G: karkasiko mopo Hulluilla Päivillä? Mitä ostitte?
Juu: kaikki eivät asu sellaisella paikkakunnalla, että pääsisivät Stockalle. Kaikki eivät halua siellä käydä (minä käyn, koska inhoan shoppailua ja saan sieltä kerralla mukavasti ostettua lapsille talveksi vaatetta).
Eli turha narista noista tähän. Ketju koskee vain niitä, jotka OVAT käyneet Hulluilla päivillä tai tietävät, mitä aikovat sieltä lähipäivinä ostaa.
Minä törsäsin varsinkin lasten vaatteisiin. Lisäksi ostin mm. KoKon mukeja, Tigin shampoota ja hoitoainetta ja Littlest Pet Shop -figuureja. Melkein neljä hunttia meni, mutta suht hyvään tarkoitukseen.
Kommentit (23)
No ihan varmasti lentolippuja myyvät Finnairin tiskillä vaikka minne. Mutta hullarihinnat tulevat myyntiin vasta tiettyinä päivinä. ;)
koko varaston mallikappaleet. Ostin kaksi kivaa Marco Polon neulemekkoa tytölle ja molemmille lapsille neljä puseroa. Ostin myös tuplapakkauksen lasten sukkahousuja ja molemmille Vikingin Goretex talvisaappaat.
Herkusta hamstrasin lapsille pinaattilettuja, tortellinejä ja Pastellan kastikkeita (herkkua heille ja helppoa meille), Maasdammer, Soignon ja Parmesan juustoja, oliiviöljyn, kanadalaista siianmätiä ja Puttanesca kastikkeita.
Mutta siis ihmisille, jotka eivät ole työnsä puolesta perehtyneitä lasten vaatteisiin, sattuu noita mokia. Varsinkin ekan lapsen kanssa...
Itse olen jo sen verran konkari kolmen lapsen myötä, että tiedän, miten erilaisin ominaisuuksin noita ulkoiluvaatteita voi samallakin valmistajalla olla mallistossaan kaupan. Kokemus opettaa, siis.
ap