Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä terveydenhuoltoalan ihminen, aiotko ottaa H1N1-rokotuksen?

Vierailija
07.10.2009 |

Meillä halukkuus rokotukseen pitää ilmoittaa viimeistään perjantaina. Itse en oikein osaa päättää ottaako se vai ei. Mites muut meinaatteko rokotuttaa itsenne?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin et on ns. pakko ottaa ammatin puolesta

Vierailija
2/27 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ekassa erässä on rokotetta vaan 1000 kpl ja hoitohenkilökuntaa on enemmän. Eli nyt kartotetaan, ketkä sen haluavat ja sitten jos halukkaita on enemmän kuin 1000 niin sitten priorisoidaan. Eihän ketään voi pakottaa ottamaan mitään rokotusta tässä maailmassa... lapsienkin rokottaminen on täysin vapaaehtoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en usko, että mitään rokotteita olisi pakko ottaa edes työnsä puolesta. Mutta varmasti se on erittäin suositeltavaa, varsinkin jos työskentelee sellaisessa toimipisteessä missä tulee todennäköisesti olemaan tekemisissä sikainfluenssa potilaiden kanssa.

Vierailija
4/27 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö meillä hoitajilla ole mitään ihmisarvoa?

luulin et on ns. pakko ottaa ammatin puolesta

Vierailija
5/27 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotetta ontestattu niin vähän aikaa, enkä ole missään nähnyt mitään raporttia rokotustestien tuloksista. Haluaisin ensin lukea sivuoireista ja prosenteista vähän enemmän, ennen kuin otan yhtään mitään rokotetta.

Vierailija
6/27 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan sen tavallisen kausi-influenssarokotteen,ennen en ole ottanut sitäkään,mutta nyt otan,ettei vaan kahta tautia tulisi..se on se murphyn laki

Vierailija
7/27 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa te muut koekaniineina, katson sitten myöhemmin...

Vierailija
8/27 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ette ole teho-osastojen henkilökuntaa.

Kuka hoitaa työnne kun olette sairaana?

Vierailija
9/27 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mitään sivuvaikutusta tai ettei sairastu joka tapauksessa.

Olen kuullut, että se vain lyhyentää sairastamisaikaa.

Vierailija
10/27 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pojalla 5 v on tällä hetkellä todennäköisesti se, ainakin kokenut lastenlääkäri arveli niin, ei siis testattu. Joten, jos en nyt saa sitä,kun olen hoitanut jo toipumassa olevaa poikaa jo 7 päivää, niin en varmaan tarvitse rokottettakaan. Valtosa sairastuneistahan on alle 30 vuotiaita ja itse olen reilusti päälle.

Vierailija
11/27 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette paivittaisessa kontaktissa sairaitten ihmisten kanssa seka mahd sikainfluenssapotilaitten. Vastuutonta olla ottamatta!

Vierailija
12/27 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kait rokottaminen tartuntaa estä? eikö sitä voi tartutella sairastumatta itse?

Vierailija
13/27 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin väsynyt ja stressattu, että viikon sairasloma vaikka sikainfluenssa takia olisi kaivattua lepoa.

Vierailija
14/27 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tk-lääkäri

Vierailija
15/27 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksavat niin huonoa palkkaa että voisin ihan hyvin huilailla viikon kotonakin

Vierailija
16/27 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellen aiemmin kyseistä tautia ehdi sairastaa.

Työskentelen lastenlääkärinä sairaalassa

Vierailija
17/27 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikainfluenssaa on vaikee vältellä sairaalassa.

Vierailija
18/27 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona pienet lapset

terv, syöpälääkäri

Vierailija
19/27 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotetta ontestattu niin vähän aikaa, enkä ole missään nähnyt mitään raporttia rokotustestien tuloksista. Haluaisin ensin lukea sivuoireista ja prosenteista vähän enemmän, ennen kuin otan yhtään mitään rokotetta.

Oletko edes alan ihmisiä? Lähihoitaja?

Mitä ihmeen sivuoireita rokotuksista tulee? Injektiokohdan paikallista punoitusta? Onko se niin kauheaa..?

Esim. mpr rokotuksen jälkeen mahdollisesti tuleva kuume lapsella on vain merkki siitä, että "tauti" tulee lievänä lapselle ja sen seurauksena on immuniteetti.

Kausi influenssa rokotuksista ei edes tule kuumetta, kun rokotteessa ei ole elävää tai heikennettyä virusta vaan viruksen vaipan osasia, jotka riittävät antamaan suurella todennäköisyydellä immuniteetin kyseisenä talvena tulevalle influenssalle. Sika influenssa rokote toimii samalla tavalla.

Ihmeellisiä uskomuksia "alan" ihmisilläkin, näköjään.

Sitä paitsi jos on sairastanut joskus kausi-influenssan, niin tietää, ettei siinä paljon levon kannalta oteta kun sairastaa. Influenssa on kova tauti.

Vierailija
20/27 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistää nimensä listaan. Itse työskentelen sairaanhoitajana leikkausosastolla ja raskauttakin tässä suunnitellaan... että taidanpa sitten rokotuksen ottaa.