Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä naista jonka mies ei koskaan ole lyönyt?

Vierailija
06.10.2009 |

Tottakai siis on, mutta miksi minun kaikki poika/miesystävät ovat lyöneet minua? Mitä voin tehdä eritavalla etten ärsyttäisi heitä niin paljon?

Selvästi vika on minussa kun jo 3:lta olen "turpaan" saanut. Olen vasta 23 ja haluaisin löytää suhteen jossa on turvallista olla...

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa ei ole muuta vikaa kuin että jostain syystä hakeudut väkivaltaisten miesten seuraan. Pystyisitkö selvittämään asiaa jonkun asiantuntijan kanssa?

Vierailija
2/43 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin sen myöntää, miehellä vaan on superhyvät hermot ... Miehissä se vika on,ei sinussa... Ketään ei lyödä..!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremminkin niiden miesten jotka on lyönyt.

Vierailija
4/43 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin erilainen mies kuin se "oma tyyppisi" on. Jos pidät putkimiehistä, kokeile herkkää akateemista jne. Ja tietenkin olisi hyvä itselläkin olla vähän itsehillintää, koska viilipyttymiehenkin saa tiukalla yrityksellä ärsytettyä raivon partaalle. Viilipyttymies tietenkin häipyy tässä tilanteessa eikä vedä turpaan, mutta ihan tyhmää tahallinen ärsyttäminen on aina.

Vierailija
5/43 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi vika on minussa kun jo 3:lta olen "turpaan" saanut. Olen vasta 23 ja haluaisin löytää suhteen jossa on turvallista olla...

Vika ei tasan tarkkaan ole sinussa. Ihmiset vaan tiedostamattomista, kasvukokemustensa muokkaamista syistä usein päätyy useampaan kertaan parisuhteisiin joissa on jollain tapaa samankaltainen dynamiikka. Kannattaa miettiä mikä juuri noissa miehissä on sinua viehättänyt, löytyykö jotain yhteistä tekijää joka samalla tekisi todennäköisemmäksi sen, että suhteessa on väkivaltaa? Miltä tuntuisi seurustella jonkun ihan erilaisen miehen kanssa? Ei välttämättä ole ollenkaan liioiteltua hakeutua esim. psykologin juttusille miettimään noita juttuja. Loistavaa että jo nyt nuorena haluat muuttaa elämäsi suunnan etkä jäädä samaan kuvioon kiinni pidemmäksi aikaa.

Vierailija
6/43 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ollut elämässäni muutenkaan läsnä..

Miten siis voin valita oikein? mistä tiedän tuleeko tuoltakin turpaan joskus.. Enkä ole koskaan tehnyt mitää ns.suurempaa mokaa josta olisi lyödä voinut esim pettänyt tms.

ap

Vierailija
7/43 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vika nyt ei ole varsinaisesti sinussa ja siitä et ärsytät, vaan että etsit itsellesi aina sellaisen miehen, joka lyö. Vaihdapas vähän toisenlaiseen miestyyppiin. Esim. sellaiseen, jolla ei ole ongelmia alkoholin käytön suhteen. Tutustu myös hitaasti julkisilla paikoilla tapaillen. Älä syöksy suoraan suhteeseen ja varsinkaan asumaan yhteen. Mikä on sinun oma suhtautumisesi alkoholiin?

Vierailija
8/43 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että valitset poikaystäväksi väkivaltaisia tyyppejä.

Onhan ne tietysti aluksi jännittävän oloisia ja hauskojakin tyyppejä eivätkä tietenkään ensitreffeillä turpaan mätä.

Väkivaltainen tyyppi vetää sua turpaan vaikka käyttäytyisit miten ja vaikka olisit kuinka täydellinen. Syitä kyllä aina löytyy...

Kokeileppa seuraavalla kerralla valita se vähän tylsemmän oloinen, tavallisempi kaveri :)

Vierailija
9/43 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tervepäinen mies tietenkään lyö vaikka sanoisitkin jotain "väärin", hakeudutko tietyntyyppisten miesten kanssa suhteeseen? Minua ei ole yksikään mies lyönyt vaikka oma isäni onkin väkivaltainen, että eipä sekään mene yksi yhteen.

Vierailija
10/43 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lyöminen on ok jos toinen mokaa pahasti =o

Ei se ole. Lyöminen ei koskaan ole ok.

eikä ollut elämässäni muutenkaan läsnä..

Miten siis voin valita oikein? mistä tiedän tuleeko tuoltakin turpaan joskus.. Enkä ole koskaan tehnyt mitää ns.suurempaa mokaa josta olisi lyödä voinut esim pettänyt tms.

ap

Vierailija
11/43 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kyse on siitä mitä sinä olet tehnyt vaan pikemminkin siitä millaisiin miehiin olet sattunut ihastumaan.

Vierailija
12/43 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä on muutama mutten tiedä vaikuttaako nämä mitenkään..

-kaikki ollut futareita, vaaleita sinisilmäisiä, tämä on outo mutta jokaisella on sama ammatti eli korjaaja/sähkäri.

ap

Vierailija
13/43 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä itsetunto. Kokeile samannimistä kirjaa vaikka aluksi.

