Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikkaihastumisesta ja sen lopettamisesta kysyttävää

Vierailija
04.10.2009 |

Onko mitään keinoa lopettaa olemasa ihastunut työpaikalla olevaan ihmiseen? Emme ole läheisiä työkavereita.

Tätä tunnetta on kestänyt jo pitkään, ja aina vaan sorrun ajattelemaan tätä henkilöä. Eikä auta asiaa että silloin tällöin törmään tähän ihmiseen. Vatsan pohjassa kourii ym.

En haluaisi tätä, koska suhde tuohon mieheen on aivan poissuljettu mahdoton vaihtoehto, ja tunnen että teen väärin miestäni kohtaan kun tunnen tällaisia tunteita.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteita on todella vaikea hillitä, ja onko se tarpeenkaan?

Se mikä ratkaisee ja minkä voi valita, on käyttäytyminen. Päätä käyttäytyä tyypin seurassa aina asiallisesti ja koeta myös välttää tarkoituksellista tunteiden lietsontaa.

Kyllä se pikku hiljaa siitä helpottaa. :)

Vierailija
2/19 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunteet ovat kuin tuuli. Katso perhettäsi ja mieti kannattaako antaa tuulen lennätellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se ei auta. Olen kait toivoton tapaus tässä suhteessa.

ap

Vierailija
4/19 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki tosiaan käteen...

Vierailija
5/19 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tämä ihastuksen kohde on siis tahollaan naimisissa ja hänellä on lapsia. Siksi haluaisin niin kovasti että nää kauheat ja ihanat tunteet loppuisivat. Päättyisi tämä piina.

ap

Vierailija
6/19 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole seksikkäämpi kuin hänen vaimonsa ja viehättävämpi. Tee hänen tahtonsa ja sitten!! Hankkiudu raskaaksi hänelle. Voi olla että mies jättää perheensä sinuun ja tulevaan vauvaanne :) onnea yritykseen!

Vierailija
7/19 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua rikkoa omaa perhettäni enkä tämän miehen perhettä. Piste.

Siksi haluan päästä näistä tunteista eroon!

ap

Vierailija
8/19 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehty. Ole seksikkäämpi kuin hänen vaimonsa ja viehättävämpi. Tee hänen tahtonsa ja sitten!! Hankkiudu raskaaksi hänelle. Voi olla että mies jättää perheensä sinuun ja tulevaan vauvaanne :) onnea yritykseen!

Vierailija
9/19 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoituksena pudottaa päiväunelmissa leijuva maan kamaralle. Huumori on tosin vaarallinen laji, se voidaan ymmärtää väärin ja täysin huumorittomaksikin.

Olet sairas.

Tehty. Ole seksikkäämpi kuin hänen vaimonsa ja viehättävämpi. Tee hänen tahtonsa ja sitten!! Hankkiudu raskaaksi hänelle. Voi olla että mies jättää perheensä sinuun ja tulevaan vauvaanne :) onnea yritykseen!

Vierailija
10/19 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt pari kertaa noin. Olen niin ihastunut johonkin duunissa, en voi muuta kuin ajatella häntä... Vähän niin kuin pikkutyttönä. Kuitenkaan, ei tarvitse enkä aikoisi tehdä mitään ihastumiseni suhteen, kunhan vain fiilistelen ja haaveilen. Onpahan kiva mennä töihin. Kyllä se ihastuminen siitä hiipuu ja alkaa tuntua ihan huvittavalta jutulta. Nauti nyt niin kauan kuin sitä jatkuu! Eihän sitä tosiaan tarvitse tehdä mitään.

Vierailija
11/19 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mitään ei ole tapahtunut eikä tule tapahtumaankaan.

Tätä kidutusta on nyt kestänyt yhdeksän kuukautta ja tunteet ovat heittäneet häränpyllyä miljoona kertaa.

Huvittavinta tässä on se, että osaan jo nykyään ihan sujuvasti kuvitella, että hänelläkin on tunteita minua kohtaan...kyllä ihmisen mieli on outo...

Vierailija
12/19 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i Huvittavinta tässä on se, että osaan jo nykyään ihan sujuvasti kuvitella, että hänelläkin on tunteita minua kohtaan...kyllä ihmisen mieli on outo...

