Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jiihaa! Mun äidillä on superhyvä maku :)

Vierailija
07.10.2009 |

Vanhempani olivat matkoilla ja toivat tietenkin tuliaisia meidän koko perheelle.

Minä sain mm. aurinkolasit ja pari käsilaukkua. Ihastelin että onpa tyylikkäät ja juuri minun makuuni. Innoissani otin ne käyttööni.

En ole ollut mikään merkkifriikki, mutta nyt taisin ihastua brandiin... ;) Tämä käsilaukku, jonka otin "pääkäyttöön" on Kathy Van Zeeland ja innostuin tietenkin katselemaan muutakin valikoimaa netistä. On muuten rock :)

Minä onneton kun en ollut edes kuullut moisesta merkistä, sitten vasta tajusin kun äiti kehotti katselemaan malliston muitakin tuotteita.

Wau. Ihana äiti.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina jotain tosi käytännöllistä, villalapaset tai leikkuulauta. Ihan kivoja nekin. En osaa kuvitella, että ostaisi esim. aurinkolasit mulle.

Vierailija
2/9 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suoraan sanoen hän tietää paremmin mikä minulle sopii. Nytkin minulla on äidin ostama jakku, äidin ostamat korut, äidin ostama rannekello, se käsilaukku ;) täällä töissä.

Mainitsit nuo aurinkolasit, sanoisinko että viimeiset 10 lasit äiti on minulle ostanut!

Upea nainen äiti on muutenkin, mutta maku hänellä on minun suhteeni täydellinen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan onneton ostamaan mitaan jos kaikki on aidin ostamaa ? mun mielesta toi kuulostaa kummalliselta.

Vierailija
4/9 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo lapsillemme tosi paljon nättejä vaatteita ulkomailta. Makumme menee lastenvaatteiden kanssa aika yksiin, joten paljon kiitos äidilleni isoista kasoista vaatteita. Itseltä säästyy aika ja rahatkin :) Lisäksi eipä ole joka muksulla samanlaisia farkkuja ja t-paitoja :)

Vierailija
5/9 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nekin lapsille.

Tosin äitini maksattaa syntymäpäiväjuhlansa kutsuvieraillaan. Viimeksi juhlimme synttäreitä ravintolassa, johon hän oli meidät kutsunut ja itse maksoimme ruokamme sekä hänen lahjansa.

Seuraaviin juhliin emme mene. Ei vain ole varaa. Juu ja seuraavat omat tasapäiväjuhlani aion järjestää vittuillakseni kutsuakseni hänetkin ravintolaan syömään kalliisti MUTTA ehdottomasti MINÄ JUHLAN JÄRJESTÄJÄNÄ MAKSAN KUTSUTTUJEN VIULUT.

Vierailija
6/9 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun 16-kesäisenä hoidin viikonlopun 3-vuotiasta pikkuveljeäni, että äitini ja isäni pääsisivät Tallinnaan, kun oli niin raskasta olla pienen lapsen vanhempia. Kaikki muut saivat tuliaisia paitsi minä, kun äiti "unohti". Nythän se jo naurattaa, mutta ei silloin.

Vierailija
7/9 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina sellasia tragikoomisia; aivan järkkyjä, mutta hellyyttäviä. Makua se ei kyllä oo nähnytkään...

Vierailija
8/9 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itsekin kohta 40... :)

Ostan toki itsekin kaikenlaista, mutta pienten lasten vanhemmilla ei juuri ole ylimääräiseen varaa. Ja pidän eniten äidin tuomista tavaroista.

Hän saa iloa siitä että voi ilahduttaa väsynyttä pienten lasten äitiä. Suon sen ilon hänelle mielelläni :)

ap

Vierailija
9/9 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa ihanalle (muutenkin kuin nuo tuliaiset)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi