Kahden lehtolapsen (eri isille) yh-äiti kuuntelee vittuilua hetken
Kommentit (26)
Miksi noin suuri ikäero? ihan muuten vaan ksyn,en vittuiluna =)
En käy missään yh-jutuissa, ystävät riittävät mulle. Nyt opiskelen teologiaa. -ap
eri ukolle lapsia, ja itellä kans (kohta) kahdelle. Ikäeroa tulee olemaan 6v näillä. Eli eipä tässä auta vittuilla, ammatti on ja virkakin, oma kämppä ja muut av-mammojen menestymisen kirteerit täyttyy. Niin ja mieskin tietty... saa nähdä kuinka kauan :D
varmaan olet tutustunut tai ainakin tulet tutustumaan isättömyyden seurauksiin lapsella.
Mielestäni se, että on lapset kahdelle eri isälle ei ole juttu eikä mitään, mutta se, että joku tieten tahtoen tekee maailmaan lapsia, jotka joutuvat selviytymään isän hylkäämisen kanssa, on uskomattoman itsekästä. Mikset voisi valita lapsille isiä, jotka haluavat olla lastensa kanssa tekemisissä? Miten voit korvata lapsillesi isättömyyden?
Oletko saanut miehiltä yhtään tukea?
V*ttuilla en tahdo, miksi tahtoisin? Ystäväni tulee saamaan lapsen yksin, ja olen hänen puolestaan toisaalta hyvin onnellinen, toisaalta huolissani hänen jaksamisestaan. Kerrohan ap hyviä kokemuksia siitä, miten lapsen (lasten) kanssa pärjää itsekseen.
nimim.4 lapsen äiti....3samalle isälle ja yks uudelle ukolle
niin kuin sen toivoisi:) Kukaan ei halua lapsilleen eri isiä, eihän, oikeasti. Mutta jos niin käy, niin sitten käy. Vaiko tarkoituksella haluaisit hankkia vielä kolmannen lapsen kolmannelle eri miehelle...
Hyvin olen silti jaksanut. Lapset on helppoja. Olen tässä samalla lukenut kaksi tutkintoa ja nyt kolmas menossa yliopistossa. Mulla on onneksi hyviä ystäviä, jotka auttaneet välillä. Isovanhemmat eivät ole auttelemassa. Lasten kanssa pärjää kun asennoituu siihen, että yksin ollaan. Mulla myös yltiöpositiivisuus on auttanut asiaa. En masennu enkä luovuta kovin helposti.
ap
Oletko saanut miehiltä yhtään tukea? V*ttuilla en tahdo, miksi tahtoisin? Ystäväni tulee saamaan lapsen yksin, ja olen hänen puolestaan toisaalta hyvin onnellinen, toisaalta huolissani hänen jaksamisestaan. Kerrohan ap hyviä kokemuksia siitä, miten lapsen (lasten) kanssa pärjää itsekseen.
Vaiko tarkoituksella haluaisit hankkia vielä kolmannen lapsen kolmannelle eri miehelle...
lapset vaan "itsellesi" vai oliko vahinkoja?
Mitkä tutkinnot sulla?
Onko lapset hoidossa?
mun tutulla on lapset kolmelle eri miehelle :-DD
Minkä ikänen oot, minkä ikäset lapset ja teitkö tietoisesti lapset vaan "itsellesi" vai oliko vahinkoja?
meillä alkoi koliikki vasta päälle 3-viikkoisella..
hankkia vauvan itekses? aika epäuskottavaa..
mitkä ne tutkintosi on?
ja vastaahan pian äläkä vasta googlettelun jälkeen ;)
Sä oot tehnyt sen mistä mä haaveilin mutten kyllä enää uskaltaisi kun oma lapsi on sieltä mahdottomammasta päästä... Mutta toivon vilpittämästi teille onnea ja että lapset myös pysyisi helppoina!
Kävin lukion ja lähihoitajakoulun esikoisen aikana. Nyt aloitin yliopistossa. -ap
Mitkä tutkinnot sulla? Onko lapset hoidossa?