Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana olevat, täyttyykö teidän vatsa normaalia pienemmästä määrästä?

Vierailija
05.10.2009 |

siis mä en tajua. Oon nyt vkolla 8+1 ja tätä on jatkunu jo ainaki viikon. Maha täyttyy, tai ainakin tuntuu täydeltä jo muutaman suupalan jälkeen!

Eilen meillä oli täytettyjä lettuja joita normaalisti menee ruualla 2ainakin, nyt puolikkaan letun jälkeen alkoi olemaan huono olo, enkä enempää jaksanut syödä. Äsken tein kanasalaattia kun ajattelin että jos jotain kevyttä pystyisi syömään enemmän niin ei. Vajaa puolilautasellista olin syönyt ja taas tuli huono olo.

Painokin on pudonnut yli kilon, joka ei kyllä haittaa, lähtöpainoa on ihan liikaa. Syön lisäksi raskausmultivitaa, että saan kyllä foolihapon ja vitamiinit siitäkin, mutta tykkäisin syödä niinkuin ennen, onks muilla ollu samaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rv 12 ja nälkä on lähes jatkuvasti, koska en saa syötyä paljonkaan kerralla. En muutenkaan ole mikään suursyömäri, mutta nyt olen huomannut saman että jo pienistä määristä olo tulee kylläiseksi - mutta vain vähäksi aikaa. Kaikkea se raskaus teettää :)

Vierailija
2/10 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa kyllä muistaakseni keskiraskauden ajaksi vähän, mulla on ollut hankalinta juuri alkuraskaudessa ja sitten ihan lopussa. Typerintä on ollut se, että nälkä on kuitenkin, vaikkei mahaan mahdu mitään.

Hyvänä puolena on sitten se, ettei kilojakaan pääse kertymään liikaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä niin, kahdessa raskaudessa tullut painoa lisää vain 6-9kg :). Ne kilot jäi käytännössä synnytyssairaalaan.

Vierailija
4/10 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut kaksi raskautta ja kummassakaan ruoka ei maistunut ensimmäisellä puolikkaalla vaan paino putosi vaikka söin puoliväkisin.

Vierailija
5/10 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama asia täälläkin :) Rv:ja on 14 ja ennen raskautta ruokaa upposi kunnolla, mutta nyt pitää syödä vähän kerralla, mutta useasti ;)

Ihan raskauden alkuvaiheessa paino oli 65 ja nyt vähän vajaa 63, just niiden öklö-olojen takia. Luulisi nyt painon palautuvan normaaliin, kun on pahoinvoinnit takana ja ruokahalu on kohdallaan, paitsi tietenkin jos ei vaan yksinkertaisesti mahdu :I

Oon huomannut itsestäni sen, että kun saan syötyä, jää sellainen himo syödä jotain hyvää vaikka maha on ihan pursualleen täynnä :) Vartin päästä olen taas jääkaapilla, että "mitäs täältä löytyis?".

Vierailija
6/10 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menossa 21+4 ja tässä vaiheessa kyllä syön jo vähän turhan paljon :D omasta mielestäni ainakin, ku kauheat annokset ja kaikki pitää upottaa alas ja sit on ähky.

alussa ei siis niin tehny mieli juuri mitään ja tämän takia sitten väkipakolla piti syödä ettei pahaolo yllättänyt

Vierailija
7/10 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi tietysti se ettei mitään voinu syödä kun kaikki ällötti. Mutta nyt kun 30 viikkoa on täynnä niin eipä voi syödä kuin lapsen annoksia tai vatsa on halkeamispisteessä. Mutta ei kyllä ole kovin kummoinen nälkäkään.

Vierailija
8/10 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menossa 22+2 ja edelleen on sama juttu, että en jaksa syödä kovinkaan paljoa kerralla. Paino on noussut tähän mennessä vain vajaa 2 kiloa, kun ei jaksa syödä ja raskausdiabeteksen takia pitää kattoa vähän tarkemmin mitä syö.

Vierailija
9/10 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks mandariinit on nyt ihania, niitä menee monta päivässä :)

ap

Vierailija
10/10 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus buffet-ravintolassakin soin enemman kuin mun isoruokainen mieheni.. Olen ja olin normaalipainoinen.

Tama siis alkupahoinvointien jalkeen isolla mahalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi