Miten sivuhistoria poistetaan?
Kommentit (12)
Muistan poistaneeni sivuhistoriaa joskus tuosta "sivuhistoria" kohdasta, joka yläpalkissa omana palkkinaan. Nyt ei anna sellaista vaihtoehtoa.
Hä? Ja en ole tehnyt tuhmuuksia ;)
T: Ap
lukee tuossa ihan omana palkkinaan "kirjainmerkkien" ja "näytä" välissä?
Mun työkaluissa ei ole kohtaa internet asetukset.
Pelottaako sua klikata sitä kohtaa Sivuhistoria nähdäksesi mitä siellä on?
Kysytkö joltakin, kun kakattaa, että pitäiskö mennä kakalle? Entäs yksinollessasi?
Olen kyllä kolpannut sen läpi moneen kertaan. Tyhmä olen, sen myönnän, nämä tietokoneasiat eivät ole minun heiniäni. Onneksi minun tyhmyyteni rajoittuu näihin atk-asioihin.
Nyt olet uskaltanut klikata jotain.
Klikkaapas ne kaikki muut molemminpuolin ja tutki mitä niissä on.
Kerro sitten löytyikö jotain tähän kuuluvaa.
Valitse yksi näistä: tämä päivä, eilinen, viimeiset 7 päivää, syyskuu. Siis se, jonka haluat poistaa. Sitten klikkaat sen kohdalla hiiren oikeaa näppäintä ja valitset poista.
Näin se on tyhjennetty.
explorerissa työkalut ja poista selaushistoria.. sit täpit niihin mitä haluut poistaa
että sinulla on Firefox, mutta on utuista mikä foxin versio
http://trzupek.files.wordpress.com/2009/02/crystal_ball.jpg
Mun versio on 3.0.14 eikä sekään tieto ole mitään tähtitiedettä = Ohje->Tietoja Mozilla Firefoxista.
Uusin versio on 3.5, joten nimikkeissä ja paikoissa voi olla eroja.
Oliko Työkalut->Poista yksityisyystietoja tai jotain sinnepäin?
Klikkaa tuota Poista yksityisyystietoja, valitse sopivat ruksattavat ja klik Poista valitut.
Työkalut->Asetukset löytyy mielenkiintoista lisää.
Myös tästä Sivuhistoriasta.
Selaimeensa tutustuminen eli "ATK-asiat" eivät vaadi älyä. Kerää nyt rohkeutta mennä tutustumaan tuohon esim. Asetuksien ihmeelliseen maailmaan.:D
Nojoo. Siis Explorerilla ainakin abouttiarallaa näin: "tools -> internet options -> delete (browsing history)". Suomeksi nuo valikot menee jotenkin näin: "työkalut -> internet asetukset -> poista ( sivuhistorian kohdalta)".