vähänkö IHANA koti!
Ostaisin heti jos olisi varaa.
http://www.oikotie.fi/realestlist?exit=aptinfo_fromsearch&target=apartm…
Kommentit (52)
Olohuoneessa näkyy olevan ikkunat kahteen suuntaan. Yläkerrassa on sekä seinillä, että katossa ikkunoita. Wau!
jotta hörhöt ei eksy. Minusta ei edes ole pimeä. Kovin valoisa kattoikkunoineen (joita oli monta). Mutta turhaapa minä täällä haaveilen kun ei varaa tuohon ole jos ei nyt lotossa voita.
ap
Ei tuo voi olla kenenkään mielestä ihana! Pieni, perustaviskoti. Meidän omakotitalomme on paljon ihanampi.
Muualla peräkylissä tuollaisia voi olla vaikka kuinka ja vaikka kuinka edullisesti, mutta kyllä tuo on edullinen sijaintiinsa ja kuntoonsa nähden. Ja myöskin erilainen.
Pienet huoneet, ja kolme kerrosta... voipi olla hankalaa, ja wc:n puute ylhäällä,
ja minkälainen piha? tehdyt korjaukset...?
siitä vaan jos on varaa ja on ihana.
Mutta paritaloa en ostais ja tontti oli aika pieni. Mä tykkään asua omakotitalossa ja pihaa pitää olla reippaasti.
Talo itsessään oli kyllä ihan jees. Meillä on isommat lapset ja nytkin asutaan kahdessa kerroksessa, joten kerrokset ei haittaa meitä. Yläkerran vessa olis plussaa, mutta ei sekään nyt mikään pakollinen ole, tuskin portaat nyt kilometrin korkuiset ovat? voi yhdessäkin kerroksessa asuessa joutua kävelemään "pitkän matkan" vessaan.
Mun mielestä huoneet eivät ollee pimeitä, olohuoneessa tais olla verhot kiinni? Makuuhuoneessa oli ihan kattoikkuna, tykkäsin.
Joo olohuoneessa oli sälekaihteet kiinni ainakin.
miten kivaa on asua tälläisessä rintsikka-tyyppisessä talossa. No meillä ei ole kellarissa kuin käyttökellari. Kaksi makkaria yläkerrassa ja vinttitilaa sivuilla. Alhaalla on sitten iiiiso tupa ja olkkari sekä sisäsauna ja suihkut. Yksi vessa tässä alhaalla. Lasten lelut ja sotkut pysyvät yläkerrassa, leikkivät toki tässä tuvassakin aika paljon, samoin piirtämiset ja askartelut tehdään tuvassa. Ylhäällä ei ole veskiä ollenkaan, eikä rakennetakaan vaikka tilaa olisi ja mies on timpuri. Onpahan yksi vesipiste vähemmän mistä huolehtia tuleeko vuotoja tms.
Mutta minusta on ihanaa että voin pitää alakerran helposti siistinä ja "vieraille valmiina" kun taas yläkerrassa voi olla sängyt petaamatta ja tavarat hujan hajan.
Minun makuuni tuo talo oli, hieman liian nuori vaan minulle. Meillä hirsinen v.1948 rakennettu talo.
Kodikkaan näköistä tuolla oli, ja ei tuo hinta kai kovin paha ole Helsingille. Me maksoimme 1/3 tuosta, mutta asummekin maalla.
Voi tietysti olla tottumiskysymys (meillä 250m2 yhdessä tasossa), mutta kyllä nuo pienet, matalat? huoneet näyttää kuin nukkekotiin menisi (kaunis kyllä) ja ennenkaikkea rappujen iänkaikkinen epäkäytännöllisyys saisi ostopäätökseni kielteiseksi.
MUTTA mä en ollutkaan tätä ostamassa, osta sinä, jos tykkäät.
ja tämä matottumuus häiritsee...kaikuu päässä jo pelkkkä ajatuskin
Harmi, että kalustus ei tuu asunnon mukana...
vaikka käytännösimmästä päästä ei olekaan. Eikä ollut pahan hintainen ollakseen Helsingissä. Voisin ostaa jos muuttaisin Helsinkiin (tosin alueesta en tiedä mitään). Sisustus oli hauska, värikäs eikä liian sliipattu. Tykkään just siitä että kaikki ei ole harmonista ja pliisua niinkuin jossain huonekaluliikkeen kuvastossa.
Aluekaan ei mielytä, eihän siellä edes kulje metro.
Ei ole mun makuun, vaikka kovasti siellä oli näköjään tehty remppaa, mutta ei se muuta sitä tosiasiaa miksikään että on ahdas asunto ja matalat katot.
Mutta hinta on kyllä aika passeli, mutta siihen ne hyvät puolet loppuukin jo.