Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten käyttäytyy kotona mies, jolla on toinen nainen?

Vierailija
04.10.2009 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oleilee koneella kaiken aikaa. Messangerissa nuori 18 kesänen tyttö. Erottiin syyskuussa. Parivuotta istui vain koneen äärellä.

Vierailija
2/13 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuo nainen. Oli kotona mitä ihanin. Meillä oli "täydellinen" elämä, parisuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tunnet miehes tarpeeks hyvin sinä luet sitä kuin avointa kirjaa meillä selvis aika äkkiä

Vierailija
4/13 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kotona välttelevä ja hakeuduin puuhailemaan omiani kauas miehestäni. Näin siis olettaisin myös miehen vastaavassa tilanteessa käyttäytyvän.

Toisaalta tietysti tilanne voi olla juuri päinvastainen, kun yllä kuvatussa tilanteessa eli mies on "liiankin" huomaavainen ja läsnäoleva.

Vierailija
5/13 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulla oli toinen mies. Pidin huolta ulkonäöstäni, uusia vaatteita ym. Kännykkä oli AINA mukana kaikkialla, vessassa suihkussa jne. Kävin usein "kavereilla kahvilla". Mies kun ei olllut kotona, puhelin oli varattu ja "juttelin kaverin kanssa". Seksissä halusin kokeilla kaikkea uutta, ja halusin usein. Ja miehelleni olin kuitenkin koko ajan ihana ja rakastava.

Vierailija
6/13 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se näkyi kiukkuisuutena ensin, sitten puhelin alkoi olla mukana ja piilossa jatkuvasti, sen jälkeen siirtyi tietokone pois mun silmien alta. Seksi puuttui täysin ja loppujen lopuksi en kuullut enää edes "hyvää yötä".

Epäilin kauan, vaan en uskonut, ennenkuin sain puhelimen käsiini ja näin viestit...oli järkytys, mutta erottua elämänlaatu parani, olin onnellisempi kun ei tarvinut epäillä!

Vierailija
7/13 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin jäi pois seksi, sitten iltapusut, sitten keskustelut. Samaan aikaan mies alkoi panostaa ulkoiseen habitukseensa, laihdutti ja osteli vaatteita. Suhdetta piti yllä netissä, eli istui kotona koneella koko ajan. jos menin katsomaan mitä puuhaa, loppui nettailu aina sihen kun seinään ja kääntyi teatraalisesti että mitä asiaa.

Sitten tuli mun syyttely ja kun uuvuin henkisesti tuohon omituiseen käytökseen ja pyysin korjausehdotuksia, ei tehnyt mitään asioita tilannetta parantaakseen. Sen sijaan rupes ehdottelee, että ehkä mun olis parempi muuttaa pois lasten kanssa jos ei kelpaa.

en vuodessakaan tajunnut, mitä tossa oli takana, viiiiimein mies sanoi tahtovansa eron (mikä tuli puun takaa mutta selitti kaiken). Siinä kohtaa sitten totesin että jaha ja olin alle kuukaudessa häippässy lasten kanssa.

Vierailija
8/13 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Uusia menoja, esimerkiksi uusia urheiluharrastuksia, joihin menee paljon aikaa.

- Töissä on paljon matkoja tai saunailtoja.

- Kaupassa ollessaan usein puhelin varattuna

- Uusia tavaroita ja vaatteita

- Etääntyminen

Mies saattaa myös omaatuntoaan rauhoittaakseen suostua asioihin, joita on aiemmin vastustanut. Esimerkiksi muutto tai lomamatka.

Vierailija
9/13 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyysi kanssaan kahvilaan juttelemaan.

Kertoi että mies tuli kotiin "nurkkavieriä" pitkin ja vältteli häntä. Katsekontakti muuttui erilaiseksi noloksi yms.

Riitelivät usein, ja mies syyllisti vaimoaan ties mistä. Riitojen tuoksinassa nainen rikkoi astioita.

Lopulta mies tunnusti mitä on meneillään. Mies kertoi tästä minullekin ja sanoi että on ok ja me voidaan jatkaa suhdettamme.

Totuus oli toisenlainen nainen oli antanut takarajan mihin suhteen on loputtava tai tulee ero. Kun suhde ei loppunut otti minuun yhteyttä.

Vannotti etten saa paljastaa että nähtiin, kertoi että heidän tappeluistaan ja jopa fyysistä oli ollut astioiden rikkomisen lisäksi, eli mies oli vetäissyt lättyyn. (en tiedä puhuiko totta)

Nainen antoi minulle kaksi vaihtoehtoa joko lopetan tai jatkan ja siinä tapauksessa kertoo asian miehelleni. Minun piti keksiä joku tarina miksi lopetan suhteen ja keksinkin sen.

Jouduin siis selkä sienää vasten ja päätin suhteen tuohon mieheen. Ainoa mies joka on saanut minun polvet veteliksi jo pelkästään hänet nähdessäni.

Meillä oli kuuma romanssi puoli vuotta. Koskaan en ole kertonut miksi suhteen lopetin ja harmittaa kovasti. Erosin myöhemmin miehestäni.

Paikkakuntakin on vaihtunut ja en tiedä tästä miehestä enää mitään onko enää vaimonsa kanssa tai ei.

Kohdattiin muutamia kertoja sattumalta ennen muuttoani ja voi sitä katsetta minkä sain osakseni - vihaa. Tuska sisälläni oli melkoinen kun en voinut kertoa että olin pakotettu eroon hänen vaimonsa määräyksestä. Ei vaihdettu sanaakaan.

Pelkäsin siis omaa miestäni niin paljon etten uskaltanut jatkaa suhdettamme.

Nainen soitti siis kotiini ja kertoi että on ottanut selvää kuka on mieheni. Arvatkaa vaan kuinka pelkäsin.

Vierailija
10/13 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla puhelin aina lähettyvilläni ja olen usein ja paljon koneella ja toista miestä ei ole(koskaan ollutkaan)

Vierailija
11/13 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole välttämättä sama kuin naisen. Siinä missä nainen kärsii tunnetasolla, mies voi mainiosti perustella itselleen tuon että ansaitsee sekä perheen että rakastajan. ja yllättyy paljastuessaan suuresti siitä, kuinka syvästi on loukannut vaimoaan.

Vierailija
12/13 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vain makasi sohvalla, oli poissaoleva ja apattisen oloinen. Vaimo luuli masentuneeksi ja yritti kaikin tavoin auttaa ja piristää. Ehdotti jopa lääkäriin menoa. Yhtenä kauniina päivänä kuuli, että miehellä toinen nainen. Se oli niin veteläksi miehen vetänyt, ei masennus.

Vierailija
13/13 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kotona mitä ihanin. Meillä oli "täydellinen" elämä, parisuhde.

Miehen käyttäytyminen ei millään lailla poikennut normaalista, ei ollut katuva eikä välttelevä. Päinvastoin oli tosi rakastava ja parisuhde kukoisti, seksielämä täydellistä ja kaikki muutenkin mallillaan.