Vierailija
14/43 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttejä miehiä, jotka ei lyö naistaan on paljon. Kannattaa kiinnittää miehessä huomiota hänen kotioloihinsa. Väkivalta, alkoholismi ja muut ongelmat on valitettavan usein periytyviä.

Väkivaltainen ja onneton lapsuus sanelee meidän ihmisten käytöstä melko pitkälle.

Toinen mikä on usein meissä naisissa vikana, on jatkuva nalkuttaminen, arvostelu ja miehen aliarviointi. Sellaisessa ilmapiirissä on vaikea miehenkään ikuisesti olla rakastava ja hellä, jos saa itse osakseen pelkkää vinoilua ja märinää.

Keskity siis suhteissasi etsimään ihmistä, joka kuvailee lapsuuttaan sanalla onnellinen ja osoita rakastavasi häntä sellaisena kun hän on. Älä valita, huuda, nalkuta, kyttää ja arvostele vaan halaa ja suukota ja kerro rakastavasi. Usein ihmiset vastaavat paremmin hyvään kun huonoon. Opettele keskustelemaan ongelmista ja ikävistä asioista rakentavasti, ei syyttäen.

Parisuhde on sitä, että oppii hyväksymään toisen sellaisena kun hän on, eikä siihen, että yritetään väkisin saada toinen tekemään niinkun minä haluan. Ei ole helppoa, mutta se kannattaa.

Vierailija
15/43 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 43 v. ja minua ei ole koskaan kukaan lyönyt (ei mies eikä nainen). Vakavissa ja pitemmissä parisuhteissa olen ollut 4 kertaa (poikaystäviä toki enemmän) ja kaikki olleet ihania miehiä (syy päättymiseen ihan muu kuin väkivalta).

Nyt olen ollut naimisissa 10 vuotta ja en voisi kuvitellakaan, että mieheni löisi minua. Millainen lapsuus sinulla ap oli, onko itsetuntosi "kunnossa"?, miksi annat toisen tehdä noin vai oletko heti päättänyt suhteen?, miten/missä olet tutustunut näihin väkivaltaisiin miehiin?

Älä anna periksi ap, sinä ansaitset joka tapauksessa turvallisen parisuhteen ja varmasti tällaisia miehiä on "liikenteessä". Älä ainakaan katkeroidu ja menetä uskoa rakkauteen ja hyvään parisuhteeseen ILMAN väkivaltaa. Voimia sinulle, olet vielä niin nuorikin, että kyllä se oikea varmasti löytyy!

Vierailija
16/43 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että alkoholi ja väkivalta kulkee yhdessä. Tai tietysti joku voi humalassa lyödä, mutta uskon että lyö ne sitten selvänäkin. Korjatkaa, jos luulen väärin.

Oma mieheni ei ole lyönyt, harvoin edes korottaa ääntään. Itse kyllä korotan hänenkin edestä. Mies käyttää alkoholia. Ja olen jo suhteemme alussa tehnyt selväksi, että kerran lyö ja suhde on ohi. 15 vuotta ollaan oltu yhdessä.

Isäni oli väkivaltainen äitiäni kohtaan ja lapsena seurasimme tätä vuosia. Äitini ei halunnut millään erota, vaikka nyrkki lensi ja isä pettikin äitiä minkä ehti. Loppujen lopuksi isäni halusi erota ja äitini katkeroitui meille lapsille...

Enpä tiedä miten neuvoisi välttämään väkivaltaista tyyppiä. Mitä tyyppiä se on? Kun ei kenestäkään päälle päin voi nähdä sitä. Kertokaa minullekin, miten näkee päälle onko väkivaltainen??

Vierailija
17/43 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni hiukan riuhtaisi minua muutaman kerran. Erosimme hyvin pian.

Vierailija
18/43 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisissa tilanteissa on tullut turpiin? Oliko alkoholilla osuutta asiaan? Ja mitkä olivat ns. syyt lyömiseen?

Vierailija
19/43 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä lyönyt miestäni, "saanut" selän verillekkin

Vierailija
20/43 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ei pitäisi olla ylivoimaista löytää yksi niistä.

Ehkä sinuna kertoisin seuraavalle miesehdokkaalle että sinulla on ollut tällaisia exiä etkä kestä ajatusta että sama meno jatkuisi. Sitten kuuntelisin mitä mies vastaa. Takuulla ei tietenkään sano että "aijaa, no mä kyllä ajattelin lyödä sua", mutta muuten vastaus voi kertoa paljon siitä miten hän suhtautuu väkivaltaan. Itse en esim. haluaisi suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa joka vastaisi että "en mä naisia ole koskaan lyönyt, miehiä vain" tai että "en kai mä nyt sua löisi, sä olet niin ihana ettet ikinä voisi tarpeeksi ärsyttää mua", koska kumpikin kertoisi siitä että lyöminen on ko. miehen mielestä periaatteessa ihan varteenotettava vaihtoehto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän