poliisille vihje tästä
Kommentit (21)
Piti sitten mennä avaamaan linkki ja tuli tosi paha olo. Toivottavasti tuo oli vain äärettömän huono vitsi.
Löytyykö jostain joku nettivihjejuttu mihin voisi laittaa vihjeen?
"Tiedän... Olihan se vähän nuori, mutta mitä väliä Mä olin lomalla!"
>:(
Laitetaan kaikki mammat vihje että poliisi tekee jotain tällaiselle!
suuresti että joku vitsi vaan... mut tulee kalliiksi vitsiksi
vaikuttaisikohan sinnekin ilmottaa ?
hyi helkkari ! :(
kuvakaapattu, mutta eikö sen sivun voi suoraan ilmoittaa poliisille. Ap?
mutta toihan EI oo suoraan Galtsusta, joten esim. teksti on voitu laittaa jälkikäteen johonkin ihan "viattomaan" kuvaan.
En tajua miksi aina klikkaan noi linkit auki vaikka alitajuisesti tiedän ettei siellä voi mitään hyvää olla vaan saan painajaisia taas viikoiksi eteenpäin. Ja silti pitää klikata! :(
Toivottavasti tuo on vaan joku vitsi.
ja joku sairaan mielen omaava on laittanut tuon tekstin :(
Olin menossa laittamaan ylläpidolle palautetta galleriassa ja tunnus on poistettu.
galleriasta ettiä vaikka mahollisesti ei oo enää pitkää aikaan ollukaan. niin oksettava toi kuva+teksti :
sitä näkee. Lapsiraukat joutuvat kärsimään pedofiilien himojen tähden.
Toivottavasti ei ole. Kukaan ei laittaisi itse tuollaista tekstiä nettiin, ei ikinä! Toivottavasti tuosta on jo tullut kunnianloukkaussyyte kuvan käsittelijälle..
Toivottavasti ei ole. Kukaan ei laittaisi itse tuollaista tekstiä nettiin, ei ikinä! Toivottavasti tuosta on jo tullut kunnianloukkaussyyte kuvan käsittelijälle..
Jos olisi feikattu, tyyppi olisi edelleen galleriassa.
Laitapa itse siitä poliisille ja MLL:lle vihje!