Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi huudat huutonet-kohdetta, jonka sulkeutumiseen on monta päivää aikaa?

Vierailija
05.10.2009 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjanmerkit on keksitty, mutten yleensä muita niiden olemassaoloa. Huutamalla meklari auttaa muistamaan :)

Vierailija
2/8 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole aikaa kytätä milloin joku sulkeutuu, huudan heti ja laitan myös samantien korotusautomaatin. Jos joku ylittää sen niin ei voi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on taas yksi kohde auki, johon on ilmaantunut monta innokasta huutajaa. Hyvähän tuo minun kannaltani on :) Ihmettelen vaan.

ap

Vierailija
4/8 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä ei tod. näk. sulje kohdetta etukäteen, kun näkee että joku on kiinnostunu tuotteesta.

Vierailija
5/8 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pointtihan oli siinä, etten mä huomaa huutaa ollenkaan kyseistä tuotetta välttämättä ollenkaan, jos jätän sen huutamisen viimetinkaan. Jos sitä jotain tavaraa joku muukin haluaa, niin hinta nousee kyllä joka tapauksessa, riippumatta siitä milloin huutoni teen. -2-

Vierailija
6/8 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä laitan huudon, kun löydän tavaran minkä haluan niillä harvoilla kerroilla kun ehdin huuto.nettiin. Jos tosi paljon haluan sitä, yritän muistaa sulkeutumisen aikaan "kytätä" tarjoaako joku enemmän. Joskus muistan, joskus en. Joskus saan tuotteen, joskus en. En ole käytetyistä valmis hirveisiin hintakilpailuihin lähtemään, pitää lähteä noin puoleen hintaan uuteen verrattuna, noissa "huutokisoissa" hinnat nousevat usein minun rajani yli.

Vierailija
7/8 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutelen aika harvakseltaan, ehkä kerran kuussa jotakin.. joten pyrin pitämään mielessä haluamani tuotteen sulkeutumisajan ja huudan vasta viime hetkillä juuri siksi, etten turhaan korottaisi hintaa.

Jos tuotteella ei kuitenkaan näytä olevan muita kiinnostuneita, saatan laittaa huudon jo aiemmin että myyjä noteeraa kiinnostukseni eikä sulje kohdetta ennen aikojaan "kun ei siitä kukaan välitä".

Aina on olemassa myös se riski että kohde suljetaan ennen ilmoitukseen laitettua aikaa. Silloinhan korkeimman tarjouksen jättäjä jää voittajaksi (mikäli hv on ylittynyt). Jos kyseessä on siis joku tuote joka juuri mun on PAKKO saada, saatan pitää huolta siitä että huutoni on koko ajan ykkösenä :)

Vierailija
8/8 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löydän jotain kivaa, huudan. Yleensä mä löydän sellaista kivaa, jota kukaan muu ei huoli, joten varmaan 90 % saan mitä haluan.

Tälläisiin osta u2 liput eurolla en ryhdy, muuten tulisi toinen huutaja on korottanut tarjoustasi viestejä sähköposti täyteen.

Ei mulla ole energiaa laittaa itselleni ylös tietoja, 5 pv päästä klo 22.34 päättyy huuto.