Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akupunktiosta hyvin outo olo... Kokemuksia??

Vierailija
04.10.2009 |

Olen käynyt akupunktiossa nyt muutaman kerran, syynä unettomuus, stressi, vatsavaivat, alakuloisuus...

Hoitaja kertoi minulle vaivojeni johtuvan tiettyjen sisäelimien vajaatoiminnasta syynä käsittelemätön suru (olen kokenut viime vuosina paljon raskaita asioita).

Hän kertoi että hoidon aikana saattaa tulla sekoamisen tunne ja nyt todellakin tuntuu siltä!

Olen itkenyt viikon putkeen ja olut niin voimaton, ahdistunut ja surullinen,että luulen todellakin sairastuneeni johonkin vakavaan masennukseen...

Onko teillä kellään vastaavanlaisia "henkisiä" kokemuksia akupunktiosta?!?!?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikipediassa on tietoa,että päähän pistetyistä akuneuloista on tullut aivovaurioita!

Koska akupunktioneulat läpäisevät ihon, monet akupunktiomuodot sisältävät riskin. Koulutetun akupunktion suorittajan aiheuttamat vammat ovat harvinaisia.[17][42] Joissain tapauksissa laki vaatii, että neulat ovat kertakäyttöisiä. Joissain paikoissa neuloja saa käyttää useamman kerran, jos ne sterilisoidaan käyttökertojen välissä esimerkiksi autoklaavissa. Kun neulat ovat saastuneita, bakteeri-infektion tai muun veren kautta välittyvän infektion riski kasvaa, kuten missä tahansa neulojen uudelleenkäytössä.[43]

Arviot akupunktiosta johtuvista haitallisista tapahtumista vaihtelevat välillä 671[44] ja 1137 per 10 000 hoitokertaa.[16] Katsaus vuonna 2010 havaitsi että akupunktio on liittynyt enimmillään 86 kuolemantapaukseen tutkitun kahden vuoden aikana, useimmiten ilmarinnan takia.[45] Raportoidut haittavaikutukset sisältävät 50 bakteeri-infektiota ja yli 80 hepatiitti B -tapausta vuoden 1970 jälkeen.[43][46] Katsaus vuonna 2011 raportoi että "95 vakavaa haitallista vaikutusta mukaanlukien 5 kuolemaa" olivat ilmeisiä katsauksen kohteena olleessa kirjallisuudessa. "Ilmarinta ja infektiot olivat useiten raportoidut haittavaikutukset – –. vakavia haitallisia vaikutuksia raportoidaan edelleen."[10]

Muihin vammautumisriskeihin lukeutuu: hermon puhkaisusta johtuva hermovaurio, aivovaurio tai aivohalvaus, joka voi seurata hyvin syvistä pistoista kallon tyvessä,[47] munuaisvaurio syvistä pistoista alaselässä ja sydäntä ympäröivän suojakalvon puhkaisu.[48]

Vierailija
22/23 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Pari neulaa selkäkipu mutta kylkeen laitettu.. Ehkä olet vain muuten surullinen ja depistä.. Hakeudu keskustelu hoitoon tsemiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin sitte pahempi homma kun äiti jolta kuolee mies ja lapset samassa kolarissa ja kun shokki ja psykoosi iskee niin pyhä henki eikä ryhmässä koetut suggestiot ole silloin mitään parasta lääkettä. Ihminen pitää ohjata silloin terveydenhuollon piiriin eikä ryhmäsuggestion alaisten olevien ihmisten piiriin jotka luulee että pyhä henki parantaa kaiken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi