Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halpa suutari - onko sellaista?

Vierailija
05.10.2009 |

Joudun korjauttamaan kolmista kengistä korot ja korkolaput. Onko pääkaupunkiseudulla edullista suutaria, missä?

Muistan vieneeni viimeksi Jumbon suutariin ja maksaneeni itseni siitä kipeäksi. H:gin keskustaan en juuri lähtisi, mutta olisikohan joku kohtuuhintainen suutari esim. Itiksessä, Tikkurilassa, Sellossa tms. Kertokaa...ja mitä korkolappujen vaihto ylipäätään maksaa naisten kenkiin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen tippui työmatkalla. Kyseessä siis kävelykenkä tyyliset, iso korko. Asematunnelin suutari.

Vierailija
2/11 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kuolleet kengät Arabian kauppakeskuksen suutarille, ja sain nopeasti hyvää jälkeä. Eikä maksanu muistaakseni kun muutaman kympin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat kengät korjattavaksi Tallinnaan ja Pietariin. Niin uskomattomalta, kuin kuulostaakin, se kannattaa. En toki lähde matkalle vain suutarin takia. Kassillinen kenkiä, tosi hyvää työjälkiä, ja ei maksaa paljon mitään Suomen hintoihin verrattuna!

Vierailija
4/11 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää saa.

Vierailija
5/11 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ainakin korkolaput 8 e useammassakin paikassa

Vierailija
6/11 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat kengät korjattavaksi Tallinnaan ja Pietariin. Niin uskomattomalta, kuin kuulostaakin, se kannattaa. En toki lähde matkalle vain suutarin takia. Kassillinen kenkiä, tosi hyvää työjälkiä, ja ei maksaa paljon mitään Suomen hintoihin verrattuna!

Kävin itse Jumbon Suutarissa ja kysyin paljonko maksaa jo olemassaolevien huopikkaiden pohjien uudelleenliimaus: 30 eur!!! Sanoin että ei kiitos ja otin huopikkaat mukaan. Väittivät että on todella monimutkainen ja vaikea prosessi tuo huovan liimaus... Olin lomalla Tallinnan ulkopuolella (n. 5 min Rocca el Maresta) ja Rimin yhteydessä oleva suutari veloitti peräti 3 eur ja loistavaa työnjälkeä!!! Ymmärrän että vuokrataso on eri: mutta 10 kertainen hinta!!!! Ei mikään ihme että nykyään heitetään käyttökelpoista tavaraa roskiin ja ostetaan mielummin uutta!!! Suutarit huom! Nakerratte omaa nilkkaa koska tämä on teidän elintulo eli hinnoitelkaa sen mukaan että saatte myös asiakkaita:(

Vierailija
7/11 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä todella hot, suutaroi Itäkeskuksen Cittarin luona. Ainakin vielä pari vuotta sitten. Nyt oon joutunut jättämään käynnit siellä kun ei enää asuta niillä seuduilla. Edullinen ja mukava kaveri. Komeus plussaa.

Vierailija
8/11 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltei olen tarjonnut enemmän kun hävettää teettää puoli-ilmaiseksi

Vierailija
9/11 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos haluaa hyvää ja halpaa, saa ostaa molemmat. Eikä hyvästä suutaristakaan mansikoita tarvitse maksaa. Kaupungin ylivoimaisesti paras suutari löytyy Etu-Töölöstä, Vänrikki Stoolin kadulta - Suutari Erving. Kaverille lähetetään kenkiä ulkomailta korjattavaksi, kertonee jotain laadun tasosta. Kannattaa tutustua! :)

Vierailija
10/11 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun suomalaiset suutarit täällä "mainostaa" omaa puljuaan.

Itse olen huomannut, että suutarit huijaavat; toinen korkolappu on hyvä ja kestää, toinen kuluu nopeammin. Sitten viedään kengät taas korjattavaksi. Suutari kertoo että johtuu kävelytyylistä... Olen alkanut viedä vain sen toisen korjattavaksi, hinta myös yhden korkolapun mukaan. Ovat kyselleet että mites se toinen korkolappu ja kenkä... 😉

Vierailija
11/11 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumbon suutari on todella kallis ja kustannusarviot eivät pidä paikkaansa. Uusien kenkien lestin levennys ( kuminauha jatkon 3-4mm ) ompeleminen eccon sandaaleihin olisi maksanut 54e. En ostanut palvelua. Vei Kaaren Prisman suutarin ja hinta oli 30 e. Melkein puolet halvempi. Käytän paljon suutaria,bmutta jos korjaaminen maksaa jatkuvasti melkein enemmän kuin uudet kengät - ekologisuus on kallista. Jätän nyt Jumbo Lavosen suutarin palvelukset. Luotto meni, kun kurkisti naapuriin ja sai second opinion. Kannatti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi