Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitko suositella Gracon Aerosport -matkarattaita? Mitä mieltä haarahihnan puuttumisesta?

Vierailija
26.05.2008 |

Tippuuko vauva vaunuista, kun haarahihnaa ei ole. Aerosportin yhtenäinen säädettävä työntöaisa olisi plussaa moneen matkarattaaseen verrattuna mielestäni. Suositteletko vai kehoitatko ostamaan jonkin muun merkkisen rattaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos meillä ei olis ollut haarahihnaa, lapset olis karannut ihan joka paikassa ( siis kun olivat päälle 1v.)

Vierailija
2/4 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tarkoitan sitä isoa haarahihaa turvakaaresta istuinosaan. En käsitä, miks tuolla merkillä ei haarahihnaa ole?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon kätevämpi kuin turvakaaresta lähtevä kiinteä haarahihna!! Itse olen ollut todella tyytyväinen eikä vauva>/taapero pääse kyllä noista mitenkään tippumaan jos on kiinnitetty noilla valjailla. Siis valjaista voi kiinnittää vain esimerksi ne osat joista tulee se haararemmi.

Vierailija
4/4 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kyllä tyytyväinen, ainut miinus on, että kuomu ei ole kovin suojaava. Aluksi käytettiin rattaita kaukalon kanssa. Näihin saa kätevästi kaukalon kiinni kun on ne "väkäset" tai miksi niitä kutsuiskaan, joilla "lukitaan" kaukalo rattaisiin kiinni. Puolivuotiaasta ollaan käytetty ilman kaukaloa, vyöt kiinni tietenkin. Niissähän on myös kumipyörät, monissa cracon rattaissa oli muistaakseni muovipyörät. Iso tavarakori myös plussaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme