Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko sossu tai joku lastensuojelu

Vierailija
06.10.2009 |

maksaa perheelle säännöllisesti siivousfirman kotiin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoa itte kämppäs, äläkä täällä netissä roiku!

Vierailija
2/7 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta he voivat kustantaa lastenhoitajan joka pitää lapsia, että saat itse siivota... =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kunnassasi saatavilla.

Vierailija
4/7 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

piikkiin siivooja ja nyt homma jatkuu. Varaa heillä ei ulkopuoliseen siivousapuun ole niin että itse maksaisivat. Mietin siis että oisko sosiaalitsto tms puuttunut tilanteeseen auttamalla. Pohdin vaan että paljonko tulee taloyhtiölle maksettavaa noista käynneistä....

Vierailija
5/7 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

piikkiin siivooja ja nyt homma jatkuu. Varaa heillä ei ulkopuoliseen siivousapuun ole niin että itse maksaisivat. Mietin siis että oisko sosiaalitsto tms puuttunut tilanteeseen auttamalla. Pohdin vaan että paljonko tulee taloyhtiölle maksettavaa noista käynneistä....

eihän nyt taloyhtiö voi tuollaisia maksaa! Vai onko hän jotenkin liikuntakyvytön tms. ettei kykene siivoamaan itse?

Vierailija
6/7 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin eletään just toimeentulotukirajan ylä puolella (n. 50 tienataan kuussa liikaa, ettei tukea saada) autoon menee kuussa parisen sataa, mutta jos auto ei olisi välttämätön, voitaisiin se pari sataa laittaa vaikka siivoukseen, jos se elämäämme helpottaisi. Jos tuntiliksa kotisiivouksessa on 30 €, josta 60 prosenttia kotitalousvähennystä, saa sillä jo ihan kivasti siivousta kuukaudessa, eikö?

Vierailija
7/7 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tms. maksaa siivouspalvelun???