vähänkö IHANA koti!
Ostaisin heti jos olisi varaa.
http://www.oikotie.fi/realestlist?exit=aptinfo_fromsearch&target=apartm…
Kommentit (52)
niin päästään me muuttamaan tuohon. :D
Tiedä vaikka samassa puistossa käydään.
ap
mutta 3 kerrosta on ehdoton no no, ja huoneet lisäksi pieniä. Sisustus on kaunis.
itse asumme vastaavanlaisessa talossa ja meillä on kolme kerrosta...lapsia löytyy, mutta koskaan ei ole ärsyttänyt tuo eri kerroksissa ravaaminen. Meillä rakennettiin ylös vessa vasta kesällä, mutta ei sen puuttuminen koskaan ongelma ollut...Pienempänä lasten lelut olivat alhaalla, mutta lasten kasvettua lelut siirtyivät omiin huoneisiin. toisinaan lelut kulkeutuvat alas, mutta lapset itse keräävät ne takaisin ylös...minusta tuo on aivan ihana tuo talo tosin hinta aika hurja...täälläpäin vastaavanlaisen sai 5 vuotta sitten alle sadallatonnilla eikä ole edes mikään käpykylä...
että helsingissä ei tuohon hintaan kyllä saa isoja huoneita tai jos saa niin sitten niitä on tasan se yksi.
Ei liian sliipattu tai stailattu.
kuin suurimmassa osassa suomen kodeista. Tunnelmaltaan lämmin ja viihtyisä.
Sitä en tiedä onko huippudesigniä tai onko tyylejä sekoitettu, mutta väliäkö sillä kaunis on joka tapauksessa?
jos Perus-Penttisen kotiin vertaa.
perheen käytössä olevia huonekaluja ym sisustusta, mutta varmasti ovat siivonneet ennen kuvien ottamista. Ei lapsiperheissä noin siistiä yleensä, eihän?
Meillä on portaat keskellä taloa, joten matka makuuhuoneesta alakerran vessaan on tasan niiden portaiden verran pidempi tai oikeastaan vähemmänkin, kun ne portaat pitääisi yläkerran vessaan mennessä kiertää. Mutta siis alhaalla isompi lavuaari, joten kuljimme aina vauvan kanssa alas - yölläkin - kakkapesulle, eikä ollut ongelma.
Hyvät, reilunkokoiset portaat hyppelee samalla vaivalla kuin saman määrän askeleita yhdessä tasossa. Eikä kai sitä ihminen montaa kertaa yössä vessassa ravaa. Noi raskausajan vaivat on tietty erikseen, mutta harvalla sitä parin kuukauden hankalaa yövessajaksoa montaa kertaa elämän aikana on.
Ja pikkulapsiaika (meillä 2 lasta 1,5 vuoden ikäerolla) tuntui niin mitättömältä vaiheelta koko elämänmittaisessa projektissa, enkä kyllä kovin hankalana kokenut kulkemista silloinkaan. 1,5-vuotiaana oppi toinen ja 2-vuotiaana toinen lapsi täysin omatoimiseksi portaissa.
Mun mielestä toi talo on kiva. Ja ne yhdet portaat matkalla siihen portaiden vieressä olevaan vessaan sietäisin helpostikin.
Meillä on tuollainen, mutta ei noin täysin rempattu. Vessat tietty jokaisessa kolmessa kerroksessa. Hintakin on kolmasosa tuosta, kun ei olla Hkissä. Mutta yllättävän halpa tuonne.
Meillä on yksikerroksinen okt ja haaveilen kyllä toisesta kerroksesta. En ole ikinä asunut kaksikerroksisessa, joten en tiedä, olisiko se käytännöllistä vai ei, mutta suuri haave se on. Yläkerta voisi olla lasten omaa tilaa, ja alakerta pysyisi aina siistinä ja edustuskunnossa... Tai sitten ei, mutta jotenkin kuvittelisin, että ainakaan kaikki lelut eivät kulkeutuisi olohuoneeseen, jos lastenhuoneet sijaitsisivat eri kerroksessa.
Mun mielestä tuo oli kamalan epäkäytännöllinen, ahdas ja tylsä, mitäänsanomaton. Ja tontti ihan postimerkkikokoa. Mun mielestä hinta oli lähinnä järkyttävä, mutta vissiin Helsingin hinnoiksi ei sitten kovin kova. Oliko se vielä paritalo? Mitähän järkeä paritaloissa on, en oikein ymmärrä.
eipä tosin ollut paljon hintaakaan...oli halpa, mutta eihän p..ska paljoo maksa.
kauhean vanha.
pohja tosi huono. (no noin vanhoissa on aina.)
alue vissiin suht ok.
Ja sisustus - niin sitähän et osta talon mukana - se nyt oli vähän semmosta pikkusievää, aika tavallista. Ihan kiva (vaikka käydä kylässä tuommoisessa), mutta ite en laittais ihan tuommoista omaa kotiin.
Kaikki on juuri oikeilla paikoillaan eikä yhtään ylimääräistä, kuin messutaloa katselisi.
Ei mun makuun. Paritalo, paikkakunta nyt alkuunsa pielessä.
Tykkään kyllä tuollaisesta tyylistä. Keittiö on minusta tyylikäs,
samoin kylpyhuone kellarikerroksessa. Talo näyttää siistiltä
myös ulkoapäin. Hp. ei minusta ole ollenkaan liian korkea,
jos asuinalue on hyvä.
Rintamamiestalo-tyyppinen pohja, jossa asutaan 3. kerroksessa,
ei kuitenkaan ole minun suosikkini. Tilaa menee yllättävän paljon
portaisiin, eikä portaissa ravaaminen innosta pienten lasten kanssa.
Miinusta tulee myös öljylämmityksestä. Lämmitysjärjestelmän
joutuisi uusimaan jossain vaiheessa.
Huh huh. Huonekalujen paikat osassa huoneita todella huonosti mietittyjä, värit eivät yhteensopivia, tyylejä sekoitettu todella tökerösti, karmeita tapetteja jne jne.
Ei ihme että suomalaisten sisustusmakua ei arvosteta maailmalla, kun ei ole mitä arvostaa..
t. sisustuksen ammattilainen