[/quote]

Mä olen ollut salaihastunut jo niin pitkään, että oikeasti kuvittelen toisenkin olevan minusta kiinnostunut. Ihastuminen aiheuttaa selvästikin harhoja. ;-DD

Vierailija
13/19 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ollut ihastunut työpaikalla, mutta minuun on oltu ihastuttu. Itse olen varattu ja myös tämä minuun ihastunut mies. Oli niin silmiinpistävää tämä ihastus että juoruiluahan siitä sitten tuli. Tein ystävällisesti mutta selkeästi selväksi että "ei kiitos" ja tällä ihastuneella oli vaikeuksia suhtautua sen jälkeen minuun. Alkoi kiukutella kuin pikku kakara ja aloin välttelemään häntä mahdollisuuksien mukaan. Koin lopulta miehen melko vastenmieliseksi ja kun tuli tilaisuus vaihdoin työpaikkaa.

Vierailija
14/19 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ollut ihastunut työpaikalla, mutta minuun on oltu ihastuttu. Itse olen varattu ja myös tämä minuun ihastunut mies. Oli niin silmiinpistävää tämä ihastus että juoruiluahan siitä sitten tuli. Tein ystävällisesti mutta selkeästi selväksi että "ei kiitos" ja tällä ihastuneella oli vaikeuksia suhtautua sen jälkeen minuun. Alkoi kiukutella kuin pikku kakara ja aloin välttelemään häntä mahdollisuuksien mukaan. Koin lopulta miehen melko vastenmieliseksi ja kun tuli tilaisuus vaihdoin työpaikkaa.

Vierailija
15/19 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilusti ihastunut. Älä näytä sitä kellekään. Haaveile ja uneksi. PIristää kummasti ja kyllä se tunne siitä jossain vaiheessa haihtuu. Tunteille ei voi mitään, mutta sille voi, ettei anna niiden tunteiden pilata nykyistä elämäänsä.

Vierailija
16/19 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, mitä sanoisit ystävällesi, joka olisi samassa tilanteessa?

Mieti, mikä ihastuminen kertoo sinusta ja parisuhteestanne? Mitä kaipaat, mitä puuttuu ja mitä voit niille tehdä?

Tunteet eivät ole oikeita eikä vääriä. Niitä tulee ja menee. Niitä kannattaa kuunnella, mutta niiden mukaan ei tarvitse toimia.

Vierailija
17/19 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että ihastumme aina aluksi enemmän omiin mielikuviimme toisesta ihmisestä kuin ihmiseen itseensä. Tässä ihmisessä on jotain, mikä vetoaa sinuun, mutta mistä voit tietää, millaista hänen kanssaan olisi aikuisten oikeesti elää. On sattunut useammallekin, että on heittänyt ihan hyvän elämänsä menemään ihastuksen vuoksi, rikkonut paljon, eikä enää saa palautettua sitä elämää takaisin, mikä loppujen lopuksi olisikin se toivotuin.

Vierailija
18/19 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä mies jota rakastan, sekä ihanat lapset. Parisuhteemme on kunnossa ja seksiäkin on. Sitä ei siis tarvitse etsiä muualta. Siltikin tämä toinen mies herättää minussa todella voimakkaita tunteita.

Äh. Tätä on kestänyt jo niin pitkään, että alan olla toivoton. En haluaisi tätä :-( Enkä voi työpaikkaakaan vaihtaa.

ap

Vierailija
19/19 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama tilanne, naimisissa olen ja lapsiakin löytyy. Tätä ihastumista on nyt kestänyt keväästä ja mies vaan pyörii mielessä.

Tilanne on ehkä vähän eri koska olen 99% varma että tunne on molemminpuolinen ja muutamat läheiset hitaat on tanssittu yhdessä ja kerran meinasi jo mennä "liian" pitkälle, tämän jälkeen välit ovatkin olleet hieman monimutkaiset mutta koska olemme töissä eri toimipisteissä niin emme näe työnmerkeissä (enää).

Olemme siis hyviä ystäviä (?), tulemme toimeen loistavasti ja viihdymme yhdessä + selvää kemiaa löytyy. Kuitenkin tulevaisuutta ei tällä "suhteella" ole, kun nyt vaan osaisin olla ajattelematta häntä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän