeilla niitä vaimon tietämättä, ellei niissä olisi tautivaara ja jos en muutenkin olisi lian nynny mennäkseni huoralaan.

3) En tajua miksi siitä pitää niin iso haloo nostaa jos joku hieroo intiimialueet. Jos hieroja muutenkin lääppii miehenne alastonta vartaloa päästä pakaroiden kautta varpaisiin ja tuottaa tälle suurta nautintoa (myös seksuaalisia tuntemuksia, trust me), miten siinä nyt sitten on niin suuri ero, jos siinä saman rentoutumisen yhteydessä hoidetaan myös penis? Jos thai-hieronta on pettämistä, silloin myös tavallinen hieronta on pettämistä. Ja pliis, ei mitään "se nyt on vaan eri juttu!" -tyyppisiä vastaväitteitä, vaan jos olette eri mieltä, perustelkaa kantanne.

Vierailija
8/39 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin olen itse koulutukseltani myös hieroja, vaikka en sitä paljon teekään. Mieheni kuitenkin hieron. Hän on sitä mieltä, että jos olisi pakko mennä hierojalle, niin menisi ehdottomasti miehelle. On vissiin sen verran ujo.

Ja sitten noita hassuja väitteitä. Ensimmäinen oppi minkä hierojakoulussa sain oli: "Ei voimalla, vaan taidolla". Eli hieroja ei tarvitse mitään supervoimia, ainoastaan osaamattomat hierojat korvaavat osaamisen puutteen voimalla. Suurimmalle osalle tavallisista ihmisistä kova hieronta ei ole hyväksi. Olen nähnyt mustelmille hierottuja selkiä. Se on täydellisen väärin hierottu, tehty enemmän pahaa kuin hyvää.

Yleisesti ottaen naiset ovat hierojina pidetympiä kuin miehet, ehkä juuri sen takia kun osaavat hieroa hellemmin, mutta vaikutus on silti hyvä. Hieronnan on tarkoitus rentouttaa sekä keho että mieli, ei aiheuttaa kovaa kipua, koska silloin ainakin mielen rentoutuminen on hyvin vaikeaa. Toki on hyviäkin mieshierojia ja huonoja naishierojia. Ja jotkut tietysti pitävät kivusta ja kovista otteista, useimmat kuitenkaan eivät.

Vierailija
9/39 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muutenakaan tarvitse lupia kysellä, puolin jos toisinkaan. Ja taisihan se hotellin Spassa Thaimaassa käydäkin, niin minäkin :)

Vierailija
10/39 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan käyty Thaimaassa monta kertaa thai-hieronnassa ja ihan vierekkäin maattu hierontapöydillä joten tiedän minkälaista thai-hieronta on. Se on sitten eriasia jos mies valitsee paikan mistä saa seksiä...

Vierailija
11/39 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikö sua todellakaan yhtään häiritsis, jos sun miehes käyttäis maksullisia seksipalveluita? Aika kova mimmi oot.

ei muutenakaan tarvitse lupia kysellä, puolin jos toisinkaan. Ja taisihan se hotellin Spassa Thaimaassa käydäkin, niin minäkin :)

Vierailija
12/39 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieshierojalle ja kunnon sellaiselle, eihän naisislla ole tarpeeksi voimaa käsissään, itse en menisi mistään hinnasta naishierojalle, ihan liian helläkätisiä.. Yhden kerran olen homppelilla käynyt ja se oli aika hauskaa.. =)

Kyllä naishierojakin voi ollaihan yhtä hyvä kuin mies.

Hieronta on tekniikkalaji janainen saa kyllä tarpeeksi voimaa hierontaa kun osaa käyttää kroppaansa apuna.

Tämä meni ihan av mutta oli pakko kommentoida.

Nimim. Naispjuolinen urheiluhieroja, jolla ihan kehonrakentajia ja kilpaurheilijoitakin asiakkaana.

Vierailija
13/39 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikö sua todellakaan yhtään häiritsis, jos sun miehes käyttäis maksullisia seksipalveluita? Aika kova mimmi oot.

mittaan opetellut asenteen, että en miehen menoja kiellä ja itse sen täytyy tietää mitä tekee. Eli en edes usko sen seksipalveluita ostavan ja jos ostaisi, niin omapa olisi häpeänsä.

Vierailija
14/39 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en edes usko sen seksipalveluita ostavan ja jos ostaisi, niin omapa olisi häpeänsä.

Vierailija
15/39 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että mieshierojalle? Ja sinä uskot vaikket ole näkemässä. Voihan siellä vastaanotossa olla toki mies huolehtimassa tyttöjensä turvallisuudesta.

mies on ollut tasan kerran hierojalla yhteisellä lomallamme ja menin itse samaan aikaan, joten kyllä uskon,ettei siellä nyt ollut mitään vinosilmää huoneessa odottamassa räntty levällään,heh! =D

15

Vierailija
16/39 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oikeesti Suomessa thaihierontapaikassa ei voi saada normaalia hierontaa.

Minäkin kuvittelin että voisi olla niin että tarjoavat seksiä niille jotka sitä haluavat ja pääasiassa tekevät sitä hierontapuolta.

Kokeilkaapa niin että varaatte itsellenne ajan.

Vierailija
17/39 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei hierota voimalla vaan taidolla. Kaikkein parhaimmat urheiluhierojat ovat olleet naisia. Parin tuntemani urheiluhierojanaisen käsissä on itkenyt moni mieskin.

Thaihierontaan kuuluu onnellinen loppu vain jos mies haluaa. Se ei ole automaattisesti mulkun hierontaa vaan siinä tiedustellaan, haluaako mies onnellisen lopun.

mieshierojalle ja kunnon sellaiselle, eihän naisislla ole tarpeeksi voimaa käsissään, itse en menisi mistään hinnasta naishierojalle, ihan liian helläkätisiä.. Yhden kerran olen homppelilla käynyt ja se oli aika hauskaa.. =)

Vierailija
18/39 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä päästän mieheni thaihierojalle, siis Thaimaassa missä se on hierontaa.

Mutta Suomessa sillä nimikkeellä tehdään jotain ihan muuta. Siksi thaihierontapaikat eivät suostu ottamaan naisia asiakkaikseen.

Jos ap:n tarkoitus oli kysyä päästätkö miehesi huoriin, niin kyllä täytyy sanoa, että tulisi kyllä itselle paha mieli ja aviokriisi.

Vierailija
19/39 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ikinä käynyt hyvällä naishierojalla ja siitä näkemykseni ja se siitä... Relatkaa..

15

Vierailija
20/39 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten kärjistetyistä ja huonosti perustelluista, jopa valheellisista mielipiteistä suututaan.

Mutta totta kai, jos SINÄ et ole koskaan käynyt hyvällä naishierojalla, niin se tarkoittaa, että sellaisia ei tässä maailmassa ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi