Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valittaako teillä miehet että nalkutus on lisääntynyt naimisiinmenon jälkeen?

Vierailija
04.10.2009 |

Meillä mies väittää, että nyt kun on sormus sormessa, sanon asioista hänelle paljon herkemmin, mitä aiemmin.

Mulle siis on aina ollut tosi vaikea sanoa ihmisille, oli ne sitten tuttavia tai poikaystäviä, vastaan tai olla eri mieltä, tai kritisoida ihmisiä jostain.

Itse olen ajatellut, että kiva, että nyt on ihminen, jolle voi myös puhua negatiivisista asioista tai sanoa mitä oikeasti ajattelen, niin heti tulee kielteistä palautetta.

Olen jotenkin lukossa, kun olin itse tyytyväinen, että uskallan sanoa vihdoin mitä mieltä olen, koska on vakaa parisuhde. NIin miehen mielestä tämä ei olekaan hyvä, jos sanon, että joku asia ei miellytä minua.

Aiemmin saatoin tosiaan pitää ihan kaikki mölyt mahassa, en sanonut mitään, jos joku kismitti minua, kaikki oli ok.

Onko teistä paha jos 2-3 kertaa viikosa miehelle huomauttaa jostain? Tämän useammin en "nalkuta", eli tyyliin vaikkapa huomautan jos joku astia on väärässä paikassa, että ei tuo ole sen paikka, se on tuolla toisessa kaapissa. Mies sitten saattaa heti huomautaa, että oletko huonolla tuulella, kun tuollaisia kommentteja päästelet?

Aiemmin vain itse nostin sen oikeaan kaappiin, enkä sanonut miehelle mitään.

Onko siis joku tavoiteltava tila parisuhteessa, että koskaan ei sanottaisi toiselle yhtään mitään poikkipuolista sanaa?

Mitään pahoja riitoja meillä ei ole.

Mies väittää tämän johtuvan siitä, että nyt ollaan naimisissa. En ole uskaltanut kertoa miehelle, että se johtuu siitä, että vihdoin uskallan sanoa mitä mieltä olen... Eli se itsetunto ei kai nyt ole vieläkään niin kovin häävi.

Miten teillä mies suhtautuu siihen jos olet jostain asiasta, pienestäkin, eri mieltä tai neuvot miestä (pidä sen lapsen kädestä kiinni, tai se voi liukastua) tms. Meillä ei tykkää yhtään. Ei saisi mitään sanoa vastaan eikä neuvoa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muille ihan vieras asetelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan