Lue keskustelun säännöt.
Mihin kannatta mennä lasten kanssa syömään?*TURKU*
Kommentit (7)
- sairaan hyvää ruokaa ja erittäin lapsiystävällinen paikka!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
onko kaikki ruokaa paikat illallakin auki?Onko joku ohjeelma jossain tänään tai uuden vuoden pöytä?
mutta ei varmasti pääse ilman pöytävarausta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
TÄNÄÄN
ap