Millä estän sen ettei eräs nainen huijaa veljeäni au-lapsensa isäksi?
Lasta ei siis vielä ole olemassa, mutta tiedän että nainen suunnittelee tekevänsä lapsen jonkun hyväuskoisen miehen kanssa.
Veljeni on sopiva uhri, kun on niin kiltti ja vähän yksinkertainenkin ja helppo hyväksikäytettävä.
Ja minä hullu vielä eilen tutustutin veljeni tähän naiseen ja olivat kuulemma "nukkuneet" yhdessä.
Kommentit (19)
jos veljesi aikookin huijata sen naisen au-lapsensa äidiksi?
veljeni ei olekaan sitten lapsen bioisä ja joutuu maksumieheksi.
Ainakin neuvon veljeäni vaatimaan isyystestin ennenkuin mitään elatuspapereita allekirjoittaa, jos siihen tilanteeseen joutuu.
Ja vaadin myös vaatimaan isyystestiä siinä tilanteessa että alkavat seurustella ja nainen katoaa maisemista tullessaan raskaaksi.
ja sinä holhooja?
Muuten antaisin asian olla.
Jos veljesi ei ole holhouksenalainen, et voi enempää tehdä. Aikuinen tekee omat päätöksensä ihan itse, vaikka siskoa miten ketuttaisi.
maksumieheksi ala. Eilenkin useaan kertaan ja veljeni meni karkuun tätä naista monta kertaa illan aikana, mutta munahaukka piti kiinni. No, en varmaan voi valita sitä kuka on lapseni serkun äiti, valitettavasti.
Veljesi naisystävät eivät voi sinulle kuulua, vai haluaisitko hänen puuttuvan miesystäviisi.
Menetät veljesi kokonaan tuolla tavalla. Turpa kiinni sisarusten parisuhteista, olivatpa ne mitä hyvänsä. Joka väliin ei vain kättä saa.
muun naisen. Ennemmin vaikka joku virolainen huora tai thaimaan tuliainen. Voi ollakin että lapsellani on jo serkkuja Thaimaassa ja Kostamuksessa.
Pidä sinä ap huoli ihan vain omasta elämästäsi. Millä oikeudella puutut aikuisten ihmisten asioihin? Olet äkkiä kuule ulkoistettu, jos et muita kunnioita!
tapa huijata olisi reikä kondomiin. Muuta en keksi. Veljesi voi tältä välttyä avaamalla kortsut itse.
Jos nainen väittää syövänsä pillereitä, eikä syö, kyse ei ole huijaamisesta, vaan veljesi hyväuskoisuudesta tai siitä, että hänellä ei ole mitään lastensamista vastaan. Jos lapsia ei mies halua, käyttää kortsua. Piste.
Mutta aina ei voi asioihin vaikuttaa. Toivottasti nainen on sukupuolitautien jäljiltä hedelmätön.
jaa ettei huijausta ole väittää syövänsä pillereitä vaikka ei syö??? sullapa erikoinen oikeustaju on. Sehän on ihan törkeä huijaus. Tuolla logiikalla mieskin voisi sanoa että ei se mitään jos käy vahinko ja sitten jos käy niin lälälälä-- ei vaiskaan, en halua lasta nähdäkään. Sehän oli naisen hyväuskoisuutta uskoa ihmisen sanaa.
Hyväuskoisuus on ihan toivottava ominaisuus ihmissuhteissa, jos haluaa rakkautta, läheisyyttä yms- ei ilman luottamusta ole mitään hyvää.
Ymmärrän hyvin huolesi ap. Omalle veljelläni nyt myös munahaukka. Nainen jolla kaksi alle 4v lasta eri isille. ikinä ei asunut tai seurustellutkaan kummankaan miehen kanssa. Veljeni on aika varakas. Nainen haluaa elättäjän äpärilleen Ja yhden li`sää. Olen toki jutellut veljeni kanssa ja muistuttanut ehkäisystä ja hyväksikäyttäjä naisista.Ja ennenkaikkea jo olevista lapsistaan. Toki toivoisin että veljeni löytäisi kunnon naisen ja perustaisi uuden perheen
Nimittäin miehille: käyttäkää kondomia, koska naiset saalistavat siittiöitänne. Välttäkää seksiä tuntemattomien kanssa, koska naiset jallittavat miehiä isiksi lapsilleen.
Veljesi siis kulkee ympäri maailmaa tekemässä lapsia? Mikä siis on nyt tässä tilanteessa ongelma? Veljesi elämään et voi vaikuttaa, joten jatka omaasi.
muun naisen. Ennemmin vaikka joku virolainen huora tai thaimaan tuliainen. Voi ollakin että lapsellani on jo serkkuja Thaimaassa ja Kostamuksessa.
jos käy kuten ap pelkää. Sun veljeshän on ilmeisesti samaa maata kuin tämä pelkäämäsi nainen.
tuon kirjoittajan kanssa, joka sanoi, että vakka kantensa valitsee. Jos itse käy maksullisissa naisissa, on munahaukkansa ansainnut. On varmaan vain tyytyväinen tilanteeseen.
JA muistuta kondomista.