Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

huutiksesta

Vierailija
04.10.2009 |

en sitten niin millään tajua, että MIKSI myyjä ei viitsi laittaa tilinumeroaan ja maksutietoja kohteen sulkeuduttua?

sen vielä tajuan etteivät kaikki halua käyttää vakioviestiä, mutta miksi myyjä (jonka tarkoitus siis ilmeisesti on myydä tuote?) ei viitsi edes sen vertaa, että lähettäisi sen tilinumeron ilman kerjäämistä.

Kauhea ketutus aina tulee, kun tuhraantuu aikaa tämmösten myyjien kohdalla :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta mua ärsyttää vielä enemmän tilinumeronsa vakioviestissä laittava, joka latelee kauheat ehdot maksulle - paras mihin törmäsin juuri, oli vakioviestissä oleva vaatimus että maksu pitää näkyä kolmen päivän kuluttua kohteen sulkeutumisesta tai tulee automaattisesti nega. Ei ollut mikään ongelma, maksoin heti, mutta kun porukalla on muutakin elämää kuin huuto.net ja esim. matkoja ja tilanteita ettei ole 24/7 online.

Ko. myyjä muuten antoi mulle väärästä kohteesta palautteen - minä ostin, en myynyt hänelle "ihanaa paitaa". Ja postin saapumiseen kului yli viikko siitä kun maksoin tuotteen :) Meni mun mustalle listalle vaikka ihan hyvän tuotteen sain eikä kaupoissa ollut mitään ongelmaa. Musta tuollainen ehto vaan on naurettava...

Mutta ei tietenkään ole myöskään ostajan asia kerjätä jotain tilinumeroa viikkotolkulla.

Vierailija
2/5 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kuin täälläkin :)

olen nykyään ottanut tavakseni katsoa myyjän saamat palautteet - en enää osta sellaisilta, joilla on jotain epäselvää palautteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lukenut huutonetin säännöt ennen kuin aloitat ketutuksen? Siellähän sanotaan, että _ensisijaisesti_ ostaja ottaa yhteyttä. Meillä laitellaan viestiä kyllä ostajille vuorokauden sisällä yleensä, jollei ole kysäissyt mitään, mutta useilla huutajilla on monia huutoja ja jotkut tulee hakemaan, joten ei kaikille ruveta jokaisen pikkujutun takia tilinumeroita ja postikuluja selvittelemään ensimmäisessä mutkassa.

Paljon olen myynyt ja ehkä kenties sinullekin ketutusta saanut aikaiseksi, mutta ei kukaan kuitenkaan laita meille negatiivista siitä, että noudatamme huutiksen ohjeita.

Vierailija
4/5 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ostajahan tarvitsee aina sen tilinumeron (harvoin kuitenkin suoria noutoja) eli MIKSI myyjä ei voi sitä heti laittaa tulemaan???

Vierailija
5/5 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitäpä en osaa sanoa, että mitä varten tuo ohje on noin, mutta jos paikassa on jotkut säännöt ja ne sua ketuttaa, niin ketutusta toki sitten varmaan tuleekin ihan urakalla, kun monet noudattaa niitä sääntöjä.

Riippuu varmaan siitäkin, että missä asuu, että miten paljon noutoja tulee. Jossain Nurmijärvellä noutoja on varmaan 1% kaupoista, meillä kehä ykkösen tuntumassa taas tosi paljon.